To seveda ne drži...smisel električnega vozila je, da se polni ponoči na domači vtičnici / polnilni postaji. To je tudi optimalno tako z ekonomskega vidika, kot tudi z vidika vzdrževanja baterije. Hitre polnilnice so namenjene samo občasnemu podaljševanju dometa (npr. za daljše poti) in zato so tudi postavljene večinoma ob avtocesti. Prav tako občasno hitro polnjenje nikakor ne škoduje bateriji...škodovalo bi ji samo, če bi res konstantno polnil samo preko hitrih polnilnic (pa še to govorimo o 1.000+ zaporednih ciklih, da bi se poznalo na življenjski dobi baterije).D12J12 je napisal/-a:Električna vozila so na nek način zelo neprijazna do uporabnika. Kupiš vozilo za vsakdanjo vožnjo, torej je na nek način nuja po hitri polnilnici a hitro polnenje škoduje bateriji, kot hitro praznenje. Če želiš ohraniti baterijo je potrebno polniti in voziti počasi .
Baterija oz. padec kapacitete baterije pri električnem avtu je še najmanjši problem...sama baterija je tako over-engineered da bi brez problema preživela življenjsko dobo 4-5 vozil. Vse drugo ti bo prej odpovedalo (elektronika / podvozje / polnilni sistem / ...), kot pa da bi se baterija toliko iztrošila, da bi postala neuporabna...krimič je napisal/-a:Aja pa se to, kar pravijo trgovci glede padca kapacitete. To je enako kot napisejo o porabi avtomobila, realnost pa je druga (zato je bil tudi preracun glede na realne porabe avtov), ki pa je v obeh variantah visja kot na papirju. Zato me bolj zanima mnenje kaksnega elektronika, ki se spozna na baterije.
Tattoo- je napisal/-a:To seveda ne drži...smisel električnega vozila je, da se polni ponoči na domači vtičnici / polnilni postaji. To je tudi optimalno tako z ekonomskega vidika, kot tudi z vidika vzdrževanja baterije. Hitre polnilnice so namenjene samo občasnemu podaljševanju dometa (npr. za daljše poti) in zato so tudi postavljene večinoma ob avtocesti. Prav tako občasno hitro polnjenje nikakor ne škoduje bateriji...škodovalo bi ji samo, če bi res konstantno polnil samo preko hitrih polnilnic (pa še to govorimo o 1.000+ zaporednih ciklih, da bi se poznalo na življenjski dobi baterije).
Spet kar nekaj na pamet in na počez...D12J12 je napisal/-a:Ne drži v primeru, če lahko polniš doma in v primeru, da je govora o manjši bateriji, takoj ko pa govoriva o bateriji ala Tesla je pa polnjenje doma skoraj nemogoče ( govorim o redni uporabi vozila, nedeljski vozniki so izključeni).
Zračno hlajenje baterij so imele samo prve generacije električnih vozil...danes imajo praktično vsi proizvajalci samo še tekočinsko hlajene baterije. Razvoj pri električnih vozilih gre s svetlobno hitrostjo!D12J12 je napisal/-a:Pri bateriji je tudi važno kakšno ima hlajenje. Raziskave kažejo, da zračno hlajenje dva krat bolj škoduje bateriji kot vodno, ne vem kako ima to rešeno Renault. Nissanova baterija zaradi zračnega hlajenja izgublja letno 4%, tako da bi bila v roku 5 let zrela za menjavo, če imajo isto kot nault.
Tattoo- je napisal/-a:Spet kar nekaj na pamet in na počez...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 60 gostov