Stran 46 od 54

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 6:01 pm
Napisal/-a esem
Nič od tega! :mrgreen:
Supercharger je kompresor, ki pa ga ne poganja turbina ampak je gnan preko gredi motorja (s sklopko ali brez) ali preko elektromotorja (to bo verjetno pri SkyX)

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 6:34 pm
Napisal/-a nered
Supercharger za visanje kompresije. Majo pa 2.5 z turbo sedaj pa baje naj bi na LA autoshowu objavl, da pride tudi v Evropo z funkcijo izklapljanja valjev.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 8:37 pm
Napisal/-a esem
Ne piši o stvareh, na katere se ne spoznaš!
Supercharger nima zveze s kompresijo oz nje višanjem. To je isto kot turbo (stiska zrak, s tem veča njega količino v valjih itd), samo drugače je poganjano, morda bolj fleksibilno upravljano, predvsem pa boljše za nižje obrate in odzivnost pri le-teh - v primerjavi z "navadno" turbino.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 9:04 pm
Napisal/-a J.McLane
Mislim da so pri Skyactiv-X šli v kompresor zato da imajo več nadzora nad HCCI, za katerega se potrebuje točno določene pogoje. Iz vidika učinkovitosti je kompresor slabši.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 9:31 pm
Napisal/-a nered
esem je napisal/-a:Ne piši o stvareh, na katere se ne spoznaš!
Supercharger nima zveze s kompresijo oz nje višanjem. To je isto kot turbo (stiska zrak, s tem veča njega količino v valjih itd), samo drugače je poganjano, morda bolj fleksibilno upravljano, predvsem pa boljše za nižje obrate in odzivnost pri le-teh - v primerjavi z "navadno" turbino.


To je dobesedno kar so obi rekli na prvi prezentaciji motorja. Da so dodali supercharger za visanje kompresijskega razmerja. Ampak predvidevam, da imas ti bolj prav kot Mazdini inzinerji. :lol:

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: So okt 20, 2018 11:11 pm
Napisal/-a esem
Napak predvidevaš. Domnevam, da gre za napako pri prevodu/razumevanju, zato te prosim za link ali citat (vir!) tvoje navedbe (prve prezentacije). Kljub iskanju tega nisem našel.
Našel sem npr to http://www2.mazda.com/en/publicity/rele ... 0808a.html , kar je verjetno prva predstavitev. Našel sem še cel kup opisov z raznih strani in čisto nikjer ni SC povezan s kompresijo, vsaj ne na tvoj način. Povezujejo ga (SC) izključno zaradi potrebe po več zraka.

Zato prosim za link, da to razčistimo preko "uradnih" dokazov.

Do takrat pa se vzdržimo žaljivih podtonov, sarkastičnih ali drugačnih.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 10:15 am
Napisal/-a sašo5
sem se vzdržal :mrgreen: =P

ampak ta "model" pa zmaga:
Poraba je vrhunska je pa res da je vecina voznje 130-150 AC/tempomat.

mislim, da on vozi LJ-CE-MB ali obratno......kjer se itak ne vozi, ampak večino časa "stoji".... :roll:

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 10:30 am
Napisal/-a lin
Edini avto , ki me pri Mazdinih izdelkih zanima in mi je tudi všeč je CX-5, nikjer pa nisem zasledil , da bi imel kakšne revolicionarne dosežke pri zmanjšanju porabe glede na ostale po velikosti in moči podobne modele vozil drugih znamk.

Tema so dizli, katerih prodaja tudi po zadnjih podatkih strmo pada in bo še padala, ljudje pač počasi razumejo kaj je NOx trdi delci in kako nevarni so za zdravje, neprimerljivo z izpusti CO2 o katerih se sedaj toliko piše in komplicira, kao segrevanje zemlje in dvig morja itd, pred kratkim sem gledal znanstveno odajo o zemlji kjer so jasno pokazali kako so bile nekoč celine kopensko povezane in je morje to z leti( milijoni let?) poplavilo in ločilo celine pa ni bilo nobenih izpustov avtomobilov , ki bi bili krivi zato, po moje je vse samo normalen potek spreminjanja planeta na katerega mi nimamo kaj veliko vpliva. Seveda pa se lahko vse izkorišča saj je zadaj vedno denar, druga zgodba pa so pravi strupi , ki jih proizvajamo npr. z NOx trdi delci .

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 10:51 am
Napisal/-a uros11
V glavnem, če bo vse prav, čez x-let ubodem spet enega dizla, ker so tole noxe porihtali (bosch), dodali jim bodo mild hibridni pogon (vw), tako da če ne bo kaj ustrezno konkurenčne v električni kategoriji vozil, bom, ne glede na to, kaj raja meni in kaj kupuje, spet dizla ubodel.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 11:09 am
Napisal/-a lin
Lahko, samo vprašanje je ali bodo čez x-let dizle sploh še izdelovali. :D

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 12:37 pm
Napisal/-a emozul
Dizli bodo še dolgo:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/dizel- ... ovo-445614
Res pa je, da se bo število drastično znižalo.
Me pa zelo mika, da bi sprobal bencinarja, da vidim koliko bi mi porabil, pri mojem stilu vožnje.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 12:45 pm
Napisal/-a lin
Članek iz avtomoto, ki ga navajš preko linka je bil spisan pred več kot letom dani, no medtem se je marskikaj spremenilo predvsem v "škodo" prodaje dizla.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 1:35 pm
Napisal/-a emozul
Slabo si prebral. Vem, da je star eno leto, samo lepo piše, zakaj bo dizel ostal še dolgo časa.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 7:13 pm
Napisal/-a cc09
Vseeno še ti napiši, ker jaz nisem prebral niti enega razloga zakaj bi ostal še dolgo.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Ne okt 21, 2018 7:54 pm
Napisal/-a nered
sašo5 je napisal/-a:sem se vzdržal :mrgreen: =P

ampak ta "model" pa zmaga:
Poraba je vrhunska je pa res da je vecina voznje 130-150 AC/tempomat.

mislim, da on vozi LJ-CE-MB ali obratno......kjer se itak ne vozi, ampak večino časa "stoji".... :roll:


Ker gremo vsi ob istem casu na pot right. Jaz lahko nastejem na prste kolikokrat v tem letu ni slo voziti na tempomat na tej celotni relaciji vsaj ob moji uri. Tudi, ko ne vozim na tempomat odstopanje pri porabi ni kaj veliko.

Zato prosim za link, da to razčistimo preko "uradnih" dokazov.

Do takrat pa se vzdržimo žaljivih podtonov, sarkastičnih ali drugačnih.


Sam si zacel z taksnim 'podtonom'. Jaz sem gledal Tokyo Autoshow stream, kjer so v predstavitvi novega 2.5T in Sky-X omenili, da so ga dodali z razlogom visanje kompresije. Ne pametujem, da vem zakaj tocno se gre je pa tako bilo receno.

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po okt 22, 2018 6:10 am
Napisal/-a plinaš
nered je napisal/-a:Sam si zacel z taksnim 'podtonom'. Jaz sem gledal Tokyo Autoshow stream, kjer so v predstavitvi novega 2.5T in Sky-X omenili, da so ga dodali z razlogom visanje kompresije. Ne pametujem, da vem zakaj tocno se gre je pa tako bilo receno.


nered je napisal/-a:To je dobesedno kar so obi rekli na prvi prezentaciji motorja. Da so dodali supercharger za visanje kompresijskega razmerja. Ampak predvidevam, da imas ti bolj prav kot Mazdini inzinerji. :lol:


kompresijsko razmerje in kompersija sta dve različni stvari .

osnovna razlika med turbo kompresorjem in supershargerjem je v načinu pogona samega kompresorja - turbo je gnan z izpušnimi plini , supercharger pa z mehanskim pogonom.

kompresijski del pa je pri obeh konstrukcijsko zelo podoben - v bistvu bi po DIY metodi lahko iz turbine naredil supercharger s tem , da odstraniš pogonski del na izpušne pline in namestiš jermenico in jermen..

gremo lahko naprej debatirati o superchargerjih, ki so lahko gnani preko gredi, zobnikov , verige ali zobatega jermena.

pomankljivost enostopenjskega superchargerja se odpravi z dvostopenjskim, ki se v karakteristikah v višjih obratih zelooo približa turbo kompresorju.

150 na tempomat pri meni pomeni na 20 let starih ameriških jajčkih s požrešnim 2.5l japoncem in avtomatiko pod pokrovom ekvivalent porabe 7 l 95 oktanca ali 7.1 dizla . mazde6 165g so na testih dosegale okoli 7.8 do 8.1l/100km..

tudi pri tovornjakih se bodo dizli počasi umaknili.. na vrsti je NLG..

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po okt 22, 2018 12:29 pm
Napisal/-a pskoda
Pomankljivost superchargerja je tudi, da ima večje zgube zato, ker je gnan preko jermena oz ketne in vsaj za mene je tudi zvok za kozlat

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po okt 22, 2018 1:00 pm
Napisal/-a esem
Ta v skyactiv-x-u ima sklopko, tako da so izgube zmanjšane na minimum.

Vsekakor pa kompresor ni namenjen višanju kompresije (kompresijskega razmerja) motorja. To sta povsem različni stvari.
Nekdo je pač slabo povedal/poslušal/prebral/prevedel. Namenjen je izključno boljšemu polnjenju z zrakom; saj ima v nekaterih režimih skyactiv-x do 150 % večjo "porabo" zraka v primerjavi z isto količino goriva oz običajnim stohiometričim razmerjem (morda pa bodo to s finim nastavljanjem med razvojem še povečali ali pomanjšali). Tu se skriva prihranek goriva.
Gremo naprej

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po okt 22, 2018 1:31 pm
Napisal/-a pskoda
Lahko ima 10 sklopk še vedno bo imel večje izgube kot če je gnan na pline.




Oba opravljata isto funkcijo. Med njima je razlika samo v pogonu ostalo je več ali manj isto sranje

Re: Dizli izgubili prevlado v Evropi

Objavljeno: Po okt 22, 2018 1:55 pm
Napisal/-a esem
Morda v globalu sploh ni nujno. Je precej majhen (pri Sky-x), predvsem pa ima takojšen vpliv, kar za turbino ne moremo trditi. Ima majhno povečanje količine zraka in ni ravno zelo obremenjen.
Preden turbina res zagrabi - kar stori z dodatnim gorivom (!), SC že nekaj naredi in morda se tu izenačijo izgube. Gotovo se strinjaš, da je ob isti moči pri obeh poraba manjša, samo da SC to malenkost prej doseže.