Stran 1 od 2

elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: So apr 08, 2017 9:59 pm
Napisal/-a novinec1980
Pozdravljeni,

Kupujem novega Megana z Intens opremo, ki ima še "klasično ročno zavoro". Za elektronsko je potrebno doplačati 190 EUR. Zanima, koliko je kaj zanesljiva elektronska samodejna ročna zavora? So popravila draga? Je za pričakovati kakšne težave pozimi?

LP

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: So apr 08, 2017 10:28 pm
Napisal/-a danci1973
Jaz osebno, če je na izbiro, bi izbral 'ročno' ročno zavoro.

Elektronska je zagotovo manj zanesljiva kot 'ročna', popravila so zagotovo dražja in težave slej ko prej bodo (ne nujno samo pozimi).

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: So apr 08, 2017 10:45 pm
Napisal/-a sonic
Iz lastnih izkušenj (probaval enkrat cel teden v testnem Tiguanu, naš Touran ima k sreči klasično ročno) lahko mirno rečem, da je elektronska ročna delo samega satana.
Mogoče je pri Renaultu kaj bolje, ampak dvomim...
Težko bi se odločil ali bolj sovražim elektronsko ročno ali start&stop sistem (tudi slednjega sprobal, totalni kretenizem).

In ročna je celo cenejša za 190 EUR? Ne vem ali je še kje boljši način za prišparat 190 evrčkov...

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 4:56 am
Napisal/-a Firediver
Zanimivo brati, kako je električna ročna zavora tak problem za nekatere.
Jaz jo imam in sem zadovoljen. Seveda z vklopljeno avtomatsko zategnitvijo ob ugašanju motorja. Simpl on (parkiraš in ugasneš motor), simpl off ( spelješ takoj), edino pri speljevanju v breg jo s pritiskom na gumb "spustim", za samo speljevanje si pomagam s hill holderjem.
Voila, toliko simpl, ampak nekateri bodo potrebovali celo svoje življenje časa, da bodo to sprejeli..Pa še veliko forumskih tem bo o tem bavbavu, ker se ga je res toliko za bati...

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 6:31 am
Napisal/-a matejxx
Imam elektronsko zavoro in z njo nimam popolnoma nobene težave. Deluje odlično. Se sama zategne ko avto ugasnem in odtegne, ko želim speljati. Seveda, so popravila takšne zavore dražja, kot klasične, toda ne verjamem, da se bo ta zavora pokvarila. Pozimi ni nobenih težav, je pa res, da v primeru, da imam avto v ravnini, zavore ne zategnem,

Ali bi še enkrat kupil avto s tako zavoro?
Vsekakor NE. Zato bi na tvojem mestu teh 190€ zapravil za kakšno drugo stvar. Saj stvar deluje, toda klasična zavora ti da boljši občutek. Nasploh pozimi, ko se lahko z avtom malo poigraš. Samo smo ljudje različni. Sam nimam rad te navlake v avtu in nisem ljubitelj teh novodobnih stvari v avtu, kot so radarski tempomat, avtomatski menjalnik (no to ni ravno novodobno), avtonomna vožnja... Kot je že omenil sonic. Start-stop sistem je popolnoma neuporabna stvar. Vedno je prva stvar, ko prižgem avto, pritisk tipke za izklop start-stop sistema. In poznam ogromno ljudi, ki počenejo isto. Toda proizvajalci še vedno vsiljujejo s tem sistemom. Tako, da sam bom dal ta sistem trajno izklopiti.

Firediver: kakšno znamko avta, pa imaš, da v speljavanju v klanec izklopiš ročno zavoro in si pomagaš s hill holderjem? Ker v mojem avtu ni popolnoma nobene razlika ali speljem z ročno ali s hill holderjem. Samo spustim sklopko in pritisnem plin. V obeh primerih je isto.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 6:46 am
Napisal/-a pskoda
El. ročna ko ustaviš na hribu drži skos dokler ne spelješ hill holder pa samo 2 sekunde in spusti. To je razlika

Punca ima na tiguanu el. ročno. Ko se je avto kupil nov je bilo ok po cca 2 letih je začela zajebavat. Na servisu so menjali stikalo za ročno. Nekaj časa je bilo ok zdaj pa yebe skos. Ko avto ugasneš včasih zategne včasih ne. Osebno jo ne bi kupil nikoli + da rabiš tester za zamenjavo zadnjih zavor.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 6:56 am
Napisal/-a Firediver
No, saj se da v hrib speljati tudi z zategnjeno električno ročno, ampak mi ni do grobega speljevanja, ker mora avto premagati ročno zavoro in takoj potem še hrib. Pač pred speljevanjem v hrib držim delovno zavoro stisnjeno in hkrati s tipko sprostim električno ročno tako, da ko nato speljujem drži samo hill holder, da avto ne zleze nazaj. In speljevanje je dosti mehkejše. Vse to samo v primeru, da speljuješ v malo bolj konkreten klanec, če se samo malo cesta dviguje itak ni blema.

Je pa res, da velika večina ljudi, ki živi na ravnini, ročne zavore niti ne uporablja (in potem zarostajo zajle). Tako da jim električna ročna samo krade zimske radosti...

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 7:24 am
Napisal/-a Reaper85
matejxx je napisal/-a:Vedno je prva stvar, ko prižgem avto, pritisk tipke za izklop start-stop sistema. In poznam ogromno ljudi, ki počenejo isto.

To sem jest delal samo pri avtomatiku, ki se je sam izklapljal čim si se povsem ustavil. Pri ročnem menjalniku me ne bi motilo, ker da dam tako v ler kot zategnem ročno je enkrat na 5 let, pa takrat ponavadi čakam vlak, takrat sem ga pa ugašal še ko nisem imel start/stop.
Start/stop drugače niso naredili zaradi večjega zadovoljstva uporabnika, ampak zato da bi zmanjšali emisije.

Od opreme sem se pa še najbolj navadil na keyless pri Renaultu, za vstop v avto daš roko za kljuko, avto prižgeš z gumbom, zakleneš pa s pritiskom na gumb na kljuki ali prtljažnih vratih (novejši se tudi sami zaklenejo, ko greš stran od avta, ampak sam temu ne bi zaupal), tako simpl je.
Se zadnjič vsedem v Škodo in sem moral sovoznika vprašat kje se prižge avto, ker sem iskal gumb na srednji konzoli.
Tako da poleg klime in USB radia sam drugega ne rabim.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 7:44 am
Napisal/-a danci1973
matejxx je napisal/-a:.. toda ne verjamem, da se bo ta zavora pokvarila.

:lol:

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 7:53 am
Napisal/-a motom
Imam el.rocno zavoro in bi doplacal za rocno. Žal seveda to ni bilo možno. Zalotim se, da še po 2 letih še vedno kdaj na armaturi preverim ali se je vklopila. Se pravi ena skrb več. Speljevanje je resda enostavnejše ali npr ustavljanje v koloni. V bistvu tu drži hill holder, vendar neomejeno časa dokler dela motor... motorčki se ne prožijo. Komfortna zadeva, ki me bo prej ali slej udarila po žepu.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 9:00 am
Napisal/-a uros11
Mene je udarila pri passatu l. 2007.
320 EUR obnovitev zadnjih dveh.
Je pa sedanja verzija še boljša (l.2016), praktično pozabiš na ukvarjanje z avtomobilom po ustavitvi,
ne ukvarjaš se s tem, ali stoji, kako bo stal, kako bo speljal. Super zadeva (vw), dokler dela.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 9:59 am
Napisal/-a dejc99
Pa še moja izkušnja. Ker kupuješ ravno megana, ti bo verjetno koristilo. V družini smo imeli dve laguni z električno ročno zavoro. Oče je v 11 letih imel eno težavo zaradi oksidiranega konektorja pod zadnjimi sedeži. Odprava napake je bila sicer zelo poceni, večja težava je bilo lociranje napake. Jaz pri svoji laguni nisem imel nobene težave (5 let star avto), pozimi ni bilo nobenih posebnosti. Zdaj pa se vrnimo k meganu. Imam novega megana že skoraj eno leto, kupil sem ga z "ročno" ročno zavoro, ker sem bolj ziheraš. Nima kaj crkniti sem si mislil. Vse je bilo v redu do konca letošnje zime, potem pa se mi je na ročici ročne zavore začela pojavljati zračnost, ki je prej ni bilo. Peljem na servis in ugotovijo, da blokira leva žica ročne zavore. Napaka je odpravljena, sedaj pa lahko samo upam, da je šlo za redek primer defektne žice in se ne ponovi naslednjo zimo. Če bi se sedaj ponovno odločal, bi se verjetno bolj nagibal k električni.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 10:43 am
Napisal/-a Renault VG
Na Laguni stari 9 let še ni bilo problem z njo( ves čas pri nas). Gledamo tudi Megana za menjavo in ni šanse, da bi vzeli navadno ročno, že zaradi izgleda je vredna električna teh 190 €. Ko ugasneš zategne, ko hočeš speljat spusti, ampak če se ne motim pa nimajo vsi avtomobili tega, nova Astra ima menda električno, kjer jo moreš, ko avto ugasneš vseeno zategnit, baje, nisem prepričan.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 11:20 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Glede na to, da ne bodo več delali avtomobilov na "ročno" ročno zavoro, bi jaz vzel električno. Vsi avtomobili bodo to imeli.

Če gledaš tako, da je še ena stvar ki se lahko pokvari, te lahko tudi jutri zbije avtobus na cesti (upam da ne).

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 11:46 am
Napisal/-a renault_dti
Vsa novodobna pomagala naj bi olajšala "rokovanje" z avti, vsak pa zase ve, koliko to potrebuje. Veliko ljudi ima težave z uporabo ročne zavore, s speljevanjem v klanec, pozabijo zategnit oz. odtegnit ročno pri parkiranju.....zato je vse to zelo koristno za njih. Za tiste ,ki teh težav nimajo in radi narišejo kak krog na parkingu pozimi, je ročna zavora zagotovo priročnejša.

Kar se tiče pokvarljivosti, ....no, nič ni večno. Ročna zavora se raztegne zajla, izrabijo se ploščice in je potrebno popravilo. Pri električni se izrabi navitje ali ne zategne/odtegne zajle enakomerno itd.... in je ravno tako potrebno popravilo.
Razlika je kot marsikater drug del v avtu, če si vsaj malo mehanika si navadno ročno sam zategneš, podmažeš, menjaš ploščice skoraj zastonj, električno pa pooblaščenci seveda kar menjajo (visoka cena), se pa da obnovit za prijaznejšo ceno, pa vendar je obisk mehanika nujen.

Osebno mi je vsa elektronska navlaka odveč, zato 200 eur rajši kupim skoraj komplet gum ali jih zapijem :)

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 11:50 am
Napisal/-a pskoda
Iz ljudi oz vas delajo bike, trote,.... Ni čudno, da bodo kmalu še avtomobili sami vozili.

Če je človek vsaj malo ljubitelj avtomobilov in se vozi z užitkom so mu razne el. ročno, automatik in podobno brezvezne stvari in prav bi bilo, da te stvari ostanejo ne pa da noter sediš kot bi bil umsko omejen

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 12:20 pm
Napisal/-a izotrop
To si pa zdaj napisal, kot da ti v vsak ovinek greš z ročno ("noter sediš kot bi bil umsko omejen") :lol: Realno povej, kako pogosto uporabiš ročno zavoro med vožnjo? Sklepam, da ob parkiranju, pa še to verjetno ne vedno. In zdaj me zanima, kak užitek ti lahko nudi ročna zavora, ko jo zategneš na parkingu? Oziroma, zakaj je ne bi zamenjal za elektronsko? Si mogoče ljubitelj tistega škrtajočega zvoka? Al ti ta ročka pač da občutek, da nisi "umsko omejen" :D

Za na pisto pa so drugi avti z drugimi pravili, ne Megane Intens :)

Tud kroge po parkiriščih se da risat z el. ročno, če sta avto in šofer taprava :)

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 12:26 pm
Napisal/-a Tommaazz
Da še jaz podam svoje mnenje...prvič sem imel avtomatsko ročno na peugeotu 508 in mi je bilares super. V skoraj 6 letih kar sem imel avto nisem imel nobenih težav z njo. Jaz osebno bi vzel samo še z avtomatsko ročno...super je še, da se tudi sama zategne (kar ni pri vseh proizvajalcih tako), ko ugasneš avtomobil, tako sem imel sedaj na peugeotu, na mazdi, ki pa jo vsak čas dobim jo je pa potrebno sam zategnit preden ugasneš avtomobil, se bom že navadil...jaz dam plus za avtomatsko, zame je bolj priročna pa še avtomobil v notranjosti dosti lepše izgleda :D

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Ne apr 09, 2017 1:07 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Veste kaj pa najbolj sovražim, da si nekdo izmisli da električna ročna same ne spusti ko spelješ .

Pri BMW-ju so tako pametni, imajo svoj prav. NE, pri njih moraš ročno sam sprostiti na pritisk, če 3/4 proizvajalcev dela avte kjer automatika sprosti ročno sama, pri njih ne, to me je tako motilo za znoret, ko sem vozil testne BMWje.

Re: elektronska ročna zavora da ali ne

Objavljeno: Po apr 10, 2017 6:20 am
Napisal/-a novinec1980
Zdravo,

kakor kaže bo verjetno kar "ročna" ročna zavora. Kolikor berem mal po interentu imajo ljudje kar težave s tem. Bom raje porabil za kaj drugega ta denar.

LP