Vse te novice je potrebno gledati malo širše...
- Dieselski motor ima manjši izpust CO2, kot pa ekvivalentni bencinski motor...fact.
- Leta 2020 pridejo v veljavo flotne omejitve CO2 in prekoračitev flotne omejitve bo za avtomobilskega proizvajalca pomenila ogromno kazen.
- Avtomobilski proizvajalci so pragmatični in več kot bodo lahko prodali dieselskih motorjev, lažje (ceneje) bodo lahko dosegli te nove flotne omejitve.
- Avtomobilski proizvajalci zato tudi na vseh področjih lobirajo za dvig oziroma odpravo teh omejitev pri dieselskih motorjih.
Iz zgoraj navedenih razlogov avtomobilski proizvajalci v tem trenutku tudi umetno zadržujejo proizvodnjo / prodajo električnih vozil...leta 2020 bo pa sledila prava poplava novih električnih modelov s katerimi si bodo lahko znižali flotni izpust CO2.
P.S.: In pa še en zanimiv podatek:
China registered more pure EV passenger cars last year alone, than the total West European equivalent sales history combined!China (2018) = 788.000
West Europe (10 year history) = 650.000
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway