J.McLane je napisal/-a:Locher je napisal/-a:Kaj se čudiš? Je popolnoma enako privlečeno za lase kot gonja proti dieselskim avtomobilom z ekološkimi taksami. Zakaj nihče ne predlaga kombijev na bencin? Kaj pa bencinsko gnani tovornjaki? Kerozin za letalski promet za instant eko frike ni sporen?
Niti približno ni to isto, merjenje emisij v prometu s PEMS je pokazalo dovolj lepo sliko o tem kako čist je dizelski avto:
http://equaindex.com/equa-air-quality-index/
Gre za neodvisno organizacijo, ki pač testira malo na random, sedaj pa sortiraj dizle po letniku izdelave in loči seme od plevela če moreš.
corus je napisal/-a:Vem saj imam izkušnje tako z dizlom kot bencinarjem in to povsem enak avto in razlika ne presega več kot max 1,5l , zato ne verjamem to kar pišeš razen , če imaš pač nek svoj način vožnje , kjer je noga ves čas na plinu itd... vse je mogoče.
TrijoAdijo je napisal/-a:corus je napisal/-a:Vem saj imam izkušnje tako z dizlom kot bencinarjem in to povsem enak avto in razlika ne presega več kot max 1,5l , zato ne verjamem to kar pišeš razen , če imaš pač nek svoj način vožnje , kjer je noga ves čas na plinu itd... vse je mogoče.
Vem,da ne verjameš...pač nimaš izkušenj s tem. Dva avta, identična - ista firma isti model, enakega letnika, prvi N/A bencinar in drugi turbodizel, oba 115KM,s tem da ima bencinar cca. 200 kubikov manj, pri hitrosti 130km/h na AC na isti relaciji, imata razliko v porabi 3,6L
J.McLane je napisal/-a:Kje si sedaj to Alfo iz naftalina potegnil? Kdaj so naredili ta dva motorja? Pred 2005? Oba sta požeruha, pač za športnost je treba plačat, pa vseeno spritmonitor pravi da je razlike dobra 2 litra (8,3 vs 10,5).
nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l
J.McLane je napisal/-a:Zadeva je zelo preprosta, avtomobili bodo toliko čisti kot bo zakonsko predpisano in kolikor je to mogoče kontrolirati in nič več. Če se emisije preveč zaostri bo dizelski motor veliko dražji kot danes, to je dejstvo. Bencinski motor je lažje prilagoditi tako, da ne potrebuje dragega izpušnega sistema da dosega strožje norme.
Glede tega članka, ni ti treba biti noben znanstvenik, da si postaviš nekaj dodatnih vprašanj, ki so v tem članku zelo sumljivi:
Zakaj se primerja bencinarja po EURO5 normah in dizla po US LEV2 normah? Ameriške norme so veliko strožje, tako za bencinarje kot za dizle. Za test verjetno niso uporabili velikega števila različnih vozil, koliko vozil so testirali nisem zasledil, si morda ti? In kater model bencinskega motorja so testirali?
Ne dvomim v verodostojnost tega članka, samo vhodne parametre takega testa je potrebno spraviti v pravi kontekst in zaključek vsekakor ne more biti da je dizel čistejši od bencinarja in pika.
sašo5 je napisal/-a:nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l
moj k.... ne pa 5 .....Pri konstantnih 100km/h mogoče....
Povej kateri dan se dobimo na Čatežu in se spustimo proti Drnovem (8km čiste ravnine in relativno prazne AC) pa da vidimo...potem bomo še natankali "do čepa" in naredili 100km pa AC (po omejitvah) in zopet dotankali "do čepa" .....in da ne boš "surprised" in to 2x: predvsem razhajanje BC / račun na roke.....
nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l ista poraba kot z P508 2.0HDI in Insignio 2.0CDTI.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov