Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
berlingar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 28, 2018 10:05 pm

"Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a berlingar Sr nov 28, 2018 10:11 pm

Pozdravljeni,

sem nov na tem forumu in vam predstavljam svoj velik problem;

Zaradi velikega zadovoljstva s peugeotom partner outdoor 1,6 HDI (letnik 2009) smo se odločili, da še pred koncem proizvodnje spet kupimo nov enak avto s citroenovo značko - berlingo XTR BlueHDI 120.
Avto smo prevzeli 26. aprila in že na prvi vožnji sem opazil, da se avto ne pelje tako lahkotno, kot peugeot, ki smo ga prodali dva dni prej. Prvo sem pomislil na napačen tlak v gumah, a tlak je bil popolnoma pravilen (2,4 bara). Predvsem po ovinkih se je avto peljal katastrofalno in tudi pri parkiranju se je volan težje vrtel, zato sem se odločil za reklamacijo. Občasno se je avto peljal lepše, a takšni trenutki so bili redki.
Avto je bil dvakrat "na opazovanju" pri Avto Trobec d.o.o., a žal niso mogli nič ugotoviti, zato so v tretje "na slepo" zamenjali servo črpalko. Skupno smo bili brez avta kar 7 delovnih dni, a rezultata žal ni bilo. Obljubljeno mi je bilo reševanje primera s strani tehnične pomoči citroena, zato sem napisal daljše izčrpno poročilo, ki sem ga sestavljal kar tri ure in pol. Poročilo je bilo zelo analitično napisano, saj sem si vsa dogajanja v zvezi z avtom sproti pisal v dnevnik.
Ugotovitev citroenove tehnične pomoči je bila sledeča: zaradi želje po doseganju okoljskega standarda EURO 6.b so v berlingote zadnjega modelskega leta začeli vgrajevati servo črpalke s funkcijo varčevanja (sleep mode). Le ta "varčuje" z energijo tako, da ji v varčevalnem načinu pade število obratov iz 1200 na 800 obratov na minuto. To se seveda čuti tudi na volanu. Pri Avto Trobec d.o.o. so mi povedali, da se moj opis delovanja volana popolnoma sklada s tehnično dokumentacijo citroena in da sem prvi v Sloveniji, ki sem to opazil. Povedali so mi še, da se te funkcije žal ne da izklopiti.
Do sedaj sem imel v svoji 28-letni vozniški praksi kar 20 avtomobilov, od tega 15 s servo volanom. Skupno sem vozil že več kot 300 različnih avtomobilov. Volan sem že od mladega navajen držati vmes med kazalcem in sredincem, z levo roko - komolec naslonjen na vrata in prav pri nobenem avtu me do sedaj niso boleli prsti, razen pri tem berlingu. Volan je večinoma stalno zategnjen in vožnja je zelo naporna, saj nobena cesta ni popolnoma vodoravna in volan je potrebno stalno popravljati.
Težave z volanom se čutijo na avtocesti, pri vrtenju na mestu, počasnem premikanju pri parkiranju, kot tudi pri vožnji v ovinke. Kadar servo ne deluje v varčevalnem načinu teh problemov ni!!!
Predstavnica citroenove službe za stike s strankami mi je sicer zatrjevala, da gre pri "varčevalnem" servo volanu zgolj za tehnični napredek, ki mu je potrebno slediti, a sprašujem se, kakšen tehnični napredek je to, da o njem niso bili predhodno obveščeni niti pooblaščeni prodajalci oz. serviserji citroenovih vozil. Če bi bili o tem obveščeni, prav gotovo ne bi bilo izgubljeno toliko ur in živcev na strani podjetja Avto Trobec d.o.o., pa tudi servo črpalke jim ne bi bilo potrebno menjavati zaman.
Seveda tudi jaz kot kupec prav z ničemer nisem mogel biti obveščen o tej tehnični novosti. Pred nakupom sem testiral model BlueHDi 120 S S Shine (na Avtotehni Vis), ki se je peljal zelo lepo, tako da me je prepričal. Avto je bil sicer starejšega modelskega leta.

Poleg tega je avto iz ekoloških razlogov močno zamorjen in nima tiste prave dizelske prožnosti. Prejšnji peugeot partner z enajstimi konji manj je imel očitno boljše performanse...

Kot potrošnik se počutim zelo prizadet, saj sem bil več kot očitno zaveden. S takšnim avtom se nimam veselja voziti. Odločil sem se, da predčasno poplačam leasing in si pridobim lastniško pravico, avto pa potem prodam najboljšemu ponudniku. A zataknilo se je, ker mi lizinška hiša ni hotela stornirati pogodbene kazni ob predčasnem razdrtju lizinške pogodbe. Po pogodbi je za stvarne in pravne napake na vozilu odgovoren dobavitelj (Trobec), s katerim pa se ne mislim tožariti, saj je po najboljših močeh sodeloval pri rešitvi problema, pa tudi dolgo se že poznamo...Tako bom moral s prodajo počakati še do aprila 2020, ko bo avto star 2 leti. V vsakem primeru bom izgubil veliko denarja, da ne govorim o izgubljenem času in živcih.

Toliko vsem v opomin. Se priporočam za komentarje.

Lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2180
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a RedBaron Če nov 29, 2018 4:41 am

Menjaj servo crpalko za starejso ( ce je problem v njej). Ce pa gre za tehnicno enako crpalko in je ta varcevalna funkcija zgolj softwearska, pa malo povprasaj pri raznih tunerjih in odstranjevalcih dpf- ov, ce ti lahko onemogocijo ta power saving nacin.


Malo off topic, berlingo, oz. Partner ni ravno avto, ki bi preprical z lego na cesti... saj je uporaben in prakticen, ampak lega pa ni ravno nekaj, kar bi izpostavil pri njem... pa sem vozil (kar precej) novi model, brez te power saving servo pumpe..
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a J.McLane Če nov 29, 2018 8:46 am

Zanimivo da so se šli varčevanja s hidravličnim servo volanom, če se že grejo varčevanje potem naj vgradijo električni servo, tako kot je v večini današnjih vozil in za moje pojme deluje veliko bolje.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a mrtwelvetrees Če nov 29, 2018 9:32 am

Pa ne mi rečt da ima ta avto še hidravlični servo ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a cc09 Če nov 29, 2018 12:41 pm

Poleg tega je avto iz ekoloških razlogov močno zamorjen in nima tiste prave dizelske prožnosti. Prejšnji peugeot partner z enajstimi konji manj je imel očitno boljše performanse...

Me veseli, da je citroen nehal goljufati, oz. goljufa malo manj.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a mrtwelvetrees Če nov 29, 2018 3:14 pm

Mogoče bi pa kakšen "majster" lahko preko testerja izklopil to "eco" funkcijo ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
ribko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Če feb 14, 2013 4:55 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a ribko Če nov 29, 2018 5:45 pm

Samo malo, ti si kupil avto brez, da bi šel na testno vožnjo. Sedaj se pa pritožuješ, ker ni tak kot si pričakoval...
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a dejc99 Če nov 29, 2018 6:33 pm

@ribko: Površno bereš.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a Firediver Če nov 29, 2018 6:35 pm

berlingar je napisal/-a:...Pred nakupom sem testiral model BlueHDi 120 S S Shine (na Avtotehni Vis), ki se je peljal zelo lepo, tako da me je prepričal. Avto je bil sicer starejšega modelskega leta...



@ribko: kje piše, da ni šel na testno vožnjo?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
berlingar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 28, 2018 10:05 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a berlingar Če nov 29, 2018 8:39 pm

Avto se vozi kot krava.
Za izklop tega eko debilizma sem ponujal kar 2.000 € nagrade. Bil sem že pri treh glavnih slovenskih avto elektronikih. Žal neuspešno.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2354
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a DePalmo Če nov 29, 2018 10:08 pm

cc09 je napisal/-a:
Poleg tega je avto iz ekoloških razlogov močno zamorjen in nima tiste prave dizelske prožnosti. Prejšnji peugeot partner z enajstimi konji manj je imel očitno boljše performanse...

Me veseli, da je citroen nehal goljufati, oz. goljufa malo manj.

Verjetno si zamešal, VW grupa je bila ujeta na laži, ne PSA.
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Pe jan 05, 2018 10:45 am

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a 2CV_1976 Če nov 29, 2018 10:21 pm

K Jerovšku v Grosuplje bo treba.
 
berlingar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr nov 28, 2018 10:05 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a berlingar Če nov 29, 2018 10:37 pm

2CV_1976 je napisal/-a:K Jerovšku v Grosuplje bo treba.


Tudi pri njemu sem že bil. Nič mi ni mogel pomagati. Rekel mi je, da je citroenova tehnična pomoč ista za vse serviserje v Sloveniji. Odgovor citroenove tehnične pomoči je bil jasen: tega se ne da izklopit. Odgovor citroenove piarovke pa je bil: "Gospod, vi imate težave, ker ne dojemate tehnološkega napredka".
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a Firediver Pe nov 30, 2018 5:47 am

Aha, tudi pri Citroenu se začenjajo podobne utemeljitve kot pri VW-ju...napredek nas torej že prehiteva.

Bo zanimivo videti, kdaj bo to preveč napredno stvar Citroen zamenjal za električni servo. Vsekakor pa je prenagljeno poslal v proizvodnjo, se pa da razumeti, da za ustrezen okoljski standard proizvajalci iščejo bližnjice. Sploh pri dizlih.

In zato mene osebno novi dizel katerekoli znamke ne vidi več kot lastnika.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a cc09 Pe nov 30, 2018 6:15 am

DePalmo je napisal/-a:
cc09 je napisal/-a:
Poleg tega je avto iz ekoloških razlogov močno zamorjen in nima tiste prave dizelske prožnosti. Prejšnji peugeot partner z enajstimi konji manj je imel očitno boljše performanse...

Me veseli, da je citroen nehal goljufati, oz. goljufa malo manj.

Verjetno si zamešal, VW grupa je bila ujeta na laži, ne PSA.

Kaj mislis da je kaj drugace pri ostalih? Njih so dobili, ostali so po tiho ocistili svoje. Renoji in psa so bili realno se slabsi, samo v ameriki se niso prodajali, danes pa naenkrat ustrezajo novim testom. Vse isto kot prej, samo cudezno so bolj cisti...nekje se to mora poznat.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a Firediver Pe nov 30, 2018 7:32 am

Nimaš kaj govoriti na pamet...lahko ga vsi serjejo, ampak samo nekateri so obsojeni. In samo obsojeni so uradno krivi, vsem ostalim je treba to šele dokazati.

In dokler ni obsojen, je domnevno nedolžen...osnove prava pač.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1094
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a cc09 Pe nov 30, 2018 10:01 am

Pametni pospravijo dokaze ko vidijo da so sostorilca dobili, ne čakajo uradne obsodbe...
Tako čisto vse ni bilo: https://www.carmagazine.co.uk/car-news/ ... ons-probe/

Pa ni niti važno če so goljufali ali ne, testi danes so drugačni, 30x večje onesnaževanje v realnem prometu proti testu ne drži več vode. Motorje so zadušili, to je dejstvo.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2354
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a DePalmo Pe nov 30, 2018 10:27 am

Takrat ko je izbruhnila afera so vse firme dali na testiranje. In kolikor vem je samo "das auto" imel probleme, ostali niso imeli težav z emisijami. Pustimo ob strani dejstvo da so takratni testi porabe bili le farsa in nikoli niso odražali realnega stanja, govorim o prirejanju motorne elektronike da je avto sploh lahko opravil emisijski test. In edino VW grupa je goljufala oz. bila ujeta na laži, ostali niso bili. Če tega ne moreš dojet, boš pač splezal dol iz drevesa in se soočil z realnostjo.

To da avti pokurijo več kot so imeli na testih in proizvedejo več CO2 kot je predvideno, je jasno vsem. In še vedno je tako, čeprav so zunaj novi testi in novi standardi!

Me pa čudi da nima novi Citroen električne servo pumpe, še jaz sem jo imel v P 206 HDi, letnik 2005.
 
VW T4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Če okt 10, 2013 5:21 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a VW T4 Pe nov 30, 2018 11:08 am

Omenjeni berlingo je še prejšnja generacija (če so ga prevzeli aprila). Nov, ki je sedaj prišel ven, ima gotovo električni servo. Me pa vseeno čudi, da prejšnji generaciji (2009-2018) niso vmes med faceliftom naredili nadgradnje na električni servo...
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: "Varčevalni" servo volan v berlingu 3/2018 - katastrofa

Napisal/-a void Pe nov 30, 2018 11:12 am

DePalmo je napisal/-a:Takrat ko je izbruhnila afera so vse firme dali na testiranje. In kolikor vem je samo "das auto" imel probleme, ostali niso imeli težav z emisijami. Pustimo ob strani dejstvo da so takratni testi porabe bili le farsa in nikoli niso odražali realnega stanja, govorim o prirejanju motorne elektronike da je avto sploh lahko opravil emisijski test. In edino VW grupa je goljufala oz. bila ujeta na laži, ostali niso bili. Če tega ne moreš dojet, boš pač splezal dol iz drevesa in se soočil z realnostjo.

To da avti pokurijo več kot so imeli na testih in proizvedejo več CO2 kot je predvideno, je jasno vsem. In še vedno je tako, čeprav so zunaj novi testi in novi standardi!

Me pa čudi da nima novi Citroen električne servo pumpe, še jaz sem jo imel v P 206 HDi, letnik 2005.


Goljufali so vsi, zato ker je biu cikel testiranja tako ohlapen. Daleč najbolj je pa VAG, ker je imel dobesedno dve vrste softwara za testni in navadni način. To nihče drugi ni imel, drugi so samo izkoriščali luknje v zastarelen NEDC sistemu testiranja.

Največja ironija je da je VAG prodajal TDIje pod imenom TDI Clean Diesel v Ameriki :lol: Izkazalo se je da imajo te dizli 30x višje izpuste od dovoljenih.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov