Stran 2 od 54

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 12:40 pm
Napisal/-a nered
Kaksna je pa tvoja voznja ? In pa tistih 200HP konstantno koristis kako in zakaj ? Jaz sem ti dal dva primera : /

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 12:41 pm
Napisal/-a Polo78
Jaz takoj kupim avto na elektriko, ko bodo izpolnjeni naslednji pogoji:
- da ne stane praktično pol stanovanja
- da ima dometa minimalno 500 km, brez da, če želim doseči to kilometrino, se moram po AC cijazit 95 km/h po možnosti še za kakim šleperjem v zavetrju - torej normalna, dinamična vožnja (130 km/h po AC; +/- 20 km/h) z vsemi porabniki (klima poleti, gretje pozimi, luči,...)
- da bo infrastruktura kot se šika in da cena elektrike zaradi večjega povpraševanja ne bo šla v nebo.

Do takrat pa mojim potrebam (30k+ letne kilometrine) pač ustreza dizel, jebiga. Tisti, ki pa mislite, da pri bencinarju letijo rožice iz auspuha si malo poglejte določena dejstva predvsem glede novejših motorjev, ki imajo po večini direkten vbrizg goriva, kaj to potegne za sabo - med drugim tudi trde delce, kot največje argumentirano zlo pri dizlih.

In na drugi strani si je potrebno pogledat še nekatera dejstva glede novejših dizlov, ki dosegajo normo EURO6+. Se strinjam za stare dizle, da jih bo treba počasi najprej odstranit iz mest (in nato še iz prometa), vendar ne mi prosim v isti koš metat vse dizle in s prstom kazat ter komentirat v stilu, "lej ga cepca neozaveščenega..." samo zato, ker je dandanes pač moderno biti ozaveščen z vso superduper bio-eko in ostalo "zeleno" propagando, ki nam jo na dnevni bazi servirajo mediji in družba :roll: :roll:

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 12:51 pm
Napisal/-a pskoda
nered je napisal/-a:Kaksna je pa tvoja voznja ? In pa tistih 200HP konstantno koristis kako in zakaj ? Jaz sem ti dal dva primera : /


Nič kaj posebnega. Bom dodal sliko in lahko vidiš, da povprečna hitrost ni nekaj visoka pa da še dodam avto je bil izpraven v 0 in kupil sem čisto novega. Je pa corsa bencinar

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 1:00 pm
Napisal/-a uros11
A je norelo ;)

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 1:02 pm
Napisal/-a pskoda
Ne ni norelo se pa tudi penzionsitično ni vozilo. Mislim, da je bila povprečna hitrost okrog 110 ne vem točno ker na žalost nisem slikal


yeo je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Bravo, primerjaš modernega benzinarja in traktor, pa te bo kdo jemal resno.

Ojoj, kako nekatere boli ta tema. :) oprosti ker sem užalil tvojega nemškega dizla :)
Ampak dizli tudi danes tresejo in so glasni, tega se pač ne da izničit, imajo večjo kompresijo in ne morejo bit nezni kot bencinarji.


Potem mora tudi mazda trest, ker imajo bencinarji višjo kompresijo ;)

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 1:21 pm
Napisal/-a nebivedu
2.5L bencinar, 165KM, boxer motor, lenik 2005. Pa žena ne vozi počasi, ma kr težko nogo:
WP_20170502_19_01_10_Pro.jpg



Pa če še povprečno hitrost izračunaš je 420km v 6 urah, kar je 70km/h.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 1:53 pm
Napisal/-a uros11
yeo je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Bravo, primerjaš modernega benzinarja in traktor, pa te bo kdo jemal resno.

Ojoj, kako nekatere boli ta tema. :) oprosti ker sem užalil tvojega nemškega dizla :)
Ampak dizli tudi danes tresejo in so glasni, tega se pač ne da izničit, imajo večjo kompresijo in ne morejo bit nezni kot bencinarji.

Aja, imaš motnjo, ko slišiš za nemški dizel. Razumljivo. Pomoč je takoj za vogalom.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 2:21 pm
Napisal/-a corus
Razumem da si kupiš dizla, če si veliko na AC in letno prevoziš vsaj 25k+, in je avto težak 1,5t+, tu je rezlika v porabi že običajno kar precejšna, ne razumem pa , da si kupujejo dizle ranga clio , pa niti 10k letno ne naredijo, to pa je brezveze. Po moje je nekje zgornja meja za bencinarja 1500kg teže vozila ali celo malo manj, naprej pa je logično da greš na dizla, se pa dizlom slabo piše, to je sedaj že povsem jasno, namesto , da so vsi razvijali dizla bi raje razvijali bencinarja v smislu porabe in plin, toda dokler ni bil VW odkrit pri svojih lopovščina so pač mislili , da se nihče ne bo upač drezat v to, v EU bi še sigurno naprej iskali obvode predvsem zaradi tega , ker je Nemški dizel prevladoval, toda Ameri se na to pač niso ozirali in prav je tako.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 3:11 pm
Napisal/-a AU
Nevem kolikor stari avto si imel in kako tezko nogo imas. Ampak imas danes bencinarje, ki bodo naredili kilometrino dizla jaz lahko dam dva primera:

- Astra K 1.4 Turbo (92kW/125KM) 99% voznje po regionalni cesti z enim tankom (50EUR) nardimo 900-950km
- Mazda 6 (2014) Skyactive-G (109kW/145KM) 99% voznje po AC, vozim z tempomatom 130km/h z enim tankom (60EUR) naredim 1100km ce vozim brez tempomata in si vsake toliko dam malo duska potem tam med 900-1000km.

Noben od teh dveh nima premalo konjev no vsaj za moj okus.


Če je to res (sploh podatek za Mazdo), potem lahko samo rečem kapo dol.
Sicer močno dvomim, da ti z mazdo pri taki vožnji uspe doseči tako porabo, seveda ob predpostavki, da tankaš v Sloveniji; cena cca. 1,25EUR,
60Eur ... 48L.......povprečje 4,3l/100km :o

Sam sicer vozim tako bencinarje kot dizle in meni so seveda bencinarji boljši za vozit ampak na žalost so na podlagi mojih izkušenj še vedno dizli nekoliko bolj varčni.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 4:12 pm
Napisal/-a nered
LJ-CE relacija. 99% poti je AC, tempomat drzim cez celo pot 130 vecino poti, 100 cez tunele. Poraba vsaj po BC ne pride cez 5.5. 7x relacija CE-LJ-CE = 7x158km = 1106km. Z Astro naredim 5x-6x relacijo.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 5:07 pm
Napisal/-a yeo
uros11 je napisal/-a:
yeo je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:Bravo, primerjaš modernega benzinarja in traktor, pa te bo kdo jemal resno.

Ojoj, kako nekatere boli ta tema. :) oprosti ker sem užalil tvojega nemškega dizla :)
Ampak dizli tudi danes tresejo in so glasni, tega se pač ne da izničit, imajo večjo kompresijo in ne morejo bit nezni kot bencinarji.

Aja, imaš motnjo, ko slišiš za nemški dizel. Razumljivo. Pomoč je takoj za vogalom.


Reakcija tipična slovenska.. Ups, tipična sam za tist del slovencev, ki morjajo imet nemski avto, dizel, pa po možnosti živijo nad 1000m :)

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 6:34 pm
Napisal/-a AssKicker
yeo je napisal/-a:Haha, dizel se vozi udobno?
Še nisi vozil modernega turbo bencinarja? Ko motorja ne slisis in vibracij ni, v primerjavi z dizlom ki trese in ropota kot da delas v kamnolomu..


Sem vozil modernega turbo bencinarja, brez skrbi. Bolj me skrbi, da ti nisi vozil modernega dizla z več kot 4zyl. In v glasu svojega dizla popolnoma uživam, tako da se lahko za moje pojme marsikateri bencinar na naših cestah skrije, kar se tiče zvočne kulise v notranjosti. Aja, pa ne vozim nemca, da se nebo še kdo ob to spotaknil.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 9:09 pm
Napisal/-a corus
Vozim qashqaija 1.2 dig bencinar povprečna poraba 6,5l/100km vožnja relacijska v veliki večini v skladu s predpisi AC skoraj nič. Pred tem sem imel qashqaija-1.5dci, ob približno enakem načinu vožnje 5,5l/100. Seveda pa bi z divjanje in forsiranjem lahko imel porabo tudi preko 8l, največ je odvisno od načina vožnje, za to je mogoče bencinar malo bolj občutljiv kot dizel. Jaz sem zadovoljen s porabo in vsem ostalih, avto se pelje mirno in skoraj neslišno in je občutek v vožnji boljši kot v dizlu, ne bi šel več na dizla, divjanje mi je tuje , če pa vozim vsaj približno po predpisih je razlika samo dober liter.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 9:18 pm
Napisal/-a primozek68
Kot avtor teme bi se lahko držal naslova, ne pa da flancaš zdej koliko ti avto kuri, kakšnega maš in da je solata že zunej. Koga boli k*rac...
Pa komu drugmu nimaš to za govort? Nimaš prijateljev?

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 9:45 pm
Napisal/-a pskoda
Pa še 1.2 pritisni in boš kmalu videl 10l pa je mlinček velikosti motorčka za brisalce

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 10:13 pm
Napisal/-a xxl
Jaooo, kaj vse tukaj ne prebereš. Imel dizle (tudi zdaj) kot tudi moderne TB( Giulietta 170KM), pa tudi atmosferce (Alfa 145 104 in 144 KM) in kakor obrneš je poraba cirka 2 litra v prid dizla, pod 1,5 razlike pa nikdar, vsaj po mojih izkušnjah. Tudi moderni tb mi je pil vsaj 1,5 litra manj kot atmosferc, če voziš zmerno, tako da, pskoda, tukaj se mi dva ne bova ujela. Tistim pa, katerim približno enako močni bencinci kurijo skoraj enako kot moj dizel (sicer pa cca 5-5,5), pa raje ne bom komentiral, mene ne boste prepričali, ker imam tudi z tem dovolj izkušenj. :roll:

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po maj 29, 2017 10:23 pm
Napisal/-a Godward
Tu se strinjam z asskickerjem. Niso vsi dizli ropotarnice. TDI press. Kaksen z vec kot 4 cilindri zna kar lepo zaprest, je pa res da se vedno to ni in nikoli ne bo bencinc v6 ali vec. Seveda tudi ne po porabi in performansih. Ampak kaj pa vidite na 4 zyl bencincu? A to je pa lep zvok? Razen tega da je miren je to vse.

Strinjamo torej se, da se lep zvok zacne pri 5 plus zyl, naj bo to benz ali nafta. Zdaj pa si naj vsaka preracuna kateri je bolj ekonomicen v kaksni vecji limuzini. Pa tu ne mislim Passata xD

Pa ne zdaj tu gor lepit nekih slikic porabe, 99 % relacije, voznja 90 v najvisji prestavi ali 110 po avtocesti. Pri taksni voznji z dieselom prides na 6 ali manj, pa to ne z igracko velikosti 1,2 ki se komaj kam premakne, ampak konkretnim motorjem.

Ce je pa za nekatere visek udobja 1.4 turbo bencinar pa se v udobnem avtu se niste peljali. In ne, s temi mlincki voznja udobna ne more bit, pa naj bo to najnovejsi motor z nevem kako tehnologijo. Tisti ki so sprobali bodo vedli, ostali pa lep dan se naprej z zatiskanjem oci in srecno voznjo ter cim manjso porabo vasega turbo ultra bencinarja 1.0, po moznosti s tremi cilindri

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: To maj 30, 2017 7:42 am
Napisal/-a J.McLane
Novico o manjšanju deleža dizla nekateri narobe berejo, gre za trenutni trend rahlega padca prodaje, kako bo dolgoročno bo pokazal čas. O čistem banu dizlov in 0% prodaje je še vsaj 30 let prezgodaj za govorit.

Gre za čisto naraven pojav ponudbe in povpraševanja, ponudba poceni malih dizlov se manjša, zaradi vse strožjih emisij, po drugi strani je pri bencinarjih viden večji napredek in učinkovitost teh motorjev v zadnjih letih raste bolj kot učinkovitost dizlov. Taki bencinarji bodo počasi vedno bolj prisotni v C segmentu in nižje, sploh pri motorjih manjše moči. Da bi se kar naenkrat povečala prodaja bencinskih SUV in motorjev z 200+ konji je pa utopično pričakovati še za vsaj nekaj desetletij.

VW, Mazda, Toyota, Honda, Ford, PSA, Opel... so že pokazali da bencinarji lahko pokurijo "samo" 25% več kot dizel, za nekatere je to očitno dovolj dober rezultat, da gredo v nakup, za druge pač (še) ne.

Elektrika bo tudi prihajala počasi v klasične pogone od 48V mehkih hibridov do plug-inov, ampak zadeve gredo počasi in bodo v naslednjih letih predstavljali kvečjemu 5% prodaje novih vozil.

P.S. @pskoda, si probal že novi 1.5t v Civicu? Berem, da je kar varčen za svoje konje.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: To maj 30, 2017 7:56 am
Napisal/-a INFINITI
Slika

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: To maj 30, 2017 8:22 am
Napisal/-a Gosic
Godward je napisal/-a:Tu se strinjam z asskickerjem. Niso vsi dizli ropotarnice. TDI press. Kaksen z vec kot 4 cilindri zna kar lepo zaprest, je pa res da se vedno to ni in nikoli ne bo bencinc v6 ali vec. Seveda tudi ne po porabi in performansih. Ampak kaj pa vidite na 4 zyl bencincu? A to je pa lep zvok? Razen tega da je miren je to vse.

Strinjamo torej se, da se lep zvok zacne pri 5 plus zyl, naj bo to benz ali nafta. Zdaj pa si naj vsaka preracuna kateri je bolj ekonomicen v kaksni vecji limuzini. Pa tu ne mislim Passata xD

Pa ne zdaj tu gor lepit nekih slikic porabe, 99 % relacije, voznja 90 v najvisji prestavi ali 110 po avtocesti. Pri taksni voznji z dieselom prides na 6 ali manj, pa to ne z igracko velikosti 1,2 ki se komaj kam premakne, ampak konkretnim motorjem.

Ce je pa za nekatere visek udobja 1.4 turbo bencinar pa se v udobnem avtu se niste peljali. In ne, s temi mlincki voznja udobna ne more bit, pa naj bo to najnovejsi motor z nevem kako tehnologijo. Tisti ki so sprobali bodo vedli, ostali pa lep dan se naprej z zatiskanjem oci in srecno voznjo ter cim manjso porabo vasega turbo ultra bencinarja 1.0, po moznosti s tremi cilindri



Sem lahko tvoj prijatelj?