DePalmo je napisal/-a:Dve stvari.
2. Večina teh sistemov je za doplačilo, tako da je tale raziskava bikov drek. Če bi bili vsi ti sistemi zakonsko obvezani da so že v osnovni verziji avtov, potem se bi pa lahko kaj pogovarjali. Tako pa ko sem računal za novega Peugeot 308 (za tega sem gledal, lahko se pa predvideva kateregakoli iz spiska), tile varnostni sistemi nanesejo lepega tisočaka in nisem prepičan če se bi odločil za njih. In potem kar naenkrat tak varen avto ni več tok varen ...
pskoda je napisal/-a:Ko sem se jaz pogovarjal in tudi nekaje v testih sem videl, slišal glede sistema za preprečevanje nenamerne menjave voznega pasu je bilo rečeno, da od začetka je zanimiv potem ti gre pa na živce in ga izklopiš
cc09 je napisal/-a:Jasno, za lite feltne in avtomatsko klimo ni problem dat jurja, za razne asistence pa je.
Euro NCAP: in najbolj varni avtomobili leta 2017 so ...
Pri agenciji za preučevanje varnosti novih avtomobilov Euroncap so opravili analizo lanskih testnih trčenj in izpostavili avtomobile, ki so se v svojih kategorijah izkazali za najbolj varne.
Najboljši rezultat med poslovnimi limuzinami je dosegel Volkswagen Arteon, najbolj varen veliki križanec je bil Volvo XC60, majhen križanec pa Volkswagen T-Roc. V kategoriji majhnih mestnih avtomobilov je bil najboljši Volkswagen Polo, za najbolj varnega majhnega enoprostorca pa se je izkazal Opel Crossland X (čeprav ga Opel dejansko uvršča med križance). Prvo nagrado za najboljši majhni družinski avtomobil sta si razdelila Subaruja XV in Impreza, ki si delita platformo.
Kot ugotavljajo v agenciji, je večina avtomobilov, ki so jih preskusili lani, tudi dejansko zapeljala na ceste lansko leto. Večina je kljub močno zaostrenim kriterijem osvojila pet zvezdic, kar dokazuje napredek na področju varnosti novih avtomobilov. Pri tem so se slabše odrezali starejši prenovljeni modeli, ki so nastali pred uvedbo nekaterih danes samoumevnih varnostnih pripomočkov in jih vanje ni mogoče vgraditi niti naknadno. Vsekakor v agenciji pozdravljajo dejstvo, da se proizvajalci trudijo, da bi svoje avtomobile uskladili z novimi smernicami na področju varnosti.
Kar 82 odstotkov lani preskušenih avtomobilov je imelo tudi možnost opreme za večjo varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev prometa, v 62 odstotkov pa je bila ta vgrajena serijsko. Tudi s tempomatom in omejevalnikom hitrosti je bilo serijsko opremljenih 82 odstotkov avtomobilov, skupaj s tistimi, ki so njuno vgradnjo omogočali v okviru dodatne opreme, pa jih je bilo 92 odstotkov. Izboljšala se je tudi pasivna varnost, saj je bilo 96 odstotkov avtomobilov kompatibilnih z najnovejšimi otroškimi sedeži (i-Size), v 94 odstotkov pa so bili vgrajeni varnostni pasovi z zategovalniki in omejevalniki zatezne sile.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov