Stran 1 od 1
gume pa moj firbc
Objavljeno: Pe nov 08, 2002 3:05 pm
Napisal/-a Tarzan
no tole me za kar nekaj casa zanima, pa sem zmerj pozabil vprasat. no sledece, ko grest k vulkanizerju in ti tam zamenja gume. pa nekj gumo zavrti na tisti napravi, potem mu pa izpise ene podatke s koncinco g (gramm), potem ti pa na feltno nabije eno ploscico. No zanima me sledece kaj so teli grami in kwa je fora da poj tist nabijejo na feltno. LP
Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: Pe nov 08, 2002 3:12 pm
Napisal/-a Hoyt
to je centriranje gume. to ti naredi zato, da ti pol ne trese volana in podobno, ker je feltna mal zvita (vsaka je) in s tem jo spravi v ravnovesje (pač nabije ploščico gor, ker avto nima šprikel tako kot kolo).
Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: So nov 09, 2002 6:50 am
Napisal/-a BESTJA
Centrira se gume, kajti prav nobena guma nima po celi površini čisto enake mase. To je predvsem zaradi udobja v vožnji, in tudi preventivno preganjanje "cričkov".
Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: So nov 09, 2002 10:00 am
Napisal/-a X-Hair
No kot so ze zgoraj omenil da ni tresenja. S tem pomoje spravijo tezisce feltne v sredino in se ves ne da se peljes 200

Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: So nov 09, 2002 4:13 pm
Napisal/-a kdk
Če guma ni uravtontežena lahko pri določeni hitrosti pošteno trese.
To tresenje pa ne vpliva samo na udobje pri vožnji ampak lahko povzroči tudi neenakomerno obrabo gum in razne okvare na krmilnem mehanizmu in podvozju.
Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: So nov 09, 2002 5:31 pm
Napisal/-a Hoyt
se opravičujem za moje neznanje. očitno je res guma neuravnotežena in ne feltna

Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: Sr nov 13, 2002 7:51 am
Napisal/-a vladek
oboje je lahko neuravnotezeno ...tako guma kot feltna, zato tisto nabijajo vedno na koncu. Tako gume kot feltne po celi povrsini nimajo enake mase ...
Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: Sr nov 13, 2002 6:04 pm
Napisal/-a grehc
Še mal bolj teoretično:D
Vsaka rotirajoča zadeva (gred, kolo, zobnik, rotor, pri elektromotorju) mora biti zbalansirana, da ne pride do nezaželenih vibracij. Vibracije pa povzorči ekscenirična masa, ki povzroča vzbujeno nihanje, ki ga čutimo na volanu in slišimo kot ropot. Tehnologija za izdelavo platišč in gum nam ne more dati dosti bolj natančne izdelave, zato je balansiranje(centriranje)nujno potrebno. Zdej ozke rotorje se balansira statično se pravi samo z ene strani, no gume so že dovolj široke, da se jih balansira dinamično in to tako, da se lahko po potrebi nabije utež tudi z notranje strani, lahko imaš tudi več manjših uteži, če nimajo dovolje velike:D. Zdej rotor se lahko zbalansira na več načinov en je, da se maso doda druga pa, da se jo odvzame tipičen primer so rotoji pri elektromotorjih. Nikoli in prav nikoli pa se ne da nobeno stvar zbalansirati v nulo zadevo se da zelo omiliti, da človek tega ne zazna, ampak odpraviti pa nikoli.
[Sporočilo uredil/a grehc na dan 13.11.2002 ob 18:11 GMT]
Re: Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: Sr nov 13, 2002 7:43 pm
Napisal/-a zoran
O grehc, grehc, a si ti mogoce UN FS PS VAT
LP Zoran
Re: Re: Re: gume pa moj firbc
Objavljeno: Če nov 14, 2002 4:21 pm
Napisal/-a grehc
zoran pravi:
O grehc, grehc, a si ti mogoce UN FS PS VAT
LP Zoran
Kva pa je to zaen žvau.
