Stran 1 od 1
Renault vpoklic dizelskih motorjev Euro 6B
Objavljeno: Če avg 03, 2017 4:06 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Renault vpoklicuje dizelske motorje Euro 6B, reprogramiranje računlnika.
Poseg ni nujen, stranka se odloči, tudi če se posega ne naredi je vozilo skladno z zakonodajo.
za kaj se gre (po repogramiranju računalnika)
1) Večje območje delovanja sistema ERG s polno učinkovitostjo
2) Učinkovitejše delovanje filtra dušikovih oksidov NOxtrap
Kakšno je vaše mnenje ?
Zdrava kmečka pamet mi pravi, da večja bo obremenitev teh dveh sistemov prej bo potrebno kaj zamenjati izven garancije ?
Re: Renault vpoklic dizelskih motorjev Euro 6B
Objavljeno: Če avg 03, 2017 8:27 pm
Napisal/-a north
Pri wv se že dogaja, da prižge lučko za motor takoj, ko naložijo nov program za motor.
Re: Renault vpoklic dizelskih motorjev Euro 6B
Objavljeno: Pe avg 04, 2017 8:12 am
Napisal/-a leon_dobnik
Jaz ne grem na vpoklic + na servisu sem jim strogo prepovedal izvedbo nadgradnje; avto nebo več to, kar je sedaj - če naredijo upgrade. Usedi se v novega Megana z istiim 1.5 dCI pa primerjaj motorja, kot da sediš v manj kot 90 kotnjskem dCI-ju.
Re: Renault vpoklic dizelskih motorjev Euro 6B
Objavljeno: Pe avg 04, 2017 9:29 am
Napisal/-a jony
edit mod
Predhodnega posta se NE citira
Jst sem prej 106 km megana 2, zdej imam pa megana 4 dci110. Ne vem no, jst bi reku da nivi megane precej lepše vleče, če imaš sport način je še dodatno bolj odziven. Poraba na morje (relacijska) polno naložen cca 4.5. V primerjavi z meganom 2 imam cca liter nižjo porabo.
Kar se tiče pa nadgradnje, po moje vpliva tudi na zmogljivosti...
Re: Renault vpoklic dizelskih motorjev Euro 6B
Objavljeno: Pe avg 04, 2017 1:44 pm
Napisal/-a leon_dobnik
@jony: med 2 in 4 verjamem da je razlika, midva pa vozima 3 in 4 in ju res lahko neposredno primerjam. Glede nato, koliko pa vas piše, da je IV odziven, bom počasi šel na eno testno vožnjo, počasi bom dobil občutek, da je z našo IV neki narobe. Poraba je namreč občutna višja na IV kot na III