Stran 1 od 2

Nov avto- kakšna vožnja?

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:25 am
Napisal/-a Riot77
Ali je pri današnjih avtomobilih še vedno zelo pomembno uvajanje avtomobila (počasno pospeševanje, umirjena vožnja)? Sam imam novega Cliaa dizla 1.5? Lp Riot77

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:29 am
Napisal/-a AR-146
to najbolš da prodaš k crkujejo k jst menjam gate

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:32 am
Napisal/-a Omelo
Hehe, ja res je precej problemov s tem... Sm enkrat 15 minut čakou da se zmenm za reden servis, pa prideta dva en za drugim, pa sta jarmala da jim nč nedela...

Drgač pa, ja. Sploh dizle ne kej preveč matrat prvih par tisoč km.

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:42 am
Napisal/-a Sportivo
Jap naboljše, da ga počas uvajaš, pa to ne sam zdaj ko si ga kupu ampak kr celi čas (kadar je mrzli motor). Drugač pa pravijo da so pri dci-jih problemi s turbo polnilniki.

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:52 am
Napisal/-a AR-146
najhuje je pa k jih neznajo popravit



drugač pa dizla nikol mrzuga prtiskat pa ne šaltaj med vklopi turbine prtegn al pa pred turbino šalti kdaj se pa vklopi pa žal nebi vedu

Objavljeno: So feb 28, 2004 11:57 am
Napisal/-a salesky
A ni pr teh turbinah tako da se zmeraj malo vrti pač zarad izpuha, če pa daš po gasu se bo začela bolj močno vrtet ker pač pride več izpuha za pogon turbine?

Sepravi a ni tako da ni nekih določenih vrtljajev kdaj se uklopi? :roll:

Re: Nov avto- kakšna vožnja?

Objavljeno: So feb 28, 2004 12:00 pm
Napisal/-a Clio24v
Riot77 je napisal/-a:Ali je pri današnjih avtomobilih še vedno zelo pomembno uvajanje avtomobila (počasno pospeševanje, umirjena vožnja)? Sam imam novega Cliaa dizla 1.5? Lp Riot77

Koliko močnega dizla pa imaš (65,80 ali 100 KM) 8)

Objavljeno: So feb 28, 2004 12:02 pm
Napisal/-a salesky
Jst imam 82KM.

Objavljeno: So feb 28, 2004 12:16 pm
Napisal/-a PIKI
tisti s turbino crkujejo zato ker jih folk ne zna vozit, najprej je trba avto počas segret na delovno temperaturo, pol šele lohk prtisneš. ko se pa ustaviš je pa zadeva podobna (sploh če ga prej ornk trajbaš), pustiš avto neki časa na mestu laufat d se turbina namaže (da olje zakroži). pr taki uporabi nou crkval kr tko...

Objavljeno: So feb 28, 2004 12:25 pm
Napisal/-a salesky
Nasploh je dobro da preden misliš avto parkirat se najprej nekaj časa umirjeno pelješ brez visokih obratov.

Objavljeno: So feb 28, 2004 2:08 pm
Napisal/-a Viper123
Prvih 1000-1500km:
1. Mrzlega absolutno ne čez 2000-2500rpm!
2. Ko se ogreje ga lahko do 3000 max 3500rpm
3. Najboljše je delat srednje dolge vožnje 60km+, tako da se motor lepo ogreje. Izogibaje se kratkih in dolgih(200km+) voženj
4. Zadnjih 5-10km pred domom vozi tako kot, da bi bil mrzel, da se turbina lepo ohladi, lahko ga pustis tudi kako minuto, da teče v prostem teku predno ga ugasneš
5. Ko boš naredil prvih 500km ga lahko, ko je fajno ugret enkrat na hitro stisneš do recimo 4000-4500rpm, absolutno ne v rdeče polje! To razmigavanje :D ponavljaj na vsake toliko časa (recimo vsakih 100km)

S časoma lahko povečuješ max obrate, pač po lastnem občutku, ampak pred 1500km ga rajši ne tiščat. Prva in četrta točka velja tudi ko je motor že utečen.

Aja tole je bilo pisano po formuli bencinc -500rpm :D . Zdej ne vem kje ima clio dCi redline; sklepam, da pri 5000rpm? Če ima kaj nižje lahko še kakih 100rpm odbiješ od vseh številk.

LP

Objavljeno: So feb 28, 2004 2:58 pm
Napisal/-a Riot77
tisti ki pa je pisal odgovor češ naj prodam (zaradi crkovanja itd.) pa naj to odgovarja na katerem drugem topicu- tukaj sem spraševal za nasvet glede uvajanja- ne "pametovanja"

Viper123 hvala za tako izčrpen odgovor
Lp Riot77

Objavljeno: So feb 28, 2004 3:02 pm
Napisal/-a salesky
Ne poslušat takih odgovorov vš. Take se samo ignorira. Vsak ma tist avto ki ga želi in ki ga je zaslužu. Tko da meni je res grdo videt ko kdo napiše: "eh kaj maš to, kupi to rajši" itd.

Objavljeno: So feb 28, 2004 3:10 pm
Napisal/-a B4 Turbo
salesky je napisal/-a:A ni pr teh turbinah tako da se zmeraj malo vrti pač zarad izpuha, če pa daš po gasu se bo začela bolj močno vrtet ker pač pride več izpuha za pogon turbine?

Sepravi a ni tako da ni nekih določenih vrtljajev kdaj se uklopi? :roll:


Turbina se vedno malo vrti, kolko hitro se bo vrtela pa krmili elektronika, ki uravnava pretok izpušnih plinov skozi turbino s pomočjo Waste gate ventila, ta ventil ma ročko, ki odpira en "by pass" ki uštima da grejo izpušni plini mimo vetrnice. Če tega ne bi blo, bi se turbina vrtela v p.m. prtisk v motorju bi bil ogromen pa tudi hmali bi ga razneslo.

Objavljeno: So feb 28, 2004 3:15 pm
Napisal/-a MetodTrobec
salesky je napisal/-a:Vsak ma tist avto ki ga želi in ki ga je zaslužu.


A si tole čist prepričan? :P

Objavljeno: So feb 28, 2004 3:31 pm
Napisal/-a kaWsk
Viper123 je napisal/-a:Prvih 1000-1500km:
1. Mrzlega absolutno ne čez 2000-2500rpm!
2. Ko se ogreje ga lahko do 3000 max 3500rpm
3. Najboljše je delat srednje dolge vožnje 60km+, tako da se motor lepo ogreje. Izogibaje se kratkih in dolgih(200km+) voženj
4. Zadnjih 5-10km pred domom vozi tako kot, da bi bil mrzel, da se turbina lepo ohladi, lahko ga pustis tudi kako minuto, da teče v prostem teku predno ga ugasneš
5. Ko boš naredil prvih 500km ga lahko, ko je fajno ugret enkrat na hitro stisneš do recimo 4000-4500rpm, absolutno ne v rdeče polje! To razmigavanje :D ponavljaj na vsake toliko časa (recimo vsakih 100km)

S časoma lahko povečuješ max obrate, pač po lastnem občutku, ampak pred 1500km ga rajši ne tiščat. Prva in četrta točka velja tudi ko je motor že utečen.

Aja tole je bilo pisano po formuli bencinc -500rpm :D . Zdej ne vem kje ima clio dCi redline; sklepam, da pri 5000rpm? Če ima kaj nižje lahko še kakih 100rpm odbiješ od vseh številk.

LP


Ma ne morš tko avta vozt, to je tu mač. Avto je za to, da ga vozš, ne pa da skoz pazš kolk si ga prtisnu. Men se zdi bedn da bi mogu na začetku in koncu vožnje pazt do kok obratov bom vozu. Fotr ma cdi-ja, pa ga vsak jutr takoj po 200 metrih prtegne do 3500 obratov, ker pač drgač ne gre- glavna cesta, k so zjutri skoz kolone in se večinoma lahko vklučš samo, če koga izilš, in če si ne želiš, da se ti prbije v rit, ne morš prstavlat pr 2k obratov.
Je pa tud res da so ranaultove turbine za en k****, ker je sosed z avdijem tdi (90KM) naredu 300k km, pa ga je vozu kot bencinarja (takoj mrzuga nad 3000obr.) in kar je najpomembnejše- ta avto še sedaj dela BP, turbina še original gor, avto pa gre tko k je treba (je dobr ulaufan :D )

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 12:47 pm
Napisal/-a andrej777
Mi smo kupil novga transporterja in prvi dan za njega zapeli 1,3 tone težko prikolico in jo pelal na morje. Je tut fotr uprašal na servisu če lohk. pa je reku ni blema samo ne mašine preveč matrat. Reku je da ga lahko tut na visokih obratih pelaš. Prouzaprau da ga more da se avto ne bo matral.

Se prau ni važno samo kakšni so obrati. PO PAMETI VOZT pa ne mrzuga tiščat pa bo vse ok.

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 1:07 pm
Napisal/-a germancarfan
jest vm sam to povem kr sm u audiju vidu k avto sestavjo pa prvic vzegejo motor ga kuj do blokade navrejo :roll:
pol pa to kupmo pa ne vem kolk kilometreov delamo pod 3000 rpm da bi se ulavfal zanimivo an saj men

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 4:43 pm
Napisal/-a PIKI
andrej777 je napisal/-a:
Se prau ni važno samo kakšni so obrati. PO PAMETI VOZT pa ne mrzuga tiščat pa bo vse ok.


za ene je po pamet vozt tud hitr!! :wink:

Objavljeno: Ne feb 29, 2004 5:39 pm
Napisal/-a Josephe
Takoj ko ga zjutri užgeš ga moraš do blokade tiščat, tako da začne črno kadit, pol pa počas s 4 spelat. :lol:

Da ne bi res. Lepo pa ne preveč z obrati vozt prvih 2-3k km pol pa se ga žačne uvajat.