Kar se parkiranja tiče, vsaj v popoldanskem času ni bilo težav najti prostega mesta na makadamskem parkirišču za GR. A čez vikend se zna stanje na omenjenem parkirišču verjetno le spremeniti, ko bo na salonu več obiskovalcev iz ostalih koncev Slovenije. A alternativ za parkiranje je v bližini kar precej.
Sam avtomobilski salon me je izjemno pozitivno presenetil s precej bogatim naborom modelov (tudi prototipov), še posebej tistih premiernih, pri katerih sem se (razumljivo
) zadržal še največ časa.
Eno izmed najbolj zanimivih novosti na salonu tako predstavlja Alfin Stelvio, ki pa je vsaj pri meni (na prvi "dotik") pri meni pustil rahlo mešane občutke. Avtomobil, ki sicer išče svojo najbližjo konkurenco v Audijevemu Q5, BMW X3, MB GLC & Co. namreč ponuja v notranjosti premalo žlahtnih občutkov, ki jih (hočeš ali nočeš
) kupci tako dragega vozila še kako iščejo (btw. razstavljeno vozilo se ceni na 58 tisočakov). Žal! Pa četudi se bo (verjetno) izkazal bistveno bolj z ostalimi atributi (voznost, motorne zmogljivosti, ipd.).
Pozitivno presenečenje mi predstavlja nova generacija Suzukijevega Swifta, ki deluje izjemno simpatično in bi znal biti ob primerni (in nekako kar že pričakovano ugodni) ceni dokajšnja prodajna uspešnica. Nova Nissanova Micra predstavlja precejšen odmik, ki je merjen v svetlobnih letih, od svoje duhamorne predhodnice, le pri razstavljenem primerku, ki se je cenil na dobrih 18 tisočakov, nekako nisem pričakoval zadnjih šip na "roštilj"
(
je pa zanimiva igrača otrokom ).
VW Arteon mi je v živo osebno bistveno bolj povšečen kot na slikah, le notranjost je preveč "passatovska" (beri: premajhen odmik od svojega tehničnega "bratranca"). Ogromen zaslon na dotik osrednjega info-zabavnega sistema (sicer poznan že iz ostalih novodobnih VW modelov) je sicer oblikovno precej všečen, a ergonomsko zame osebno precejšen korak nazaj.
Peugeot 5008 (izjemno simpatičen v notranjosti) bo verjetno nadaljeval uspešno zgodbo, ki so jo pričeli z novo generacijo 3008. Koleos ponuja premajhen odmik od manjšega Kadjar-ja in bo imel precejšnje težave, kako prepričati kupce, da ne bi zašli v Škodin salon (cenovno izjemno zanimiv Kodiak).