lin je napisal/-a:Seveda so vsi razprodani, toda v skupnem številu prodanih vozil je to še vedno zanemarljiv odstotek in tako bo še kar dolgo dokler ne odpravijo še vedno glavnih pomankljivosti domet , čas polnjenja itd , sicer pa raziskava v Angliji veliko pove o tem kako si povprečni kupci želijo EV , vedno pa so tudi tisti, ki jih želijo to pa je normalno, toda napovedi so bile veliko bolj optimistične.
Sam sebe zanikaš. V čem je torej problem, v pomankljivostih (povpraševanju) ali proizvodnji? Pomankljivosti so, ampak so nepomembne dokler so vsi vseeno razprodani. Norveška je dokaz, da pomankljivosti niso razlog, da ne bi EV prišli do 40, 50 procentov. Ko bojo res na takem deležu v celi Evropi, bo pomankljivosti manj, ker bo to čez 10 let, in ta čas bojo boljše baterije in infrastruktura, in se bo procent lahko dvignil na 60,70, in tako naprej do 90, 95. Dokler smo na enem ali dveh, ali pa desetih, procentih je brez veze govorit o pomankljivostih, ker veliko več avtov ne naredi nikoli več kot 200 km na dan.
Napovedi so jasne, 2020 bo zoe cenejši od primerljivega cliota (če bi dali enak popust na oba, smo že danes tu), oz ta razred, leta 2025 bo električni golf cenejši od ice. VW celo računa da bo električni golf leta 2025 v proizvodnji 30 % cenejši od bencinarja. Pri tem da bojo ti avti omogočali normalna potovanja, z baterijo za 300 do 500 km in hitrim polnjenjem. Teh napovedi se drži, druge zanemari. Kolk jih bo res prodanih je pa odvisno predvsem od proizvodnje, v povpraševanju še dolgo ne bo problem.