The Federal Administrative Court (BVerwG) in Leipzig has decided that driving restrictions for diesel vehicles can be ordered if this is necessary for reasons of air pollution control for the health protection of the affected population.
This means that the through- access restrictions resolved with the Clean Air Plan in June 2017 can now also be ordered in Hamburg . This affects sections of the Max-Brauer-Allee for cars and trucks older than the emission standard Euro 6 or VI and sections of the Stresemannstraße for diesel trucks (older than Euro VI).
Residents are excluded from the restriction. These include, for example, residents and their visitors, ambulances, garbage trucks or delivery services. The police are responsible for necessary controls to comply with the passage restrictions. There will be increased focus and spot checks at the beginning of the scheme.
pskoda je napisal/-a:Točno je res in v mojem primeru je razlika cca 4l med dizlom in bencinarjem istega ranga z podobno vožnjo
nered je napisal/-a:Preberi se enkrat izjavo po tem ko je sodisce v Lepzingu objavilo, da lahko mesta sama regulirajo. Z vstopom v veljavo bo omejitev za vsa vozila pod EURO6 razen v dolocenih primerih. Prav tako ni tako malo kot sam pravis 2 ulice ampak obmocje 2.2km dveh ulic. Ce beres se malo nizje imajo namen razsirit obmocje na 9km do 2019. In na koncu se omejitev velja do 2022 po tem pa vec nebo izjem tudi za rezidente.
In to je samo Hamburg, ki je ze pri prvi sodbi sodisca 2 meseca nazaj objavilo omejitve. Hamburg prav tako nacrtuje zelene cone se pravi polna prepoved za dizelske motorje, ki prihaja 2019. Tko, da ni tko naklonjeno dizlim, kot namigujes. Prav tako, to je sele zacetek.
xxl je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Točno je res in v mojem primeru je razlika cca 4l med dizlom in bencinarjem istega ranga z podobno vožnjo
V mojem primeru 1-2 litra, pri naslednjem pričakujem še manj.
novinec1980 je napisal/-a:Jst mislim da EURO 6 še zelo doooolg ne bo problem. Jst mam Megana dci 110. Ko bodo naredli tazga bencinarja, da mi bo tolk mal pil, ga bom takoj kupil. Turbo bencinar je razmeroma ok dokler se cjaziš, ko ga malo bolj prtiskaš pa gre poraba v višave.
Reaper85 je napisal/-a:novinec1980 je napisal/-a:Sam sem med najhitrejšimi vozniki v SLO, oz. na moji poti še nisem srečal niti približno tako hitrega, p
Reaper85 je napisal/-a:novinec1980 je napisal/-a:Jst mislim da EURO 6 še zelo doooolg ne bo problem. Jst mam Megana dci 110. Ko bodo naredli tazga bencinarja, da mi bo tolk mal pil, ga bom takoj kupil. Turbo bencinar je razmeroma ok dokler se cjaziš, ko ga malo bolj prtiskaš pa gre poraba v višave.
Oplov 1.6T 200 je še kar ok, tudi če ga stiskaš, vsaj za 18km v eno smer na dan je še sprejemljivo. Oz. za na šiht tudi za dlje, saj itak krijejo stroške prevoza po kilometrih. Plačajo pa če se prav spomnim, kar sem zadnjič računal, za nekje 13-14l porabe.
Sam sem med najhitrejšimi vozniki v SLO, oz. na moji poti še nisem srečal niti približno tako hitrega, pa se moram kar potrudit da pridem čez 10l, realne in ne po BC-ju, ki kaže do sedaj v -1,15l.
Janezek65 je napisal/-a:Ja, saj tudi Pasata ne moreš pri nas kupit bencinarja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 69 gostov