RedBaron je napisal/-a:Statisticno gledano, je gumidefekt precej redka zadeva, zato so se proizvajalci prilagodili in umaknili rezervo. Ponekod je opcija doplacila (VAG...), drugje ne.
Prihranili so nekaj na masi in uporabnem volumnu prtljaznika.
V teoriji je to vse super.
V praksi pa.... saj tisti kit deluje, vendar luknja ne sme biti prevelika, tujek mora ostati v gumi, polnilo mora biti OK (ima dolocen rok trajanja).... guma ne sme biti presekana, platisce ne poskodovano.... skratka v idealnih pogojih zadeva deluje, drugace pa ne...
In je edina opcija asistenca (taksna ali drugacna).
Zato jaz se vedno najraje vidim rezervo v prtljazniku, ceprav je moj trenutni avto zal nima (sploh ni predvidenega mesta zanjo)...
danci1973 je napisal/-a:Kolesnih vijakov se (praviloma) ne maže... Vsaj ne po navoju in na površini, kjer se dotika kolesa.
V navodilih za moj avto je posebno opozorilo, da je treba poskrbeti, da so vijaki očiščeni in brez olja oz. kakšnega drugega maziva.
nejc1 je napisal/-a:Da ne boste doktorirali glede zategovanja. Zateguje se toliko kot predpiše proizvajalec, vse vam piše v navodilih, lahko je to 80 Nm, lahko je 140 Nm, odvisno od velikosti navoja itd.. Pri alu felgah je to malo bolj pomembno, pri železnih lahko tudi na roko, če imaš nekaj občutka v sebi. Če se je nekomu odtegnilo kolo ko je zategnil po predpisanem navoru potem ali ni bilo spucano pesto in se platišče ni vsedlo kot je treba, (ko se pa začneš vozit se pač počasi razrahlja vse skupaj, pa če bi po 50km preveril zategnjenost, kot priporoča vsak vulkanizer se to ne bi zgodilo), ali pa vijaki oz. matice niso imeli pravega konusa. Če veliko preveč zategneš in to vedno znova in znova boš pa lepo pretegnil navoje in bo na koncu veliko večjo sranje, kot pa če bi vedno zategoval po predpisanem...
1992Diavolo1992 je napisal/-a:nejc1 je napisal/-a:Da ne boste doktorirali glede zategovanja. Zateguje se toliko kot predpiše proizvajalec, vse vam piše v navodilih, lahko je to 80 Nm, lahko je 140 Nm, odvisno od velikosti navoja itd.. Pri alu felgah je to malo bolj pomembno, pri železnih lahko tudi na roko, če imaš nekaj občutka v sebi. Če se je nekomu odtegnilo kolo ko je zategnil po predpisanem navoru potem ali ni bilo spucano pesto in se platišče ni vsedlo kot je treba, (ko se pa začneš vozit se pač počasi razrahlja vse skupaj, pa če bi po 50km preveril zategnjenost, kot priporoča vsak vulkanizer se to ne bi zgodilo), ali pa vijaki oz. matice niso imeli pravega konusa. Če veliko preveč zategneš in to vedno znova in znova boš pa lepo pretegnil navoje in bo na koncu veliko večjo sranje, kot pa če bi vedno zategoval po predpisanem...
Ti mislis, da mehaniki v tisti novembrski/marcevski guzvi grejo gledat v papirje vsakega proizvajalca posebej, koliko mora biti zategjeno? Mislim, da ne.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 101 gostov