lin je napisal/-a:Nekoč sem dobil kandidata 35 letnika, ki je živel v Nemčiji , tam je imel izpit in vozil 10let tudi po večjih Nemških mesti, zaradi določenih okoliščin , ki jih ne bom navajal v javnosti, je moral pri nas ,( preselil se je v Slo) ponovno opravljati vozniški izpit. Mislil sem , da bo to samo formalnost 5-6 ur in bo šel na izpit , sam avto je namreč popolnoma obvladal , zgodilo se je , da sva morala prevoziti 30 + učnih ur in komaj, komaj je naredil izpitno vožnjo, vzoredno z njim sem učil 50 letnika , ki ni imel nikoli izpita in je opravil brez problema po manj kot 30 urah, pač ena zanimiva izkušnja.
To pa res ni nič čudnega. Če že imaš izpit nekaj časa, ti vožnja pride v kri in vse postane avtomatizem in nisi več pozoren na kup (včasih nepotrebnih) malenkosti, ki jih moraš delati med vožnjo v avtošoli. Če izpit delaš v prvo, si na te stvari še kako pozoren.
Ker pa ste se v tej temi dotaknili problematike varnosti v prometu,bi še sam dodal svoje opažanje. Na cesti sem praktično vsak dan in konstantno opažam največji problem (po mojem mnenju) naših cest - vozniki in voznice (vseh starosti) za volanom dobesedno spijo! Nobene osredotočenosti na vožnjo, dinamika prometa je pogosto na nivoju 14 dni starega trupla (pa s tem ne mislim na hitrost, ampak na splošno dogajanje v prometu; speljevanje, vključevanje v promet ipd.). Ko malo spremljaš, kaj se dogaja okrog tebe na cesti,potem ugotoviš da dejansko več kot 50% ljudi na cesti nima kaj počet, ker so med vožno osredotočeni (no če so sploh osredotočeni na karkoli) na vse možne stvari, zgolj na vožnjo ne.
Lahko bi začel še kakšno o hitrosti, ampak potem bi bil verjetno takoj označen za nestrpnega divjaka.