Stran 1 od 3
Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 6:20 am
Napisal/-a dzuro.na.izi
...da se vozi dnevno na kratke relacije (do 10km) kjer se še ogreje ne optimalno ali 1-2x na teden na daljše relacije (nad 20km). Govorimo o dizlu. To je moj problem dveh avtov pr bajti.
Hvala za mnenja.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 6:38 am
Napisal/-a Firediver
Navijam za daljšo relacijo 1-2x tedensko.
Vseeno pa nobena od teh ni dobra, za oba primera bi bil primernejši N/A bencinar.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 7:07 am
Napisal/-a AssKicker
Sigurno boljše na daljše. Sploh če so samo daljše.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 7:12 am
Napisal/-a DePalmo
Za oboje ponucaš en avto. Sem imel iste razdalje s famoznim 1.6 HDi in z motorjem nisem imel problemov, je pa res da sem ga na teh relacijah prepihal.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 9:46 am
Napisal/-a abbe
Jh glih v 20 km ne moreš motor prepihat ker pozim rab glih ene tok da se ogreje.
nobena od teh variant ni dobra za dizla..
nobena pa tut ne bo moto uničla...
tko da delaš kar ti paše.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 12:28 pm
Napisal/-a Fnatic
Ah 20km da se ogreje pa spet ne no.
Sicer pa vsake toliko en izlet pa ga takrat prepihaš.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 12:58 pm
Napisal/-a Ivan36
Ah 20km da se ogreje pa spet ne no.
In točno tako je! Probaj en teden imeti dizla, ko je zunaj okoli 0C ! Ne glej na vroč zrak v kabini pomemben je kazalec za vodo! Dobro je od polovice ca 56C, pa na gor do 90C. Sedaj imam spet Dci in je občutljiv na zunanjo tem., da kar glava peče

vsaj za30% bolj od DTI Opel!
Torej ta mesec je bilo vse pisano glede temperatu od 36+ čez dan do 5+ zjutraj torej ako je bilo zjutraj do 9h okoli 8+ je rabil vsaj 17km da se je ogrel na vsaj 60%, na temperaturi okoli 22+ ista ura pa komaj 7-11km poti!
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 1:19 pm
Napisal/-a pskoda
Kazalec za vodo je nepomemben. Pomemben je kazalec za olje, ki se kasneje segreje oz voda je že zdavnaj na 90stopinj olje pa dlje rabi, da pride na vsaj 80 stopinj.
Dizel se prej segreje na delovno temperaturo in ne rabi 20km je pa malo km za dizla in je bolj primeren bencinar
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 1:26 pm
Napisal/-a Ivan36
Dizel se prej segreje na delovno temperaturo in ne rabi 20km je pa malo km za dizla in je bolj primeren bencinar
Jaz imam letnik 2003 in prej 2000 dizle! Pišem za te stare motorje. Današnji so pa druga pesem! Kje pa imaš kazalec za temperaturo OLJA? Imela samo v Xantia 2.0 16v VSX in Audi 2.6E ... pa ALEKO

+ volt meter!
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 2:50 pm
Napisal/-a INFINITI
Dizl se definitivno ne segreje prej od bencinarja
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 3:40 pm
Napisal/-a RedBaron
pskoda je napisal/-a:Kazalec za vodo je nepomemben. Pomemben je kazalec za olje, ki se kasneje segreje oz voda je že zdavnaj na 90stopinj olje pa dlje rabi, da pride na vsaj 80 stopinj.
Dizel se prej segreje na delovno temperaturo in ne rabi 20km je pa malo km za dizla in je bolj primeren bencinar
Če bi bil kazalec za vodo nepomemben, ga ne bi bilo...
In ko je voda na 90°C, je temp olja na okoli 70°C (vsaj tako kaže BC v škoda yeti).
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 5:06 pm
Napisal/-a Firediver
Hja, cager za vodo je toliko pomemben, da so ga pri novejših vozilih - izpustili! Sedaj pa vedi, kaj je sploh pomembno...
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 5:43 pm
Napisal/-a RedBaron
Po vecini ga kar imajo... ce ga pa ni je pa tu lucka, ki opozori na pregrevanje motorja, ki pa je prav tako vezana na vodo in ne olje.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 7:05 pm
Napisal/-a DePalmo
abbe je napisal/-a:Jh glih v 20 km ne moreš motor prepihat ker pozim rab glih ene tok da se ogreje.
Sem se slabo izrazil. Ko sem rekel iste relacije, sem mislil iste kot jih ima avtor teme, torej čez teden kratke, enkrat na teden pa daljše. In na daljše sem ga prepihal, na kratke pa šparal.
Je pa imel samo kazalec za vodo in olje se še segrelo ni, ko sem ga že tiščal na polno. Sedaj ko imam tudi kazalec za olje, me kar glava boli kolikokrat sem tistega dizla tiščal "mrzlega".
Moj trenutni avto (2.0 bencinar) ima oba kazalca, za olje in vodo. In ko je voda na 90, se kazalec za olje tut premakne še ne, rabi nekje (na uč) 10-15km da se segreje na delovno temperaturo, odvisno od zunanje temperature, pozimi več, poleti manj (logično).
Kar se pa tiče kazalcev za vodo, mami je pa ravno kupila Cliota 1.5 dCI 2015 in ga nima, ima pa kontrolno lučko in sveti modro ko je voda hladna, ko ugasne je pa na delovni temperaturi. Naj bi pa posvetilo rdeče če je preveč vroča, ampak tega še nismo doživeli in upam da tudi ne bomo.
In kolikor vem, BMWji tudi nimajo več kazalca za vodo ...
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 9:37 pm
Napisal/-a Reaper85
Saj tukaj včasih nimaš neke izbire, recimo po 4km avtobus v klanec pred tabo, jest sigurno nimam živcev da bi se vozil za njim še kilometer ali dva, 3. prestava in probam čim prej prestavit, z 1.6T 200 rabiš za prehitet avtobus 3500-4000rpm. Avtomobile pa ni problem prehitevat, je dovolj 4. do 3000rpm in imaš noter 90km/h.
Tako da mene ne zanima, če ima N/A bencinar s tako vožnjo boljšo vzdržjivost (4000 za N/A IMO ni nič, čeprav že po 1-2 minutah), z 1.6 105KM vem da sem lahko samo sanjal taka prehitevanja, še 2. ni bila dovolj.
Če bo zdržal samo 10 let pa pač bo, bo naslednji potem spet NA. Res pa da tako hudo ga spet ne maltretiram, 4000 ne vidi pred 4km, 5000 ne pred 8km, pred vožnjo vedno počakam 15-30s, po vožnji pa minuto oz. če je bil kak km nazaj res na 5000+ potem minuto in pol do dve.
Imaš pa danes na cesti take bolnike, da sam raje hodim peš kot da še kdaj vozim manj kot 200KM. Več pa tudi niti ne rabim, saj za prehitevanje je še dovolj drugih dejavnikov, ki predstavljajo problem, kot pa sama moč. Recimo če so res kratke in nepregledne ravnine, ozka cesta ali je nasproti promet, ti ne pomaga nobena moč.
Glede kazalcev pa ne vem če so kaj dosti uporabni za to da vidiš kdaj je motor na delovni temperaturi. Itak se ve da voda rabi nekje 4-6km, olje pa 10-15km, se pravi je dovolj če si pogledaš kilometre kdaj si začel vozit.
Edino pri 1.6T mi ni jasno zakaj rabi voda vsaj 6-8km da se cagar ustali na 90°C, prej pri atmosfercih, pa tudi pri 1.4T je bilo zjutraj vedno dovolj 4km, poleti popoldne celo 3km, edino pozimi zjutraj nekje 5km.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 9:42 pm
Napisal/-a DX5050
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 9:57 pm
Napisal/-a Reaper85
Kaj boš rekel da je tebi v veselje se vozit 60km/h za ostalimi? Meni je v tako neveselje, da bi mi moral začet plačevat 100€ na pot, da grem z avtom ven izven službene poti.
Če ne bi imel potrebe po hitrosti bi se dalo vozit tud z 5KM Aixamom, avtobusov sigurno ne bi oviral, kakšen avto pa vseeno če bi, saj mene zdaj tudi vsi ovirajo pa se ne morem nobenemu žalit.
50KM je že preveč, to gre 100km/h za šalo in v klanec 80km/h, večina ostalih voznikov v klanec ne preseže 60km/h. 100km/h sicer vozi vsaj polovica voznikov, ampak ne povsod kjer bi lahko, ampak samo na res najbolj odprti cesti kjer imaš kilometer preglednosti v vse 4 smeri, tako da te slej kot prej začnejo živcirat s počasno vožnjo. Prehitet pa s takim avtom seveda ne moreš kar tako, enako velja za 100KM.
V glavnem, z 200KM se pa da vozit, ampak to ob neprometnih urah, to je zame 6:00-6:15 pa 14:30-14:45. Pa seveda po dokaj neprometni dolini.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Če sep 28, 2017 11:07 pm
Napisal/-a titanius
2.0HDi. Vožen vsak dan 21-25km v eno smer ter nazaj (vmes stoji 9ur - služba). 1-2x tedensko vidi vožnjo 40-50km v eno smer ter nazaj (brez ugašanja avta). 1-2x mesečno je do zdaj videl relacije 300km v eno smer. Avto dela BP, kako pa bo pozimi ne vem a lahko zatrdim, da bo videl manj relacij.
Avto dela v prostem teku 3-4min preden speljem, 1-2min preden ga ugasnem. Olje se kljub 8stopinjam zjutraj ogreje na sredino že po 5-6km.. Ni čudno, da se vam dlje časa greje avto, če pa speljete takoj ko vžgete. Saj vi tudi če greste laufat brez ogrevanja hitro izgubite sapo in zdržite manj, je tako?
2.0HDi C5.
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Pe sep 29, 2017 3:35 am
Napisal/-a RedBaron
Avta se naceloma ne segreva na mestu, ampak se takoj spelje, to ti pise v vsakih navodilih od avta, ponavadi v poglavju o ekonomicni voznji
Re: Kaj je boljše za avto...
Objavljeno: Pe sep 29, 2017 5:45 am
Napisal/-a pskoda
Največjo škodo delate, ko motor segrevate na mestu. V navodilih piše, da moraš speljat takoj in po youtube je lepo razloženo iz tehničnega vidika zakaj moraš takoj speljat.
Dizli, ki imajo električni grelec za vodo se veliko prej segreje kot olje.
Z avtom zjutraj takoj spelješ in paziš, da ga preveč ne teraš (če moraš pritisit zaradi določene situacije pač ptitisneš). Ko se olje segreje vsaj na 80stopinj potem pa gas.
Pomembna je seveda redna menjava olja sploh, če ima motor povža. Bencin na 10kkm dizel na 15kkm