Stran 1 od 1
Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 10:04 am
Napisal/-a landcruiser
Živjo,
Zanima me vaše mnenje/nasveti. Pred kratkim sem kupil Jaguar, star 8 let, malo kilometrov - 90.000 od prvega lastnika. Avto je bil do sedaj redno servisiran na pooblaščenem servisu. Garancije seveda ni več.
Sedaj me pa zanima ali mislite, da bi avto na dolgi rok bistveno izgubil na vrednosti, če bi ga od sedaj naprej servisiral pri lastnem mehaniku, ki ima sicer izkušnje s podobnimi avtomobili. Kaj pa v primeru, da se kaj večjega pokvari in bo servis možen samo pri pooblaščenem servisu...Ste v tem primeru imeli kakšne komplikacije, da avta recimo niso hoteli sprejeti, ker je bil vmes servisiran pri nepooblaščenem mehaniku?
Hvala za komentarje. Lp
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 10:11 am
Napisal/-a limas
Vsak pooblaščeni servis te bo sprejel z odprtimi rokami, saj jim prinašaš denar.
Zavrnejo te v primeru zahtevka za priznanje garancije, kar v tvojem primeru ni možno, saj je avto izven garancije.
Vse kar znajo na pooblaščenem, znajo tudi drugod. Na forumih se pozanimaj, če obstaja dober serviser za jaguar, ki je bil zaposlen na pooblaščenem servisu in imaš rešen problem.
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 2:48 pm
Napisal/-a landcruiser
Hvala za mnenje. Kaj se vam pa zdi glede izgube vrednosti na dolgi rok zaradi tega?
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 3:23 pm
Napisal/-a limas
Skoraj nihče ne servisira na pooblaščenem servisu po poteku garancije.
Vsak nepooblaščen servis opravi enako delo po tovarniški specifikaciji, resetira števec, udari pečat v knjigo in izda račun s specifikacijo del. Primer za renojeva vozila: astilba ali Pelko. To bo dovolj za nadaljnjo prodajo avta. Da se ne motim, pokliči recimo lastnika 7 let starega mercedesa C200, ki se prodaja na avto.net in ga povprašaj o servisih. Nakupa niso vredni tisti, ki imajo samo kartončke od servisov z obrazložitvijo, da so servisirali pri svojem popoldancu. V teh časih je težko verjeti na besedo.
Danes je večji problem najti poštenega serviserja, kot pa reševati dilemo pooblaščen - nepooblaščen.
Polno je nepoštenih serviserjev, ki te prenesejo okoli. Celo na tem forumu se najde kakšen.
Vrednost rabljenega? Katastrofalno nizka v vsakem primeru.
Hitro in za primerno ceno gredo v promet vozila prvih lastnikov kupljena v Sloveniji, ostalo se vleče na avto.net še dolge mesece, nakar se proda za nižjo vrednost od tržne. Slovenska anomalija trga rabljenih vozil.
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 4:04 pm
Napisal/-a nejc1986
Tocno to kar je limas napisal...
Najdi nekoga (oz.ce prav razumem , ze imas takega serviserja),ki pozna jaguarje (oz.forde?),ki mu zaupas in to je to.ne kompliciraj. Avto ne bo nic vec vreden , niti ga ne bos lazje prodal,ce bo servisiran na pooblascencu... vse kar bos s tem dosegel,je to,da bos preplacal (in to konkretno) vsak obisk servisa..
Da ga na pooblascencu ne bi nekega dne sprejeli,za to ker je bil svoje case servisiran pri nepooblascencu,pa ne verjamem....
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 4:16 pm
Napisal/-a matejxx
Sploh ne vem kam vi vozite avte na pooblaščene servise, da jih tako drago preplačate. Sam renaulta vedno vozim na pooblaščen servis (in ga bom še naprej), pa nisem nikoli hudo preplačal kakšen servis. Cene se gibljejo do največ 150€ (seveda je glavni servis dražji), sem pa že za servis plačal samo 80€. In tudi ko kupujem avto rajši pogledam, da je avto servisiran na pooblaščenem servisu. Ker ti nepooblaščeni servisi, ti res lahko dajo pečat v servisno, račun in resertirajo števec, toda to lahko storijo tudi en dan pred prodajo. Na pooblaščenem servisu, pa imaš vsak servis zapisan tudi na računalniku, ki pa ga ni tako enostavno spreminjati.
Re: Nepooblaščeni servisi
Objavljeno: Ne sep 18, 2016 4:46 pm
Napisal/-a nejc1986
Meni je tudi pooblascenc pri xsari za servis na 20t km racunal 130eur,pri popoldancu pridem cez z 80eur... ni neka velika razlika,ampk cist tko,zakaj dat 50eur na servis vec,ce ni treba? Ne bi rekel,da tam nardijo kej bols... po mojih izkusnjah se najbolj potrudi popoldanc,ki ga poznas...
Ampak takoj ko smo se zacel pogovarjat o velikem servisu,ali pa ze o servisu na 60t km,kjer so avtomaticno hotel menjavat še svecke,pa bencinski filter po taki ceni,kot da je zlat pa nevemkaj še vse... je bila razlika bistveno vecja kot 50eur...
Še enkrat... ne sparam na servisiranju,dalec od tega,ampk po mojih izkusnjah so se najbolj potrudili popoldanci,za nizjo ceno... in ce se prispara na leto npr.100eur na tak nacin... zakaj pa ne?
S tem da avtor teme govori o jaguarju.... nisem se nikoli poglabljal,nimam izkusnje z njihovimi servisi,ampak predvidevam,da znajo imeti konkretno navite cene...