Povsem odvisno od računice in tega, koliko se ti da z menjavo/nadgradnjo ukvarjati ter koliko časa bi tako stanje (služba) trajalo.mrtwelvetrees je napisal/-a:Recimo da kupiš nov avto, diesel, potem pa zamenjas sluzbo in delas zelo malo kilometrov na leto, menjat avto ?
ali obratno, kupiš nov avto, bencinarja, dobis drugo službo in delaš veliko kilometrov na leto, menjat avto ?
Marsikdo je bil že v tej situaciji, (jaz trenutno nisem, mogoče pa bom).
Kako bi ravnali ?
Govora je v novem avtu. (lahko na leasing ali kupljen na keš)
Najbrž bi predelali bencinarja na plin ?
Ugibam pa, da skoraj noben se ne . . bi lotil prodaje ?
xxl je napisal/-a:Poznam eno,ki se s Q3,seveda TDI,vsak dan pelje slab kilometer v službo.
simonjz1 je napisal/-a:oprosti da si malo sposodim temo, ampak bi potreboval mali nasvet bencinar / dizl.
vsako jutro se peljem v službo 18 km (večinoma stranske ceste), potem popoldne spet 18 km domov. za vikende pa zjutraj 1km do trgovine in še kdaj kam 50 km....letno okol 18.000 km... je za to že bolj primeren dizl, ali spada to še v kratke (pregovorno bencinarske) razdalje
xxl je napisal/-a:Poznam eno,ki se s Q3,seveda TDI,vsak dan pelje slab kilometer v službo.
Seveda je nima, daleč od tega!limas je napisal/-a:...Toyotin (auris, korola) bencinar1.6 (še star dinozaver brez turbine) ima deklarirano enako porabo kot preverjeno dober dizelski stroj, renojev 2.0 dci.
Po forumu brska: Google [Bot] in 108 gostov