J.McLane je napisal/-a:Sploh ne bom vsega bral, še enkrat: EV povpraševanje je veliko, zato tudi taka cena, ne vem zakaj jokate da je ZOE drag in zato nesmiselen nakup. Ne gre to tako v kapitalizmu, klasični proizvajalci tipajo teren, zamislijo si omejeno serijo dragih EV in ne boste verjeli vse bodo prodali, easy money.
Ko bodi proizvodne kapacitete višje bo tudi cena šla dol, ko bomo prišli do tega oz že prej bodo nekateri klasični prozvajalci imeli kar velik upad prodaje, kar jih hitro lahko stane preživetja.
xxl je napisal/-a:Kje? Toliko stane z 7500 subvencije in brez baterij. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12722711
errhec je napisal/-a:Sedaj kupujejo EV tisti ki si jih lahko privoščijo in tisti ki so izračunali da se jim to izide.
Jamranje glede na to da bom sedaj gledal koliko imam še baterije je podobno kot pri mobilnih telefonih.
Pred leti sem bil med prvimi ki sem imel telefon na dotik (motorola A925 , 2004) , vsi so se spraševali če sem mon4, normalen in podobno, kaj sploh rabim, pa da ga bom moral vsak dan polnit in podobno. In sedaj vsi imajo GPS, WIFI, z njim se lahko pogovarjaš in z lučjo pri dnevni svetlobi iščeš tistega ki še uporablja telefon na tipke.
Isto bo z EV, vedno več jih bo če hočemo ali ne. Problem polnjenja se bo rešil sam od sebe, če bo dovollj povpraševanja bodo tudi nove kable povlekli.
Kolega ima Nissana Leaf (domet 270km-389km) s katerim se vsak dan vozi v Ljubljano, ko pride domov ga zvečer priklopi tako kot mobitel, postane pač stvar navade.
Večkrat ima tudi daljšo pot do vikenda, ki je tudi v rangu dometa avtomobila.
Če se večino časa voziš v dometu EV in greš samo enkrat na leto nekam daleč, lahko takrat razmisliš o izposoji avtomobila ali pa letalski karti, lahko pa načrtuješ kakšen postanek vmes. Če te to preveč moti ostaneš na trenutno še klasiki.
In če te skrbijo baterije, poglej rabljene Tesle model S, pordajajo se s prevoženimi 500.000Km.
In še nekaj je pomembno, večina ljudi si želi priti iz točke A v točko B, čimhitreje in čimbolj preprosto, zato gre tudi trend v razvoju avtonomnih avtomobilov. Če grem v službo grem zato ker moram, ne zato ker uživam v vožnji. Če pogledaš Teslo 3 vidiš odsotnost vsakršnih instrumentov, ker je Tesla 3 predpriprava na prihodnost. Ti se boš preprosto vsedel v avto in avto te bo odpeljal, ker bo vedel kdo si ti bo sam nastavil zadnjo pozicijo sedeža, temperaturo , glasbo oz informacije ki si jih želiš. In medtem ko te bo peljal, boš lahko izračunal koliko lesa potrebuješ za ostrešje, medtem ti bodo pri poročilih povedali da tretji tir zamuja z izgradnjo, TEŠ 7 se je nenadzorovano ustavila NEK 3 pa je v remontu.
J.McLane je napisal/-a:In kaj je tu presenetljivega? Saj če bi Ford delal anketo leta1910 kaj si ljudje želijo bi tudi verjetno dobil odgovor v stilu zdravega hitrejšega konja, redko kdo bi odgovoril, da si želi avto.
cc09 je napisal/-a:Ne, to ni res, ljudje bojo sli sami na ev, ni jih treba silit, od tega bi bil samo kontra efekt, ampak sli bojo na dobre ev, ne na pezo c-zero in podobne. Ev bo zmagal, ker je boljsi, ne ker je cenejsi.
Po forumu brska: Google [Bot] in 37 gostov