Stran 1 od 2
izpušni plini
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 8:41 pm
Napisal/-a m.P.
Danes sem šel delat tehničnega in seveda "padel"

Rezultati so bili sledeči:
- vrt. hitr. mot. [min na -1] = 2459
- CO % = 0,45
- CO% pri poviš. štev. obr. = 0,48
- Lambda = 1.022
A se kdo spozna na te cifre in mi lohk pove do kolk so še dovoljene te vrednosti?
Kaj sedaj? Na tehničnem so mi govoril, da bi blo treba mogoče sam lambod sondo kej nastavit, nekateri pa pravjo da se to sploh ne da nič nastavit. Jst mislm da morm katalizator menat, ali pač?
Hvala za pomoč...
ps: da ne omenjam tega, da sem mogu dat športn filter dol... zelene žarnice spredaj in zadaj pa sploh.
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 9:20 pm
Napisal/-a just_in
lambda more bit okol 0.8 ... sanja se mi ne kaj pomeni to, sam vem daj pr nm pr audiju to nagajal, in je cuku in je blo krepko čez 1,5 po so pa dal novo gor in je blo 0.8... nvem no... sj ti bojo še svetoval...

Objavljeno: Sr mar 03, 2004 9:23 pm
Napisal/-a andrej777
na sondi se meri napetost. vsaj zdi se mi. ne me pa za besedo držat. Naj kdo drug potrdi.
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 9:25 pm
Napisal/-a TITan
Lambda mora bit optimalno 1
Karkoli čez 1.3 se sploh nebi smelo užgat (preveč bencina).
K problemu: Probi pri kakem mehaniku dat da ti nastavi mešanico benza in zraka na ideal (lambda 1) ali pa celo mal več zraka (lambda >1)
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 10:36 pm
Napisal/-a BiMMER
CO2 plini ne smejo presegat =0.40%
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 10:47 pm
Napisal/-a m.P.
BiMMER je napisal/-a:CO2 plini ne smejo presegat =0.40%
damn... za 0.08% preveč
Če mora bit lambda sonda okol 1, jst mam pa 1.022 pol to ni take krize, ne? Kako pa to sploh kej nastaviš?
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 10:50 pm
Napisal/-a TITan
m.P. je napisal/-a:BiMMER je napisal/-a:CO2 plini ne smejo presegat =0.40%
damn... za 0.08% preveč
Če mora bit lambda sonda okol 1, jst mam pa 1.022 pol to ni take krize, ne? Kako pa to sploh kej nastaviš?
Nevem kako ma tvoj avto za nastavlat, ampak to je samo nastavitev mešanice. Ugibam da je avto na vbrizg.
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 10:57 pm
Napisal/-a soso
Prepisano iz listka!
Meritev pri prostem teku
CO (0,50)
Povišani prosti tek
CO (0,30)
Lambda (0,97-1,03)
To je to! LP
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 11:17 pm
Napisal/-a m.P.
soso je napisal/-a:Prepisano iz listka!
Meritev pri prostem teku
CO (0,50)
Povišani prosti tek
CO (0,30)
Lambda (0,97-1,03)
To je to! LP
Hvala!!... jst b****r pa sploh pogledal nism na ta listk
Uglavnem tist kar sem zgoraj napisal so ble prve meritve (s športnim filtrom)... pri drugih meritvah (brez športnega filtra) pa je blo tkole:
prosti tek
-CO = 0,40%
- lambda = 1.081
povišani obrati
-CO = 0,52%
- lambda = 1.015
Če sm prav dešifriral vse skupi, sem mel preveč CO pri povišanih obratih...
Zdej mi pa sam še povejte katero lambdo je treba gledat? pri prostem teku ali povišanih obratih?
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 11:23 pm
Napisal/-a soso
Mislim da pri povisanih obratih sam to ti itak stima.Sam CO ni vrredu.
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 11:28 pm
Napisal/-a m.P.
soso je napisal/-a:Mislim da pri povisanih obratih sam to ti itak stima.Sam CO ni vrredu.
Ja, upam! pol je blo sam CO preveč. Zakaj so mi pol bluzil da je treba lambo naštimat če je v mejah normale... amaterji.
Po vsem tem bi reku, da rabm menat "sam" katalizator.
Upam, da mam prav
Hvala za pomoč!
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 11:35 pm
Napisal/-a soso
Bo vrjetno kr katalizator treba menjat tak kot si rekel.
Objavljeno: Sr mar 03, 2004 11:57 pm
Napisal/-a TITan
Pa si avto orenk pregonu prej?
Objavljeno: Če mar 04, 2004 12:02 am
Napisal/-a m.P.
TITan je napisal/-a:Pa si avto orenk pregonu prej?
Hehe... odvisn kaj je to zate orenk?
2x od prve do četrte prestave (vsaka do 6000 obratov), pol je pa ceste zmanjkal. Sam pol sm mogu par minut čakat na test?! Drugač ga je pa tud un tam neki navijal v prostem teku, še pred testom.
Sam kaj to navijajo mašine ej. En model zraven je bil čist penast. Je reku, da v življenju še ni tolk na gas pritisnu...
Objavljeno: Če mar 04, 2004 8:26 am
Napisal/-a andrej777
To je tut res važno kako trofš kuk bo plinov. Prjatu ma pr devetnajstki katalizator in sondo čist u piz**. pa je naredu tehnčnga. Gllih po AC proti mestu se je pelu pa zavahal kako je začel kataliztator smerdet. Pa je šel na otočcu dol in na tehničnga in je naredu. To pomeni da ko začne smrdeti katalizator dela. Vem mal hecno se sliš ampak čez pline je pa pršu.
Objavljeno: Če mar 04, 2004 10:22 am
Napisal/-a Dani
Ma jz sm sam olje zamenjov pa sm su normalno za tehnicnega in naredu.
Pejt do mehanika, da ti pogleda sondo.
Objavljeno: Če mar 04, 2004 1:57 pm
Napisal/-a m.P.
No, pa sm prlezu čez tehničnega
Sondo smo zamenjal, mal ga nateral pa je blo.
Objavljeno: Če mar 04, 2004 4:59 pm
Napisal/-a TITan
m.P. je napisal/-a:No, pa sm prlezu čez tehničnega

Sondo smo zamenjal, mal ga nateral pa je blo.
Maš sondo za prodat
Drugače pa kake 20min po obvozenci v 4. pa je (da se izpihajo kanali in izpuh).
Objavljeno: Če mar 04, 2004 5:13 pm
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
Objavljeno: Če mar 04, 2004 9:02 pm
Napisal/-a m.P.
TITan je napisal/-a:m.P. je napisal/-a:No, pa sm prlezu čez tehničnega

Sondo smo zamenjal, mal ga nateral pa je blo.
Maš sondo za prodat
Drugače pa kake 20min po obvozenci v 4. pa je (da se izpihajo kanali in izpuh).
Stvar glede sonde je zdej taka, da nism čist zihr da je to pomagal da sem naredu tehničnega... in sicer:
ko smo dal novo univerzalno sondo notr je blo le za malenkost boljš, šele potem ko je majster vzel avto za par minut in ga dobr nateral

je kazal dost boljš. On pravi, da se je mogla sonda verjeten ogret. Jst pa bolj mislm, da je to to kar je napisal Andrej777, da ga je blo treba samo prepucat. Čeprav je pa res, da sem ga jst že prejšnji dan kr dobr teral pa ni blo efekta.
V ponedeljek bomo še enkrat zmerl pline in če bo dobr kazal bom obdržal sondo, drugač gre stara nazaj.
Za katero sondo se ti sploh zanimaš? Staro?