cc09 je napisal/-a:Ja, vse to je treba do 2030, naj se lotijo. Ker do 2040 bo treba se veliko vec.
Ampak 2030 ne bo 200,000 elektricnih avtov, ti povem ze danes, da ne bos takrat odpiral teme kaj so rekli "strokovnjaki"... to bi pomenilo kaksnih 40 mio v Evropi, pa se malo manj v ZDA in Aziji. Tolk elektricnih avtov enostavno nima kdo naredit v tem casu, kaj sele kupit.
cc09 je napisal/-a:Ampak 2030 ne bo 200,000 elektricnih avtov, ti povem ze danes, da ne bos takrat odpiral teme kaj so rekli "strokovnjaki"... to bi pomenilo kaksnih 40 mio v Evropi, pa se malo manj v ZDA in Aziji. Tolk elektricnih avtov enostavno nima kdo naredit v tem casu, kaj sele kupit.
danci1973 je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Ampak 2030 ne bo 200,000 elektricnih avtov, ti povem ze danes, da ne bos takrat odpiral teme kaj so rekli "strokovnjaki"... to bi pomenilo kaksnih 40 mio v Evropi, pa se malo manj v ZDA in Aziji. Tolk elektricnih avtov enostavno nima kdo naredit v tem casu, kaj sele kupit.
Samo Volkswagen je v letu 2017 izdelal 10 milijonov vozil. (https://www.statista.com/statistics/272050/worldwide-vehicle-production-of-volkswagen-since-2006/)
Skupno je bilo v 2017 izdelanih 73 milijonov avtov in slabih 24 milijonov komercialnih vozil. (https://www.statista.com/statistics/262747/worldwide-automobile-production-since-2000/)
lin je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Ja, vse to je treba do 2030, naj se lotijo. Ker do 2040 bo treba se veliko vec.
Ampak 2030 ne bo 200,000 elektricnih avtov, ti povem ze danes, da ne bos takrat odpiral teme kaj so rekli "strokovnjaki"... to bi pomenilo kaksnih 40 mio v Evropi, pa se malo manj v ZDA in Aziji. Tolk elektricnih avtov enostavno nima kdo naredit v tem casu, kaj sele kupit.
Se popolnoma strinjam s teboj , kot sem tudi prepričan , da zakon , ki so ga sprejeli naši glupi politiki kao, da po 2030 v Sloveniji ne boš mogel kupiti novega bencinarja nikoli ne bo zaživel . Po moje bo tudi takrat še vedno veliko več vozil na fosilna goriva kot pa na el. vozilo tako pri nas kot drugod po svetu , razen v kakšni Norveški in še mogoče kje v Skandinaviji pa ne toliko zaradi njihove eco osveščenosti, temveč zaradi njihovega neprimerljivo višjega in boljšega življenskega standarda kot drugod.
Influenz je napisal/-a:lin je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Ja, vse to je treba do 2030, naj se lotijo. Ker do 2040 bo treba se veliko vec.
Ampak 2030 ne bo 200,000 elektricnih avtov, ti povem ze danes, da ne bos takrat odpiral teme kaj so rekli "strokovnjaki"... to bi pomenilo kaksnih 40 mio v Evropi, pa se malo manj v ZDA in Aziji. Tolk elektricnih avtov enostavno nima kdo naredit v tem casu, kaj sele kupit.
Se popolnoma strinjam s teboj , kot sem tudi prepričan , da zakon , ki so ga sprejeli naši glupi politiki kao, da po 2030 v Sloveniji ne boš mogel kupiti novega bencinarja nikoli ne bo zaživel . Po moje bo tudi takrat še vedno veliko več vozil na fosilna goriva kot pa na el. vozilo tako pri nas kot drugod po svetu , razen v kakšni Norveški in še mogoče kje v Skandinaviji pa ne toliko zaradi njihove eco osveščenosti, temveč zaradi njihovega neprimerljivo višjega in boljšega življenskega standarda kot drugod.
Tudi če boš lahko kupil avtomobil z notranjim izgorevanjem po 2030, večje vprašanje je kje ga boš sploh lahko uporabljal. V mestih bodo na vsak način šli, da moraš imeti ali električen avtomobil ali pa uporabljaj javni prevoz.
xxl je napisal/-a:A res? https://www.delo.si/gospodarstvo/financ ... -nebo.html
Influenz je napisal/-a:Seveda ga je dovolj, le vprašanje po kakšni ceni.
cc09 je napisal/-a:Ja nekateri boste se dolgo iskali probleme, drugi se bomo pa ta cas peljali udobno in poceni.
lin je napisal/-a:Tu pa res ni potrebno izkati problemov in slabosti, saj so vidne na kilometre , samo nekateri jih pač ne vidijo ali nočejo videti, seveda pa je vse odvisno za kaj avto uporabljaš , za po mestu od trgovine do trgovine 15 km na dan, je EV dobra izbira, če seveda odmisliš ceno in temu primerno razliko v udobju vožnje, ki si jo pripravljen plačati za takšen avto. Pa za 15 km na dan, udobje res ni tako pomembno.
Po forumu brska: Google [Bot] in 93 gostov