Tudi Kia Ceed s 101konji ni neki orenk dinamična zadeva, ampk za normalno vožnjo so praktično vsi avti, izdelani v zadnjih 20-25 letih ok, tudi clioti s starimi 1.2. 59ps motorji, ali pa recimo Ford Escort z anemičnimi 75 konji. Jaz sem imel 10 let nazaj prvi avto Corso B s starim 1.2 motorjem s celimi 33kw-45konji, 0-100km/h 20sekund. Pa sem imel vinjeto. V vrhniški klanec z pedalko v podnu je šlo 110, če sem bil sam. Končna 145 km/h
Švohni avti se dobro prodajajo. Se mi pa dozdeva, da nekateri ljudje raje kupijo švohnejši motor pa več opreme kakor obratno. Pri nekaterih znamkah, doplačilo za malo močnješi motor npr. novi Ceed bencinar iz 100 na 120 konjev pomeni 1000€ več. Za ta denar pa lahko sicer dobiš kar nekaj več opreme.
Pri teh šibkejših avtih vidim samo en problem: slabi pospeški. Pa ne toliko tisti pred semaforjem, oziroma uvozu na AC, temveč pri prehitevanju, ker traja dlje časa kot z močnejšim motorjem, nekateri pa pozabijo dati prestavo nižje. Pri turbačih to ni velik problem, ker imajo nekateri polni navor že krepko pod 2000 obrati(bencinarji) in avto podobno kot dizel lepo skoči mimo ovire, oziroma počasnejšega. Švohni avti so pa praviloma običajni atmosferci in je potrebno več dela za volanom za varen manever. Če dodamo še, da te avte kupujejo večinoma starejši ljudje, ki že tako niso dinamično orientirani vozniki, ne glede na konje pod pokrovom, je včasih bolje potrpet, če kdo od starejših voznikov pred nami ne prehiti avtobusa, sami pa ne moremo toliko dolžine varno preživeti na nasprotnem pasu.
Sam osebno imam malce neumestno mejo, da avto, ki je meni osebno še zmožen za dinamično vožnjo mora imeti pospešek 0-100 nekje največ 12-13 sekund, vendar je tu več dejavnikov spet (npr. živahnost motorja v srednjih in nižjih obratih).