esem je napisal/-a:Ne piši o stvareh, na katere se ne spoznaš!
Supercharger nima zveze s kompresijo oz nje višanjem. To je isto kot turbo (stiska zrak, s tem veča njega količino v valjih itd), samo drugače je poganjano, morda bolj fleksibilno upravljano, predvsem pa boljše za nižje obrate in odzivnost pri le-teh - v primerjavi z "navadno" turbino.
Poraba je vrhunska je pa res da je vecina voznje 130-150 AC/tempomat.
sašo5 je napisal/-a:sem se vzdržal
ampak ta "model" pa zmaga:Poraba je vrhunska je pa res da je vecina voznje 130-150 AC/tempomat.
mislim, da on vozi LJ-CE-MB ali obratno......kjer se itak ne vozi, ampak večino časa "stoji"....
Zato prosim za link, da to razčistimo preko "uradnih" dokazov.
Do takrat pa se vzdržimo žaljivih podtonov, sarkastičnih ali drugačnih.
nered je napisal/-a:Sam si zacel z taksnim 'podtonom'. Jaz sem gledal Tokyo Autoshow stream, kjer so v predstavitvi novega 2.5T in Sky-X omenili, da so ga dodali z razlogom visanje kompresije. Ne pametujem, da vem zakaj tocno se gre je pa tako bilo receno.
nered je napisal/-a:To je dobesedno kar so obi rekli na prvi prezentaciji motorja. Da so dodali supercharger za visanje kompresijskega razmerja. Ampak predvidevam, da imas ti bolj prav kot Mazdini inzinerji.
Po forumu brska: Bing [Bot] in 71 gostov