mrtwelvetrees je napisal/-a:Največji onesnažitelj so še vedno največje kontejnerske ladje.
Janezek65 je napisal/-a:V kolikor jaz razumem, se pogovarjamo v "splošni debati" in je tema "dizli izgubili prevlado v Evropi".
Ker tudi sam rad kaj novega izvem in komentiram nazaj s svojim znanjem/neznanjem, tudi sprejmem kritike.
In plinašu sem zato odgovoril na njegov izračun porabe goriva. Kajti kot sem mu odgovoril, je izračun res točen in ladja sigurno porabi manj goriva. A pred kratkim sem prebral članek, ki govori o porabi goriv čezoceanskih ladij in o peščici ljudi, ki nadzirajo celotno mednarodno logistiko,..... torej poanta je v tem, da ladje povečini tankajo odpadna olja oz. ostanke ki nastanejo ob predelavi nafte, olj ipd. In poleg tega NE uporabljajo kakih posebnih katalizatorjev ali filtrov, temveč to odpadno "nesnago" dobesedno kurijo v teh velikih ladjah. In v zrak gre veliko več nevarnih snovi kot to predstavlja njihova poraba. Zato sem se pač pridružil mnenju mrtwelvetrees-a, ki je zapisal da so kontejnerske ladje največji onesnaževalec zraka.
Kot pa star pregovor pravi: "Če nimaš kaj pametnega za povedati, je mogoče bolje biti tiho."
Pa LP.
Janezek65 je napisal/-a:Pa ti res misliš, da te ladje "kurijo" dizl? Tvoj izračun mogoče drži procentualno, a daj se malo pozanimaj kaj te ladje tankajo (dizla ziher ne), pa potem potrdi svojo trditev.
lp
Tattoo- je napisal/-a:@plinaš: pa veselo branje!
15 of the world's biggest ships may now emit as much pollution as all the world's 760m cars
In international waters ship emissions remains one of the least regulated parts of our global transportation system. The fuel used in ships is waste oil, basically what is left over after the crude oil refining process. It is the same as asphalt and is so thick that when cold it can be walked upon . It's the cheapest and most polluting fuel available and the world's 90,000 ships chew through an astonishing 7.29 million barrels of it each day, or more than 84% of all exported oil production from Saudi Arabia, the worlds largest oil exporter.
Shipping is by far the biggest transport polluter in the world. There are 760 million cars in the world today emitting approx 78,599 tons of Sulphur Oxides (SOx) annually. The world's 90,000 vessels burn approx 370 million tons of fuel per year emitting 20 million tons of Sulphur Oxides. That equates to 260 times more Sulphur Oxides being emitted by ships than the worlds entire car fleet. One large ship alone can generate approx 5,200 tonnes of sulphur oxide pollution in a year, meaning that 15 of the largest ships now emit as much SOx as the worlds 760 million cars.
Big polluters: one massive container ship equals 50 million cars
Janezek65 je napisal/-a:Že nekaj časa spremljam to temo. Bencinarji naj bi prevladali v Evropi?
In poleg afere VW zaradi dizlov sem mislil, da bo tudi VW začel prodajati bencinarje.
No stvar je v tem, da sem se "segrel" za nakup novega Volkswagna Touran. Ima ga kolega in je zelo zadovoljen z njim, tudi za probo sem ga vozil in mi je čisto ok. Vozi sicer dizla 2.0 z DSG menjalnikom. Ker je avto tudi meni všeč in uporaben in imam male otroke se odločam za nakup.
A delam malo kilometrov cca 10-15k na leto, zato sem bil odločen kupiti bencinarja 1.5 kot ga ponujajo v Golfu, mogoče tudi z DSG menjalnikom.
A na moje presenečenje v Sloveniji ni v ponudbi nobenega bencinarja za Tourana!?
Pa me zanima, kdo zdaj koga?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov