Stran 2 od 4

Re: turbina ali brez

Objavljeno: So jan 20, 2018 9:18 pm
Napisal/-a limas
Turbo vsekakor. Navadnega atmosferca skoraj ne dobiš nikjer več.
Mazdinii skajaktiv so vrhunski atmosferci z nizko porabo, ki zdržijo ogromno kilometražo. So izjema med turbaki.
Skoraj vsi proizvajalci so se pri začetnih serijah soočali s porabo olja, še posebej folksvagnovi tsi. Reno je imel večjo porabo olja pri 1.4 tce, 1.2 pa je brez napak.
Za pohvalo je tojotin 1.2t in prihajajoči renojev 1.3 tce ter nove hondine malolitražne izvedenke.

Turbina ni potrošni material in mora preživeti življenjsko dobo motorja.
Za to pa je pogoj dosledno vzdrževanje in pismenost voznika. Slednjih je bolj malo.
Izbire imaš ogromno, z nobenim ne moreš zgrešiti. Glede na tvojo letno kilometražo pa bi moral vsak turbo bencinar ob upoštevanju zgornjih pogojev preživeti tvoj vozniški "staž".

Re: turbina ali brez

Objavljeno: So jan 20, 2018 9:38 pm
Napisal/-a nejc1
Ti že zdaj hvališ motor, ki se sploh še ne prodaja :lol: :lol: Bo treba počakat da jih par nakleple nekaj 100 kkm, potem pa bomo lahko dajali pohvale ali graje...

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 10:29 am
Napisal/-a moj-avto
Tommaazz, Mazda kar sem videl na njihovi spletni strani mi je všeč a skrbi me kako je z rezervnimi deli, ko avto postane že v letih.
Kakšen krat je treba zamenjat kak zglob, plastiko ali kaj drugega..

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 10:46 am
Napisal/-a Tommaazz
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Mislim, da to ne bo problem, se preveč obremenjuješ :D . Danes dobiš kar hočeš (lahko naročiš tudi iz Nemčije), sploh pa za avtomobile, ki se prodajajo na EU trgih...tako da glede tega nima smisla razmišljati, kupit avto in uživati v vožnji. Pojdi na testno vožnjo in se sam prepričaj, če je to to ali ne ;)

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 10:58 am
Napisal/-a moj-avto
Imaš prav. Hvala. :D
Sem pogledal na auto scout oglase pa vidim, da dosegajo ogromne kilometre. Dokazuje da so kvalitetni!

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 12:50 pm
Napisal/-a Tommaazz
Ja motor je v redu pa tudi teh 120 konjev je več kot dovolj, če le nisi recimo večino časa polno naložen. Dejansko ta motor (g120) na dyno runih (predno jih odklenejo, ker je ta motor le zaklenjeni 165 konjski-najvišjo moč doseže pri 4000obratih potem pa je konstantna do 6200-165km pa narašča moč do 6200 kjer doseže max moč) dosega med 135 in 140 konji. Pa tudi zavarovanje ni tako drago, ker ima 88 kw. Pa tudi od nizkih obratov ni tako len, kot je to običajno pri ostalih NA motorji (višja kompresija, večji navor). Na avtocesti gre tam do okoli 180km/h kar lepo potem pa ga počasi zmanjka in potrebuje malo več časa do naprimer 200km/h (če te to slučajno zanima ;) ). Jaz ga vozim po naših avtocestah med 150 in 160 km/h in je super, niti ni veliko obratov motorja, motor se ne napreza... Ta motor porabi približno toliko kot naprimer trivaljni peugeotov 1.2 thp 130 in pa ostali malolitražni turbaki. Po mestu pa verjetno manj, ker ni turbine.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 1:22 pm
Napisal/-a moj-avto
Res super avto za 14500 eur oprema emotion, motor G 100, menjalnik 6 stopenjski. Všeč mi je ker ima velik nos in ogromen motor v njem kot se spodobi.
Sem gledal na Mazda. si pa mi ni jasno ali je avtoradio tovarniško vgrajen in navigacija serijsko. Za avtoradio piše pod serijsko opremo da digitalni radijski sprejemnik ni na voljo, pa me zanima, če je vgrajen radio v avtu. Kako se v navigacijo nalagajo nove karte????
Feltne kot sem razumel so serijsko lite 16 kar mi je zelo všeč.
Sicer se mi zdi vse super na avtu. Bele barve je res odličen. Naslednji teden grem še v salon pogledat v živo.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 1:33 pm
Napisal/-a Tommaazz
Samo jaz bi ti priporičal 2.0 g120, najbolje da sprobaš oba mogoče ti bo 100 konjska zadosti...navigacijo dobiš na ebayu za 70eur (sd kartica,ki jo vstaviš v režo). Pa opreme ne čisto osnovne,vsaj drugo stopnjo. Pojdi v salon se pozanimaj in preveri še prej pa na spletni strani preveri opremo kaj ti pride prav. Pi Mazdi je hudič,ker ima opreme že vnaprej pripravljene in nimaš možnosti nekih dodatnih stvari. Sedaj pa imaš do konca marca se mi zi še brezobrestno financiranje...

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 1:59 pm
Napisal/-a moj-avto
Meni je všeč že ta oprema katero ima. Več opreme niti ne potrebujem. Navigacija mi drugače ni važna. Imam jo že. Sem pa zelo umirjen voznik tako da mi bo moč avta zadostovala.
Notranjost na sliki zgleda zelo fantastična. Tudi v parkiranem avtu mora biti užitek sedeti v njem. Pa potovati z njim je fantazija pa uživati v dobri glasbi in opazovati svet okoli sebe.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 2:55 pm
Napisal/-a ironmaiden

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 2:55 pm
Napisal/-a Tommaazz
Avtoradio imaš serisjko a je čisto navaden, nimaš niti barvnega displaya. Navigacija zato niti ni možna. Moraš imeti posebej npr. Garmina. A če ti je oprema ok potem pa samo :vrum

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 5:19 pm
Napisal/-a moj-avto
Važno, da je muzika. Bolj enostaven radio mogoče še boljše. Navigacijo pa itak imam. Oprema je odlična, več ne rabim.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Ne jan 21, 2018 6:20 pm
Napisal/-a tha_man
Sam bi imel atmosferca v športnem avtu, ker se bolj vrti in ga je bolj veselje pritiskat, v "navadnem" avtu za vsak dan pa bi imel raje turbinski motor, ker se ga da bolj ležerno vozit in ni treba šaltat v nižjo prestavo za vsako malenkost. Turbine niso noben bavbav, seveda pa lahko crknejo, sploh če grdo delaš z njimi ali pa preprosto nimaš sreče. Kot že napisano, jim lahko škodi če pogosto pritiskaš mrzle (kar je sicer itak slabo za vsak motor) ali ugašaš pregrete (npr. po daljši hitri vožnji po avtocesti na bencinski postaji). Ampak načeloma bi morala turbina zdržat vsak kakih 200000 km ali več.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 9:16 am
Napisal/-a Kohec
Če se že pogovarjamo o Mazdi. Motorji so eni boljših, posebno atmosferci. Vse Mazde so delane na Japonskem. Tudi z rezervnimi deli ni težav, tudi ko je avto že v letih. Deli niso nič kaj dražji od drugih.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 9:43 am
Napisal/-a pskoda
Čudno, da se ne vozi več mazd, če so tako popolne

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 9:43 am
Napisal/-a Fnatic
pskoda je napisal/-a:Kdo pa tišči mrzel avto? Tukaj na forumu se še segretega ne upajo


:lol: :lol: :lol:

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 9:58 am
Napisal/-a ban
No turbo no fun

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 10:41 am
Napisal/-a Kohec
pskoda je napisal/-a:Čudno, da se ne vozi več mazd, če so tako popolne



Niso ravno vrhunsko popolne, so pa boljše od marikaterega nemca. Zanimivo, da se v Avstriji vozi ogromno mazd. Pri nas pa je miselnost drugačna, za nekatere je dobro samo nemško.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 10:58 am
Napisal/-a Firediver
Kar Nemci in Avstrijci že sedaj vedo o nemških avtomobilih, me res zanima, koliko časa bomo mi potrebovali za to.

Re: turbina ali brez

Objavljeno: Po jan 22, 2018 1:18 pm
Napisal/-a pskoda
Kohec je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Čudno, da se ne vozi več mazd, če so tako popolne



Niso ravno vrhunsko popolne, so pa boljše od marikaterega nemca. Zanimivo, da se v Avstriji vozi ogromno mazd. Pri nas pa je miselnost drugačna, za nekatere je dobro samo nemško.



Kolikor vidim iz linka nismo problem samo slovenci oz prej bi rekel, da vemo kateri avto je dober in mazda je daleeeeeeeč zadaj ne samo za nemci in ne samo po vaše v zahojeni sloveniji.
In še vedno ne vem zakaj je mazda tako superiorna, če prodajne številke kažejo drugače?
Pa tudi ne vem zakaj je vw največji na svetu in ne mazda, če je mazda top vw pa sranje?

viewtopic.php?f=2&t=43192&start=780

ps.: ne vem, če ford, dacia, fiat, reno,... izhajajo iz nemčije