cc09 je napisal/-a:Moje mnenje. V ECU je dosti zadev ki so sprejemljive za programiranje in spreminjanje. Tempomat modul ni eden od teh kajti nadziraš
pospeševanje motorja in napaka v kodi lahko privede do zelo slabih zaključkov.
Če pa želiš preprogramirati kar koli drugega pa me lahko PMaš in ti rade volje pomagam.
Nič ni potrebno preprogramirati. Pri takih stvareh original stvar ne sme nič vedet o tem, niti se ne sme spreminjat. Avto mora delat enako kot prej, samo da računalnik nastavlja plin in ne noga. Priklopiš se na pedal in to je to. Hitrost pa lahko bereš iz kakšnega signala, če ni lahko dostopen (števce si nihče ne želi razdirat) pa v skrajni sili iz OBD (tu itak smeš samo brati, tudi če avto omogoča še kaj več). Rešitev z OBD je pa itak zoprna, če se le da, bi se treba temu izognit. Skoraj bi blo bolj pametno hitrost preko GPS-a merit kot pa OBD-ju s tem težit

.
Ja preko OBD lahko ti komot pišeš oz. reprogramiraš funkcionalnost ECUja omogočaš skrite nastavitve itd. Recimo jaz sem že več lastnikom
Peugeota in Citroena brezplačno omogočil AUX1, AUX2, Changer, Adaptive Climate, ABS-ESP Sensitivity, RD5 informacije na RD3, RD4, intenzivnost
svetlobe, always on home, always on follow me, strobbing, odklep BUSa itd..
Tudi vsakič kadar zabeležiš opravljen servis, pobrišeš napake itd.. To se vse šteje kot pisanje tudi samo branje je pisanje saj prvo pošlješ komando
in nato dobiš nazaj podatek.
Kot sem omenil v ECU je zelo veliko zadev, ki se jih da preprogramirati ali spremeniti. Recimo jaz sem v svojem avtu spremenil funkcionalnost
audio ročice za volanom Volume UP mi odpre prtljažnik, Volume DOWN mi prižge LED pod sedeži in armaturko. Obstaja še zelo veliko drugih zadev, ki se jim da spremeniti funkcionalnost. Recimo čim odkleneš avto se šipe spustijo recimo za polovico, ali se
vklopi klima ali gretje pač kar si namisliš veliko zadev se da urediti.
cc09 je napisal/-a:Z napravo sem ciljal na mobitel, ne na računalnik avta. Torej tisto signalno enoto/napravo, ki bi upravljala motorni računalnik.
Motornega računalnika ni potrebno upravljat, samo pošlješ mu "prikrojen" signal pozicije pedala za gas. In ta računalnik, ki bi ta signal pošiljal je zelo enostaven, pa še fizično ga lahko odklopiš s sklopko ali pa zavoro, da vse dela enako kot brez njega.
To ne bo imelo željenega efekta. Ti lahko naredim video dokaz, ti lahko nastaviš obrate in hitrost ampak to kar si nastavil po pri prvem nihaju takoj
spremenjeno in nisi nič dosegel. Prav tako ECU sam nima nadzora na ETjem. ET vedno nadzira direktno Tempomat modul ali pa samo pedalo za
gas. Lahko ti prilepim assembly kodo iz Cirtoena-Peugeota pa bos videl kako se obnaša zadeva.
Da bi on lahko dosegu to preko OBD potrebuje dostop do Tempomata v ECU. Ali dostop do Tempomata izven ECU ampak ponavadi če ima tega
tako že ima vgrajen Tempomat. Tempomat modul ima svoj kanal posebej rezerviran za ET in preko njega v ozadju ECUja drži hitrost. Če imaš interni
Tempomat lahko tega omogočiš v ECU in nato spremeniš funkcionalnost recimo 2eh neuporabnih gumbov na armaturki ali radiju.
Kakor koli to ni nekaj kar bi jaz sel počet pa imam dosti izkušenj z programiranjem avto računalnikov.
danci1973 je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Pogoj je elektronski gas. Če ni tega, pol na ta način ne gre.
Pri avtomobilih, ki imajo elektronski gas, je tempomat največkrat samo 'programska aktivacija'.
Mogoče, če so bili res varčni, je treba dogradit še kakšno stikalo za pedal sklopke (tempomat se mora deaktivirat tudi ob pritisku na sklopko), vse ostalo pa že imajo...
Programska opcija, ki ti je ne bojo kar tako vklopili. Če uradni servis to ponuja, ti bo drago prodal še ročico tempomata, ali pa nov volan, odvisno spet ali obstajajo kabli za te komande, če ne, je spet hudič to napeljavat, treba potem menjat konektorje, itd.
Azijci imajo itak vsi stikalo na sklopki (ker jih brez sklopke ne moreš vžgat), evropski avti ponavadi ne.
Če ti na uradnem servisu to vklopijo za 100-200 evrov, res nimaš kaj razmišljat. Pri nekaterih to naredijo brez problema, pri drugih se jim pa enostavno ne da s tem ukvarjat.
Če imaš ET še ne pomeni, da imaš Tempomat. Spet 2 vrsti tempomata interni (integrirani) ali zunanji modul. Če je interni se ga da omogočiti ampak spet je tu dosti drugih težav za rešit. Prekinjanje tempomata pri uporabi sklopke ali bremze, nastavljanje tempomata, višanje in nižanje hitrosti itd..
Jaz ECUje dosti dobro poznam, programiral, flashal, reconfiguriral, preverjal realnost prevoženih kilometrov itd.. sem že na BMW, Audi, VW, Hona, Citroen in Peugeot. Imel sem še kar nekaj projektov glede tega ampak Tempomat ni neka zadeva, ki bi se je sam lotil čeprav bi znal.