UCSUSA (Ta je sicer iz 2015):
https://www.ucsusa.org/clean-vehicles/e ... -emissions Ce si gres prebrati celotno porocilo bo opazil, da je proizvodnja EV med 15% - 200% bolj onesnazujoca ampak je to mocno negirano skozi zivljenjski cikel, reciklazo in da je veliko lazje mitigirati nesnago proizvodnje EV kot ICE. In to je bilo leta 2015, pred uvaljavitvijo IEC618 standarda z katerim se je onesnazevanje pri proizvodnji samega EV kot pri priklopu zmanjsalo za skoraj 70%.
Do iste ugotovitve je prisel tudi ICCT. EUMnT pa bo svojo raziskavo objavil maja letos ampak so ugotovitve prav tako iste, za EV proizvedene in uporabljene v EU ampak glede na objave so emisije v zivljenskem ciklu EV dosti manjse od tistih v ZDA/Kitajska/Japonska.
>(recimo redkost določenih surovin)<
Predvidevam, da govoris o Litij-u. Se ena zvita govorna tocka tistih, ki so anti-EV. Litija je vec kot dosti, da se vecina svetovnega avtoparka prestavi na EV. Razvoj baterij pa kaze odmik od Litija tako, da..