Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a nered To dec 12, 2017 11:35 pm

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l ista poraba kot z P508 2.0HDI in Insignio 2.0CDTI.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a INFINITI Sr dec 13, 2017 12:27 am

J.McLane je napisal/-a:
Locher je napisal/-a:Kaj se čudiš? Je popolnoma enako privlečeno za lase kot gonja proti dieselskim avtomobilom z ekološkimi taksami. Zakaj nihče ne predlaga kombijev na bencin? Kaj pa bencinsko gnani tovornjaki? Kerozin za letalski promet za instant eko frike ni sporen?


Niti približno ni to isto, merjenje emisij v prometu s PEMS je pokazalo dovolj lepo sliko o tem kako čist je dizelski avto:
http://equaindex.com/equa-air-quality-index/

Gre za neodvisno organizacijo, ki pač testira malo na random, sedaj pa sortiraj dizle po letniku izdelave in loči seme od plevela če moreš.


Oh mater - a po temule PEMS ima fotrov 2016 740d Xdrive z 316 konjev rejting A+ in je nekajkrat "čistejši" od mojega korejskega 2016 1.7 CRDi z tovarniških 115 konjev z rejtingom F - oba sta pa tovarniško deklarirana Euro 6 kao? :lol: :lol: :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a TrijoAdijo Sr dec 13, 2017 7:23 am

corus je napisal/-a:Vem saj imam izkušnje tako z dizlom kot bencinarjem in to povsem enak avto in razlika ne presega več kot max 1,5l , zato ne verjamem to kar pišeš razen , če imaš pač nek svoj način vožnje , kjer je noga ves čas na plinu itd... vse je mogoče.



Vem,da ne verjameš...pač nimaš izkušenj s tem. Dva avta, identična - ista firma isti model, enakega letnika, prvi N/A bencinar in drugi turbodizel, oba 115KM,s tem da ima bencinar cca. 200 kubikov manj, pri hitrosti 130km/h na AC na isti relaciji, imata razliko v porabi 3,6L :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a J.McLane Sr dec 13, 2017 9:34 am

Dokaj čisti so edino najdražji dizelski avti (tudi to ni pravilo), ker se tam pač stroški dražjega izpuha lažje "skrije" v ceno vozila. Praktično noben dizel pod 20k € pa ni prejel A+ ratinga.

Glede bencinarjev in porabe na AC, morda so res velike razlike ampak kot že nekajkrat napisano to ni problem bencinarjev na splošno ampak točno določenih modelov. Se premalo spoznam v tehnikalije, ampak se spomnim da sem bral da je eden od problemov bencinarejv lahko povišana temperatura v izgorevalni komori, v primeru vožnje pod višjo obremenitvijo (npr. po AC), v tem primeru se klenkanju izogne s timingom iskre, učinkovitost pa gre k vragu. Obstajajo pa motorji, ki majo to malo bolj sofisticirano izvedeno ali imajo "celo" vodno hlajeno glavo motorja, prav za ta namen.

Sicer veliko sreče pri iskanju takih motorjev, eden od indikatorjev bi lahko bil EPA higway rating ki ga merijo čez lužo, samo motor ki se tam prodaja moraš dobiti še v EU.

Primer:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... 7&id=35364
Passat 2.0 TDI: 5,6 l/100 km (EPA highway 42 MPG)
Buick Regal (Opel Insignia) 2.0t: 8,1 l/100 km
Mazda3 2.0: 6,2 l/100 km
Toyota Camry 2.5: 5,7 l/100 km

Torej če zaključim, med Passatom in Insignio je zelo velika razlika (42% VEČJA PORABA), Camry z novim letošnjim "Dynamic Force" motorjem s 40% učinkovitostjo pa ima na AC samo malenkost višjo porabo kot Passat.

Meni je to dovolj dober dokaz tega, da se da če se hoče, eden od glavnih krivcev, da obstajajo bencinarji s slabo porabo na AC pa je EU testni cikel, ki je bolj kot ne cijazenje s 50 kmh in stanje na mestu, da ne govorimo o samem prilagajanju in goljufanju tega testa. Morda je ravno zato ta nemški Oplov biser od turbo bencinarja, ki je pristal v Buicku tako grdo pogorel na tem ameriškem testu.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
corus
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe avg 05, 2016 11:27 am

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a corus Sr dec 13, 2017 1:12 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
corus je napisal/-a:Vem saj imam izkušnje tako z dizlom kot bencinarjem in to povsem enak avto in razlika ne presega več kot max 1,5l , zato ne verjamem to kar pišeš razen , če imaš pač nek svoj način vožnje , kjer je noga ves čas na plinu itd... vse je mogoče.



Vem,da ne verjameš...pač nimaš izkušenj s tem. Dva avta, identična - ista firma isti model, enakega letnika, prvi N/A bencinar in drugi turbodizel, oba 115KM,s tem da ima bencinar cca. 200 kubikov manj, pri hitrosti 130km/h na AC na isti relaciji, imata razliko v porabi 3,6L :roll:


Na koncu sem kot vidiš napisal vse je mogoče, jaz imam pač drugačne izkušnje do 1,5l več mi porabi bencinar, lahko pa tudi manj, če se malo potrudim in to ne pomeni cijazenje temveč povsem normalna vožnja v skladu s cpp.
 
J1897
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: So avg 29, 2009 7:45 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a J1897 Sr dec 13, 2017 7:52 pm

J.McLane je napisal/-a:Kje si sedaj to Alfo iz naftalina potegnil? Kdaj so naredili ta dva motorja? Pred 2005? Oba sta požeruha, pač za športnost je treba plačat, pa vseeno spritmonitor pravi da je razlike dobra 2 litra (8,3 vs 10,5).

Ko sem pogledal skozi okno je bil to prvi avto, ki sem ga videl :mrgreen: Zato sem pa nadaljeval z nečim modernejšim in povprečnemu Slovencu bolj poznanim :D
Kot sem rekel, mi je ta lestvica milorečeno čudna. Že to, da je vagova "plinska celica" 2.0 tdi čistejša od FIatovega 1.4 bencinarja...
Kar se pa testov porabe tiče, se pa popolnoma strinjam da so totalno brezvezni in popolnoma nerealni. Obljubljajo neke nerealno nizke porabe, potem pa po cesti srečuješ mojstre, ki sepremikajo s hitrostjo ledene gore, samo zato da bi dosegli obljubljeno porabo 3l/100km. In če jim po nekem čudežu to tudi uspe, so potem vsi superzadovoljni, o tem, da bi jih FURS na cesti lahko obdavčil kot nepremičnino, pa seveda nič...važno da njihov avto pije kot vžigalnik :roll:

E: Če se morda malo vrnemo na bencin/dizel in njuno čistost/strupenost, sem pravkar naletel na tale članek:
https://www.nature.com/articles/s41598-017-03714-9
Nimam pojma, kako verodostojna je ta stran, je pa zanimivo branje.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a J.McLane Če dec 14, 2017 9:20 am

Zadeva je zelo preprosta, avtomobili bodo toliko čisti kot bo zakonsko predpisano in kolikor je to mogoče kontrolirati in nič več. Če se emisije preveč zaostri bo dizelski motor veliko dražji kot danes, to je dejstvo. Bencinski motor je lažje prilagoditi tako, da ne potrebuje dragega izpušnega sistema da dosega strožje norme.

Glede tega članka, ni ti treba biti noben znanstvenik, da si postaviš nekaj dodatnih vprašanj, ki so v tem članku zelo sumljivi:
Zakaj se primerja bencinarja po EURO5 normah in dizla po US LEV2 normah? Ameriške norme so veliko strožje, tako za bencinarje kot za dizle. Za test verjetno niso uporabili velikega števila različnih vozil, koliko vozil so testirali nisem zasledil, si morda ti? In kater model bencinskega motorja so testirali?

Ne dvomim v verodostojnost tega članka, samo vhodne parametre takega testa je potrebno spraviti v pravi kontekst in zaključek vsekakor ne more biti da je dizel čistejši od bencinarja in pika.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a sašo5 Če dec 14, 2017 7:33 pm

nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l

moj k.... ne pa 5 :roll: .....Pri konstantnih 100km/h mogoče....
Povej kateri dan se dobimo na Čatežu in se spustimo proti Drnovem (8km čiste ravnine in relativno prazne AC) pa da vidimo...potem bomo še natankali "do čepa" in naredili 100km pa AC (po omejitvah) in zopet dotankali "do čepa" .....in da ne boš "surprised" in to 2x: predvsem razhajanje BC / račun na roke.....
 
J1897
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: So avg 29, 2009 7:45 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a J1897 Če dec 14, 2017 8:12 pm

J.McLane je napisal/-a:Zadeva je zelo preprosta, avtomobili bodo toliko čisti kot bo zakonsko predpisano in kolikor je to mogoče kontrolirati in nič več. Če se emisije preveč zaostri bo dizelski motor veliko dražji kot danes, to je dejstvo. Bencinski motor je lažje prilagoditi tako, da ne potrebuje dragega izpušnega sistema da dosega strožje norme.

Glede tega članka, ni ti treba biti noben znanstvenik, da si postaviš nekaj dodatnih vprašanj, ki so v tem članku zelo sumljivi:
Zakaj se primerja bencinarja po EURO5 normah in dizla po US LEV2 normah? Ameriške norme so veliko strožje, tako za bencinarje kot za dizle. Za test verjetno niso uporabili velikega števila različnih vozil, koliko vozil so testirali nisem zasledil, si morda ti? In kater model bencinskega motorja so testirali?

Ne dvomim v verodostojnost tega članka, samo vhodne parametre takega testa je potrebno spraviti v pravi kontekst in zaključek vsekakor ne more biti da je dizel čistejši od bencinarja in pika.

Ne bi vedel, na te norme se ne spoznam ker me niti ne zanimajo. Kakšen motor, v kakšnem avtu in kakšno število so testirali tudi ne vem. Niti nisem napisal, da je dizel čistejši od bencina niti tega ne trdim. Napisal sem samo, da je zanimivo branje :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 15, 2017 9:48 am

sašo5 je napisal/-a:
nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l

moj k.... ne pa 5 :roll: .....Pri konstantnih 100km/h mogoče....
Povej kateri dan se dobimo na Čatežu in se spustimo proti Drnovem (8km čiste ravnine in relativno prazne AC) pa da vidimo...potem bomo še natankali "do čepa" in naredili 100km pa AC (po omejitvah) in zopet dotankali "do čepa" .....in da ne boš "surprised" in to 2x: predvsem razhajanje BC / račun na roke.....


Sašo, ne razumeš...Dejansko ta avto,s tem motorjem tulk pije pri tej hitrosti...pod breg....v prestavi...brez gasa :D
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a pskoda Pe dec 15, 2017 1:24 pm

On je napisal trenutna poraba skoraj brez gasa po ac
Lp
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a kseb Pe dec 15, 2017 3:28 pm

nered je napisal/-a:Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 145 - AC voznja ~130-140km/h, poraba: 5-5.5l ista poraba kot z P508 2.0HDI in Insignio 2.0CDTI.


S tako porabo si boljši od vseh, ki beležijo porabo na Spritmonitorju. Najboljši ima namreč povprečje 5,6.
vir: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Drugače je povprečje 7,1.

Izkušnje z Mazdinim 2.0 motorjem, sicer gre za Mazda 3 G120 2.0 skyactive:
povprečje zadnjih 35.000 km je 6,1 poleti in 6,4 pozimi, pa je avto vožen lepo in še trojka je lažja ter ima manjšo moč motorja.
PS: pri nas računalnik laže za 0,3 (kaže manj, kot je realno).

lp
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a danci1973 Pe dec 15, 2017 3:34 pm

Je pač 'boljši' - a ne bi smel bit?

Vsekakor pa, glede na Spritmonitor, njegove številke niso kar za lase privlečene, saj ima tudi 'najboljši' na Spirtmonitorju porabo na en tank večkrat pod 5 L/100km...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a pskoda Pe dec 15, 2017 6:06 pm

Ne vem, zakaj se tako zanašate na spritmonitor?
Tam lahko pišeš, da ima motor z 500hp porabo 5l.

Po moje se jih kar nekaj najde ko imajo po bc porabo recimo 7l in si reče, če bi tam pa tle pa mimo Micke bolj šparal bi blo 6.5l in vpiše 6.5l
Lp
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1155
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a danci1973 Pe dec 15, 2017 6:59 pm

Ja, seveda... :lol:

Glede na to, da se na spritmonitor.de ne vpisuje porabe, ampak prevožene kilometre in tankanje, je to malo verjetno. Sicer je možno, da obstajajo psihopati, ki na kaj takega pomislijo, ampak dvomim, da bi se jim dalo to počet dlje časa...
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a titanius Pe dec 15, 2017 10:25 pm

Jaz sem dizla kupil predvsem zaradi navora ter vožnje kot gospod. In niti pod razno se ne mislim pritoževat zakaj mi porablja 2.0 HDi 7litrov pozimi ter 6.3 poleti, ostalim pa manj. Vozim tako kot se spodobi, vozil ga pa z 1200 obrati ne bom. Sicer pa vsaka čast, če ta mazda res porabi toliko, potem je moj HDi za v smeti oz. zrel za zamenjavo z Mazdo.

Kar se dizlov tiče. Na slovenskih cestah je vsaj 80% vozil z dizelskim motorjem. Sam sem sicer zmožen kupiti električarja ampak se to še lep čas ne bo zgodilo oz. vprašanje če se sploh bo kdaj zgodilo.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a xxl Pe dec 15, 2017 11:12 pm

Mazde imajo res učinkovite bencinarje, ampak 145 KM pri 130-140 nikakor ne more povprečno pit 5 litrov. Mi je vsekakor šestka z tem motorjem zanimiv avto.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a nered So dec 16, 2017 12:27 am

Povprecna poraba ~5.5l, racunaj pa, da vozim z acc 130km/h in pa da imam 99% avtoceste. Kar se tice primerjav z Spritmonitor, lahko recem samo ne vozimo vsi po isti avtocesti. Ne pridem cez 6l razen kadar vozim brez tempomata. Z 2.0 HDI isti nacin voznje, ista poraba. Kar se tice same Mazde 6 poraba na splosno je nek 15-20% manjsa kot pri istem rangu motorja pri konkurenci. Sicer pa osebno, sem kupil Mazdo zaradi nacina kako se vozi in izgleda.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Napisal/-a Polo78 So dec 16, 2017 1:17 am

Ker je že ravno govora o Mazdi 6 bencinar G145, pred časom sem imel točno tako kot nadomestni avto in sicer enih 4-5 dni. Vozil sem enako, kot sicer vozim, to je 130-140 km/h po avtocesti, kjer naredim glavnino km, sicer pa dinamična vožnja, vendar brez pretiravanj. Porabil sem za en tank goriva, poraba po BC je bila 6,4 litre, realna (izračunana) poraba pa 6,6 litra. To je sicer za tak avto zelo dober rezultat (stara šestka 1.8 bencinar mi je recimo ob enakem režimu vožnje pila prek 8 litrov), je pa to daleč od kakih magičnih 5,5 litrov. To številko se sicer da doseči vendar z vožnjo kakih 100-110 km/h po avtocesti kar je pa zame cijazenje in ne vožnja.

Kar se pa spritmonitorja tiče je pa povsem realen pokazatelj porabe določenega avta, treba je samo "porezat" tiste z ekstremno nizkimi ali visokimi porabami in se dobi povsem realno sliko.
Antiznačkar po prepričanju
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: Ne jul 26, 2015 3:40 pm
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov