limas je napisal/-a:Ni se bati, da bodo pred bloki spalnih naselij težave s polnjenjem EV. Delavski razred in nižji socialni sloj, ki se komaj prebijajo skozi mesec komaj čakajo, da priklopijo svoje 30k+ vredno vozilo. Realnost je drugačna, sploh pa nas namesto natega imenovanega EV in zlatega ekonomskega napredka in rasti, čaka ekonomska kriza hujša od tiste iz 2008 - depresija.
Imeti pod ritjo 50 kg kancerogenega materiala (baterije), ki povrhu še močno seva, je vredno spoštovanja zaradi poguma.
Imamo še enega strokovnjaka za EV in to je limas...
Sedaj pa zanimivo vprašanje za strokovnjaka:
Kako to, da se na svetovnem nivoju uvaja EV skladno po najnovejših ekoloških smernicah kot zamenjava za vozila na fosilno gorivo, če pa naj bi bilo po tvoje vse to res, kar si napisal v postu?
Vsekakor bo lažje reciklirati tistih 50 kg baterij, kot pa loviti ves izpuh in delce v njem (npr. dizelskega vozila) v celotni življenski dobi vozila - če dizelsko vozilo porabi 100l nafte na mesec = 1200l letno = 12000l v 10 letih! (pa še ni konec življenske dobe vozila!)
Baterija kot taka ne seva (definiraj, kateri delci naj bi sevali? alfa, beta, gama?), če imaš v mislih elektromagnetno sevanje, prav tako ne seva, ker je baterija vir enosmernega toka, pa še dodatno je v kovinskem ozemljenem ohišju (karoserija), če te vseeno skrbi.