Napisal/-a PogachnyK Po nov 05, 2018 6:14 pm
C5mk1
Kaj naj rečem... če ne bi delale probleme... zadnji most, pa a res ni na celem svetu enega inženirja, da bi pomagal Francozu, da bi to zrihtal? Ker to se vleče že od saxojev dalje... pa še danes... popravilo ni zahtevno, je pa doglotrajno en dan konkretnega dela...
Lopute za ventilacijo... Pokajo kot veje v žledu... Zankrat nekako rešujem, da samo enkrat na leto prestavim iz 16 na 28 stopinj celzija, potem pa reguliram z oknom in jakostjo ventilatorja (evo ti avtomatsko klimo...)
Drugače 270.000 prevoženih prva sklopka, prvi vztrajnik... zaenkrat imel samo 1 veliki servis, starost:15 let
Drugače mi je avto prirasel k srcu, z veseljem bi ga obdržal še za 10 let, lahko pa že jutri gre vse v maloro... sploh pa zaradi loput klime, ker tega sam ne grem popravljat, mehanikar pa, če res ni požrešen, pa mi naredi uslugo ne more računati pod 400-500€, toliko pa avto ni več vreden...
Znanec ima pasata letnik 98, 1.9 Tdi... 670.000km.... Prva sklopka je bila zamenjana pri nekaj čez 600.000km, mehanikar je kr se flexom dol rezal, ker je bilo vse tako sprijeto.. Recimo, da je ta pasat za moj kriterij pa res vzdržljiv avto... Mislim, da bo obrnil miljon kilometrov, pa to avto, kjer se vsak dan naredi 1000km po avtocesti, to je avto, ki je vozil krompir z njive, ko je traktor odpovedal...
Res pa je, da je veliko kilometrov naštepal, ko se je vozil na norveško delat, ampak še zdaleč ne vse...