Moja Opel Insignia 2010, 2.0 dizel, 131ks, rabi velik in mali servis. Prosil bi za kak kontakt serviserja, ki je po vaših izkušnjah vreden zaupanja, da bi še tam popvrašal za ponudbo.
Hvala za opombo. Sem šel gledat po računu, ker sem se spomnil, da so pred davnimi časi menjali neko tesnilo in sem zdej našel na računu, da je bilo menjano "tesnilo olja". Cena tesnila je bila dobrih 7 euro, delo na uradnem pa 18 euro. Bi lahko bilo to?
Namreč, takrat je serviser rekel, da naj bi puščalo olje.
Če je že tema velikega servisa, bom tu vprašal kar me zanima. Sem pred nakupom Citroena C5 Tourer 2.0 HDI 2009 letnik 100kw 136HP. Prodajalec je dejal, da bi bilo zelo primerno narediti veliki servis takoj ali v kratkem času po nakupu. Zanima me približno cena vsega materiala in delo. Drugače pa je z avtom videt vse v redu samo me zanima glede tega velikega servisa. Je res, da je kar problem na štartu vložit kakšnih 300-400€ ampak imam potem naslednjih par let mir, je tako?
Ce ti ze prodajalec svetuje , da naredis velik servis pol nimas kej razmisljat... naredis in imas mir. Verjetno ti bo na ta nacin uspelo tudi kak euro zbiti ceno.
Bolj bi bila dilema, ce bi ti trdil, da je velik servis ravnokar narejen. 100% pa mu nebi mogel zaupati.
Za ceno se pozanimaj pri serviserju, ki ga poznas in zaupas.
Edino kar me je zmotilo je bil malce robustnejši zvok ob mrzlem zagonu kakšnih 20 sekund nato je zvok izginil. Je posledica lahko 'načet in star' jermen + klima je delala na 'polno' + avto ni bil prižigan par dni? Drugih napak na avtu nisem zasledil.
Jutri grem do prijatelja, ki ima C5 1.6 HDi in je ravnokar delal veliki servis, se bom pozanimal o ceni, kje je delal itd itd ter se na podlagi tega odločil ali grem v nakup. Prodajalec mi je pa tudi sam dejal, da bi lahko se zlagal da je veliki servis narejen ampak da mu ni do tega, da prevara nekoga. Tudi ob nakupu je dejal, da lahko avto peljem na pregled kam hočem, le da bi priporočil menjavo jermenov v čim krajšem času.
Pri tem vozilu se dela glavni servis pri 200000km ali 10 let. Se pravi ali je toliko star avto, ali pa ima že veliko kilometrov, da ti prodajalec pravi da naredi servis. Robustnejši zvok zjutraj je ponavadi normalen, edino lahko da kakšna grelna sveča ne dela.