Stran 1 od 1

seat leon

Objavljeno: Po nov 11, 2002 11:28 am
Napisal/-a badjo16
Sem lastnik 14 dni starega Seat Leona, ki je danes že drugič na servisu :(........pri desnem prednjem sedežu se namreč nabira voda, na servisu pravijo, da je to tovarniška napaka, odpraviti pa je ne vejo..........je imel oz. ima kdo podoben problem?

hvala za vse odgovore

Re: seat leon

Objavljeno: Po nov 11, 2002 12:20 pm
Napisal/-a bambi
badjo16 pravi:
Sem lastnik 14 dni starega Seat Leona, ki je danes že drugič na servisu :(........pri desnem prednjem sedežu se namreč nabira voda, na servisu pravijo, da je to tovarniška napaka, odpraviti pa je ne vejo..........je imel oz. ima kdo podoben problem?

hvala za vse odgovore


Zahtevaj nov avto!

Vso pravico imaš, da zahtevaš kaj takšnega!
Razlogov pa je dovolj. Najpomembnejši je seveda ta, da si dal veliko denarja za vozilo "njihove" znamke, in takoj za tem sledi ta razlog, da si tej znamki zaupal!

Ti jim kar povej, da kako si oni predstavljajo, da se boš mirno prevažal v tem avtomobilu, če že pri tesnenju pred vremenskimi pojavi zataji!

Predlagam, da zahtevaš drug avto ali pa ti naj povrnejo denar!

Skoraj v vsakem podjetju ljudje zahtevajo nove oz. druge reči npr. oblačila, pohištvo ipd.
In mislim, da v tvojem primeru, kjer se gre za veliko večjo vrednost kot npr. pri oblačili, lahko brez slabe vesti zahtevaš kaj takšnega!

Želim ti veliko uspeha!

lp

Re: seat leon

Objavljeno: Po nov 11, 2002 12:27 pm
Napisal/-a badjo16
ja, sem razmišljal o tem...........bom še počakal na prvi dež, nat se bom odločil...........

Re: seat leon

Objavljeno: Po nov 11, 2002 12:43 pm
Napisal/-a bambi
Kakor želiš!

Ampak jaz več ne bi čakala na naslednje padavine.
Ne vem no, ampak non-stop bi me preganjalo vprašanje "kaj vse je še narobe s tem vozilom?" .

Ne čakaj na padavine, pelji leona v avtopralnico!
Kaj meniš? ;)

Re: seat leon

Objavljeno: Po nov 11, 2002 6:24 pm
Napisal/-a kdk
Glede na velike probleme , ki lahko nastanejo pri reklamacijah ti svetujem da dokumentiraš vse kar se dogaja z avtomobilom.
Servisi , reklamacije ( pri vsaki reklamaciji moraš dobiti dokument npr. delovni nalog ). Ne upoštevaj ustnih odgovorov v stilu ňaredili smo to in ono ali podobno ampak ti naj dajo pismeno obrazložitev.
Če nastopijo resni problemi ti pomaga samo dokumentacija in ne ustni dogovori.