Kot so nekateri že ugotovili, ni vse v decibelih. Predvsem so moteči zvoki, ki se pojavljajo pri določenih frekvencah in te ni možno izmeriti z dB.
Nadalje je dosti odvisno od gum, ki so lahko tišje ali glasnejše. Velja, da širša kot je guma, bolj je glasna - kadar seveda primerjamo isto znamko, enak model, a različne dimenzije. Seveda so lahko precejšnje razlike med proizvajalci tako, da to pravilo, da je širša guma znamke "A" glasnejša od ožje gume znamke "B", vedno ne velja. Zato so nove gume tudi označene z indeksom glasnosti. Tudi avtomobili imajo lahko precej različno izolacijo podvozja, tako, da je dosti odvisno tudi od tega. Nenazadnje je nekaj odvisno tudi od asfalta - tisti, ki se kdaj vozite po na novo asfaltiranem odseku štajerske avtoceste med Šempetrom in Žalcem, veste o čem govorim. Tam tudi hrupnejši avti nenadoma niso več tako hrupni.
Potem je tu še piš vetra pri AC hitrostih, zaradi katerega morajo biti križanci (s slabšo aerodinamiko) praviloma bolje zvočno izolirani, da dosežejo enako stopnjo zvočne zatesnjenosti kot običajni avtomobili. Iz lastnih izkušenj vem, da temu dostikrat ni tako. Podobno velja tudi za enoprostorce, ki pa vendarle niso toliko na slabšem.
Dejansko bi lahko rekli, da imajo na koncu tudi vsaka ušesa vsaj malo svojega "malarja" in da smo nekateri bolj dovzetni za hrup oz. določene zvoke in frekvence, nekateri pa manj. In pa kot je nekdo omenil, dosti je tudi odvisno od tega kje se vozimo.