Stran 1 od 1

Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Če maj 19, 2016 9:15 pm
Napisal/-a limas
Danes dopoldan so verjetno imeli darsovci vaje na semaforju pri predoru Golovec (Lj obvoznica).
Izmenično so prižigali rdečo luč in zeleno, da bi videli, če vozniki dosledno upoštevajo rdečo luč. Seveda so pred tunelom po nepotrebnem nastajale dolge kolone. Na nasprotnem pasu so možakarji v oranžnem vozilu veselo opazovali dogajanje. Nisem zasledil kakšnega dela na cesti ali nesreče, okvara semaforjev pa tudi ne pride v poštev.
Če se motim, naj me nekdo popravi.

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Če maj 19, 2016 9:50 pm
Napisal/-a DePalmo
Kaj se tam dogaja nevem, sem pa že gledal te semaforje kako "idealno" so postavljeni in če se pripelješ iz dolenjske smeri in naletiš na rdečo, imaš zelo veliko šans da dobiš nekoga v rit ker je semafor ravno za ovinkom. Bi pričakoval da se vsaj tisti ki se ukvarjajo s cesto, malo spoznajo na varnost, a pri nas temu očitno ni tako.

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 5:43 am
Napisal/-a nejc1986
Tunele ze nekaj casa ob popoldanski konici preventivno zapirajo po par minut. zaradi guzve na tistem delu kjer se potem vkljucis na juzno obvoznico ali pa zavijes dol na dolenjsko cesto... kolikor je meni znano pocnejo to zato,ker raje vidijo,da je zastoj pred in za tunelom,kot pa v samem tunelu... kar je seveda logicno..

tm pac ogromno ljudi ne zavije ne levo proti grosuplju,ne desno na juzno obvoznico,ampak ostaja desno na pospesevalnem/zaviralnem pasu in izbere izvoz na dolenjsko cesto,pol pa hocjo it levo proti skofljici in tm se zabase pr semaforju,posledicno je zabasan izvoz,pa kmalu tud zaviralni pas,pa pol je folk storast pa se zabase se vse okol...

Mislm d bi se zadeva vsaj mal omilila,ce bi bila 2pasa namenjena za zavijanje levo proti skofljici,tko je pa sam eden... itk je tm dvopasovnica,na pasu za naravnost v ind.cono je pa itk tok mal prometa da se nebi nikogar prikrajsal,ce bi bil zdajsnji pas za naravmost,hkrati tud namenjen zavijanju za levo...

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 9:19 am
Napisal/-a Energetik81
nejc1986 je napisal/-a:Mislm d bi se zadeva vsaj mal omilila,ce bi bila 2pasa namenjena za zavijanje levo proti skofljici,tko je pa sam eden... itk je tm dvopasovnica,na pasu za naravnost v ind.cono je pa itk tok mal prometa da se nebi nikogar prikrajsal,ce bi bil zdajsnji pas za naravmost,hkrati tud namenjen zavijanju za levo...
Se strinjam, za v cono Rudnik je itak malo naprej še en izvoz.
Sicer pa je vse očitno posledica neprestanega povečevanja prometa ter širjenja naselij, ki sploh nimajo ustreznih cestnih povezav za tako širjenje. V tem primeru bi bil nujen dodaten uvoz/izvoz tam nekje pri uvozu za Rudnik ter nato obvoznica mimo Škofljice po Barju, nekaj takega kot trzinska s 70-80km/h.

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 9:26 am
Napisal/-a hippo
Obvoznice mimo Škofljice po barju ne smejo naresit zaradi metuljev :bonk

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 9:54 am
Napisal/-a Firediver
Če se ti metulji naselijo okoli in okoli Ljubljane, se bo mesto sesedlo od prometa, ker se ne bo smel narediti noben poseg v prostor... :DDD

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 10:37 am
Napisal/-a Nikola_Tesla
Mogoče zato da nebi vozila stala v predoru in bi se vsi zadušili od izpušnih plinov.

lp.

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Pe maj 20, 2016 11:38 am
Napisal/-a hippo
Mogoče so pa ravno zaradi tega namontirali prezračevalne ventilatorje...

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Ne maj 22, 2016 3:50 pm
Napisal/-a odprti clio
hippo je napisal/-a:Obvoznice mimo Škofljice po barju ne smejo naresit zaradi metuljev :bonk


Aja? Source?

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Ne maj 22, 2016 4:07 pm
Napisal/-a hippo
Ma to je bilo že nekaj let nazaj. Ne morejo dobiti naravovarstvenega dovoljenja...

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Ne maj 22, 2016 4:36 pm
Napisal/-a odprti clio
Ne vem no... Ta mentaliteta "go save the world somewhere else" ne vodi nikamor. Pa če bi kdo od vaših osnovnošolskih ali srednješolskih učiteljev biologije dosegel učne cilje, ki jih predvidevajo programi, bi vedeli zakaj. Ker predvidevam, da bo to sedaj prvo vprašanje - oz. nekaj v tem smislu "kaj ma veze ta en metulj / itak je cesta že tam blizu ipd."

Višek hinavščine pa je, ko imajo take pomisleke obligatni jedci doma pridelane hrane. Tisti, ki skrbijo za hranljivost podtalnice z izdatno količino dušika. In fosforja. Ampak ajde, to je že čisto drug topic.

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Po maj 23, 2016 11:07 am
Napisal/-a Gosic
Zakaj pa ne smemo graditi na območju metulja? Zaradi Nature 2000. Kdo pa je dal to območje v Naturo 2000? Ja, verjetno kar velik delež tistih, ki ste jih volili. Čisto mimogrede, ko je enkrat območje v Naturi 2000, je težko tam kaj delati vendar se da, oz. EU postavlja določena pravila. Torej vse kar bi morali storiti je, da bi se določen krog ljudi ZMENIL. To pa je v Sloveniji znanstvena fantastika, saj je : najboljše območje za krompir, najboljše ribe, zakaj po mojem, levi in rdeči, beli...

Več o območjih Nature 2000:
http://www.naravovarstveni-atlas.si/nva ... N2K@ZRSVNJ

Sicer pa območje Lavrica - Škofljica sploh ni problematičen v samem profilu vozišča. Dimenzijsko je več kot zadovoljiv, PLDP je manjši od marsikaterega bolj obremenjenega kraja, kjer se sploh ne pojavljajo zastoji. Velik krivec na tem območju so semaforji, ki s svojim delovanjem precej pripomorejo k zastoju. Drugo je železniški prehod na Škofljici in tretje je kar nekaj izvozov in uvozov, katere bi lahko mogoče združili ( recimo Šmarje Sap + povezava proti Grosuplju in AC).

Re: Semaforji pred predorom Golovec

Objavljeno: Po maj 23, 2016 7:20 pm
Napisal/-a odprti clio
Ja no, brezgalvo rinit v gradnje tudi ne gre. In to da v naši komisiji gradbeniki odobrijo gradnje, o katerih bi morali (emphasis on morali) odločati naravoslovci, je skregano z logiko. Ampak se zavedam, da razumevanje ekosistemov zahteva kognitivno plastičnost. Zato smo tu, a vseeno upam da ne bomo "tam."