Napisal/-a nemanic Pe dec 01, 2017 1:30 pm
Pišem zaradi neprijetne izkušnje, oz. nestrokovnega in malomarnega odnosa z pooblaščenim servisom SPC Škerjanec, Krumperška ulica 21, Domžale.
Omenjeno pisanje in opažanje izraža moje osebno mnenje.
Sem lastnik osebnega avtomobila, znamke Škoda Octavia, letnik 2015, katerega sem novega kupil v SPC Škerjanec.
V novembru 2017 sem pripeljal poškodovano vozilo na omenjeni servis, da odpravijo napake. Dostavil sem jim cenilni zapisnik od zavarovalnice Sava, kjer je pisalo, kaj je potrebno narediti (popraviti, oz. zamenjati pokrov prtljažnika, zadnji odbijač, zadnja desna vrata). Avto popravijo in me obvestijo, da pridem po vozilo.
Vozilo prevzamem v dobri veri, da je popravljeno kot je bilo dogovorjeno – pri tem se razume, da na njemu tudi ni dodatne škode - nihče od osebja si ni vzel toliko časa, da bi skupaj pregledali vozilo. Pri tem vprašam, če so dolili hladilno tekočino, kot sem jih prosil, ko sem vozilo dal v popravilo – oznaka min. Odprem pokrov motorja, pa opazim, da je niso. Dolili so jo naknadno po moji ponovni zahtevi.
Čez cca 30 minut, ko se odpeljem iz servisa ugotovim, da mi zadnjih desnih vrat sploh niso popravili, da je dodatno poškodovana streha in da so poškodovana zadnja leva vrata. Takoj pokličem na servis, kjer se jim to zdi čudno, saj imajo ličarja kateri je izvrsten. (vozilo po takšnem posegu bi moralo biti čisto pa ni bilo – zadnje steklo je bilo na notranji strani še vedno umazano zaradi zamenjave).
Ponovno me naročijo na servis, da se vozilo pregleda in da se odpravijo napake. Pa si vzamem prost dan za dogovorjeni termin. Zjutraj okoli 08.00 me obvestijo, da dogovorjeni termin odpade zaradi objektivnih razlogov. Naročijo me za naslednji dan zjutraj in mi zagotovijo, da se bo vse uredilo. Pridem naslednji dan – povem in pokažem kaj je z vozilom narobe in čakam nadomestno vozilo, saj mi za čas servisa pripada – kasko polica. (povem jim tudi, da je bilo vozilo malomarno očiščeno – steklo). Čakam na servisu cca 1.5 ure, kljub temu, da mi pred tem zagotovijo, da je vse urejeno. Nadomestnega vozila ni, tudi ni bilo pričakovati, da bi v uglednem času bil.
Zapustim prostore servisa, naročim taxi vozilo in se odpeljem domov. No pa končno odreagira vodstvo servisa. Ker opazijo, da so naredili napako mi celo eden izmed vodstva pripelje nadomestno vozilo na moj domači naslov. Vse lepo in prav. Glede na to, da je omenjeno dogajanje izbilo sodu dno sem pričakoval, da bo pa sedaj zares moj avto popravljen kot je treba. Pa sem živel v zmotnem prepričanju. Pride dan in sicer četrtek, 30.11.2017, ko me pokličejo v poznih popoldanskih urah, da je vozilo popravljeno in pripravljeno na prevzem.
Zunaj je snežilo, na parkirišču pred servisom je bila tema, oz. nezadostna razsvetljava, pa mi zaposleni na servisu pove, da je vozilo popravljeno – zadnja desna vrata, leva zadnja vrata so spolirali, strehe pa niso popravljali – da pa je vodstvo dejalo, da jo bodo na svoje stroške, če bom tako želel.
Pa se ponovno odpeljem domov, sedaj 100 % prepričan, da so vsaj stvari za katere je bilo ugotovljeno, da niso popravljene, sedaj popravljene. No pa so me ponovno …………. V svoji garaži ugotovim, da zadnja desna vrata sicer res popravljali, vendar pa jih niso popravili tako kot bi bilo treba – vidne praske.
Ponovno 1.12.2017 pokličem na servis in mi zagotovijo, da je njihov zaposleni vozilo pregledal preden so mi ga izročili. Pošljem jim fotografije poškodovanih, oz. slabo lakiranih vrat.
Ena slaba izkušnja je bila že letos, ko so mi menjali vetrobransko steklo in sicer sem vozilo prevzel v poznih popoldanskih urah. Pa je bilo steklo znotraj umazano, kljub temu, da je bilo novo, nadalje je bila umazana tudi armaturna plošča - to je potem čistil prodajalec vozil.
Mnenja sem, da bom moral v prihodnosti zaradi omenjenega pisanja preden bom vozilo izročil serviserju zahtevati, da se vozilo pregleda, da se ugotovijo morebitne poškodbe. Isto bom moral storiti, ko bom vozilo prevzel iz servisa.
Če mislite, da sem vas imel namen kakorkoli oškodovati, vam sporočam, da od tega nimam čisto nič, samo kup problemov. Vozilo pa je itak polno kasko zavarovano.
Vem, da je moja beseda proti vaši, pa saj je itak splošno znano, da je kupec gospodar dokler izdelka ne kupi, potem pa ………….
Imam občutek, oz. delim mnenje mnogo katerih koristnikov uslug pooblaščenih servisov, da ste samo najdražji, sploh pa ne kvalitetni in pošteni do strank. Na žalost pa smo uporabniki vezani na vas za čas garancije vozila, drugače mislim, da bi vi tudi drugače razmišljali.
Ko bo vozilo izven garancije, bodite prepričani, da na pooblaščeni servis, sploh pa ne k vam ne pridem več.
Hvala za dosedanje sodelovanje in vaš trud.
LOGOTIP ZADOVOLJNE STRANKE SO NAŠA PRIHODNOST PA ZARADI MENE LAHKO TUDI ZBRIŠETE, SAJ SI GA V MOJEM PRIMERU NE ZASLUŽITE.