Stran 1 od 1

Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 12:03 pm
Napisal/-a Keyser Söze
Pozdravljeni!

Zanima me delovanje el. ročne zavore na novejšem Audiju (2017). Kakšen je njen sistem delovanja? Na katera kolesa deluje? S čim oz. katerimi komponentami vozila je el. ročna zavora povezana?

Zanima me tudi, kaj se zgodi, če po pomoti med vožnjo vklopiš (zategneš) el. ročno zavoro?
So zaradi tega možne poškodbe el. ročne zavore oz. vozila? Obstaja kakšno varovalo za primer, da pride do (nenamernega) vklopa e. ročne zavore med vožnjo? Vpliva kaj na to tedanja hitrost vozila?

Prosim, če lahko poda svoj odgovor tudi kakšen strokovnjak iz Avtomobilzem.com (bi vprašanje zastavil tam (pod: VPRAŠAJ STROKOVNJAKA) vendar ne gre).

Da ne bo pomote - odgovori od vseh so dobrodošli! :)


Hvala in lep pozdrav!




KS

Re: Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 12:59 pm
Napisal/-a esem
Si prepričan, da imata A1 in A8 enako ročno? :roll:

Re: Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 1:08 pm
Napisal/-a Keyser Söze
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


:)

Gre za Audi A4, 1.4 TFSI, bencin.

Re: Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 1:22 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kaj ko bi šel na testno vožnjo pa bi ti prodajalec vse povedal o tem ?

Re: Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 1:35 pm
Napisal/-a Keyser Söze
edit mod
Predhodnega posta se NE citira



Kaj pa če bi ti šel naprej brati Mikijev Zabavnik ne pa da tukaj izgubljaš svoj dragoceni čas? :D

In ti pričakuješ na tesni vožnji od prodajalca odgovore na takšna strokovna vprašanja? Če ti to pričakuješ, verjetno pričakuješ tudi, da ti prodajalka v delikatesi razloži kakšen je postopek izdelave hrenovk! :D

Re: Delovanje el. ročne zavore - novejši Audi (2017)

Objavljeno: To apr 18, 2017 2:39 pm
Napisal/-a RedBaron
Vprašanje je precej kompleksno... s katerimi komponentami vozila ročna "sodeljuje" ne vem... tudi konkretno za A4 ne vem...

Vem pa za passata 3C (verjetno ima A4 podobno), tam so v zadnjih čeljustih el. motorji, ki zategnejo ročno in prime na zadnji kolesi.
Če med vožnjo stisneš tipko ročne (mislim, da jo je potrebno držati kakšno sekundo) se sproži zaviranje v sili, ki deluje na VSA KOLESA (preko ABS/ESP črpalke) - piše v navodilih za uporabo vozila...

Lahko jo uporabiš namesto hillhold sistema -> pri speljevanju spusti sama, pod pogojem, da si privezan.