Napisal/-a AU Po mar 06, 2017 1:18 pm
Vozim Renault (2.0dCi), ki ni prav nov (2007) vendar še kar sodoben glede na naštete pritekline: turbine, Dpf, Egr, Lambde (vse to namreč ima) in pri vsaj 325.000 (pri domnevnih 107.000km pripeljan iz Italije) je vse našteto še vedno original iz tovarne. Poleg tega pa tudi sklopka, grelne svečke.... in ostalo, kar se tiče motorja in ostale pomembne mehanike še vedno prva vgradnja. Servisiran prej ne vem kako je bil ampak po evidenci sodeč redno, potem pa ravno tako redno v vendar v lastni režiji (menjava olja, filtrov, jermena, kar je kaj večjega pa kakšen mehanik), tako da so stroški na redni servis v višini med 50 in 80 EUR. V avto je poleg tega opremljen s kar precej opreme, ki je še pri nekaterih današnjih avtih nedobavljiva ali na voljo za precejšnje doplačilo, kot recimo prostoročno odklepanje in zagon, električno ročno zavoro, navigacijo, bluetooth, električni pomik sedežev s spominom (ko zagrabiš za kljuko s svojo kartico v žepu se sedež, ogledala, klima nastavijo po tvojih shranjenih nastavitvah, ko pride drugi voznik z drugo kartico in zagrabi za kljuko se vse to nastavi na njegove nastavitev), senzorji tlaka v pnevmatikah, tempomat, xenon in tudi vse to še vedno deluje tako kot mora.
Moje mnenje je, da kakor trenutno kaže lahko zdrži še precej kilometrov (nič ne dimi, ne rabi olja, deluje lepo, zagoni so kot vedno...).
Lp