Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a limas So jan 05, 2019 12:36 pm

Vsa čast takim kleparjem, ki uspejo popraviti tole:
https://youtu.be/esE8jut8Vvk
https://youtu.be/OL7LoYsyoOk
https://youtu.be/TBryZaK9Qzc

Seveda so taki avti potencialna nevarnost v prometu in teh je veliko, posebej na vzhodu in jugu Evrope.
Kaj sem hotel sporočiti? Ne bojte se uvoženih krip, ki jih prevrtijo iz 300.000 km na 50.000, ampak teh sestavljenk. Moral bi biti kakšen zakon, da močno karambolirana vozila ne smejo nazaj v promet.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a mrtwelvetrees So jan 05, 2019 1:04 pm

Bolj me zanima, kako goljufajo, kako se jim splača to delat, že samo delo, pol pa še deli, to je ogromno denarja da se to popravi.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a motom So jan 05, 2019 1:31 pm

Rezervni deli pridejo iz ukradenih avtomobilov.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2854
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a mrtwelvetrees So jan 05, 2019 1:43 pm

Ja sej to sem si mislil, ali pa od drugih vozil ki so poškodovani na drugem mestu.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Robi-77
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Pe avg 01, 2014 6:37 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a Robi-77 So jan 05, 2019 2:58 pm

Zato pa imajo v Nemčiji zakon, da nemoreš več registrirat avta, ki je ocenjen kot totalka. In pol so težave tudi pri nas na registraciji, ko nekdo tak avto zrihta in pri nas, proda ker Nemci tak avto vnesejo v sistem kot ukraden. V tem sistem pa je seveda tudi Slovenija.

https://www.policija.si/index.php/component/content/article/44-mednarodno-sodelovanje/64087-engenski-informacijski-sistem-sis

Dostop do podatkov, shranjenih v SIS II, in pravico njihove neposredne uporabe imajo izključno organi, pristojni za:

mejno kontrolo ter
druga policijska in carinska preverjanja v notranjosti države in njihovo usklajevanje;
poleg tega pa imajo dostop do podatkov, shranjenih v skladu s 24. členom Uredbe, in pravico njihove neposredne uporabe tudi organi, pristojni za izdajanje vizumov, centralni organi, pristojni za obravnavanje prošenj za izdajo vizumov, in organi, pristojni za izdajanje dovoljenj za bivanje in izvajanje predpisov o tujcih v okviru uporabe te konvencije v zvezi z gibanjem oseb (dostop do podatkov ureja nacionalno pravo posamezne pogodbenice),
organizacije, pristojne za registracijo motornih vozil in izdajo registrskih tablic,
pristojni pravosodni organi držav članic in
Europol, Eurojust.
 
chad
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: So jun 27, 2015 2:22 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a chad So jan 05, 2019 4:20 pm

To vse, plus taki avti se prodajo naprej skoraj končani, kupcu pa popravljeni do konca in predstavljeni kot rahlo poškodovani v lažjem trku, take slike tudi prodajalci radi pokažejo - tako popravljeni avti so namreč slikani na parkiriščih ob dražbah. Taki avti se tudi pripeljejo na kamionu v državo, kjer se samo še končajo in to je to. S takih slik se da razvideti npr, da je hauba naravnana in izgleda kot lažji crash, ampak potem pa v ozadju vidiš še počeno vetrobransko steklo in to ni logično, ali pa npr skrivljena voznikova vrata - hkrati pa na slikah predstavljen lažje poškodovan avto spredaj pri naletu, vmes blatnik pa raven. Če je sreča se z googlanjem vin številke včasih najde original slike zavarovalnice ob prvotnem crashu, v evropi redko..v zda je to bolj poštimano. No saj načeloma tak avto za smukat se od lokala do lokala ni napačen, v primeru težjega trka pa to absolutno ni več pet zvezdic, ker kar je skrivljeno in nazaj zravnano, nima več enake trdnosti. Bilo bi zanimivo videti ncap test kakšnega takšnega poštimanega avta.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a esem So jan 05, 2019 5:03 pm

https://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

Skoraj NCAP, en zaleten in popravljen Focus, en nezaleten. Je pa verjetno, da bi bile razlike pri novodobnih avtih bistveno večje, malo zaradi šparanja, precej zaradi več prednapetosti raznih struktur, školjke itd, kar se v nesreči vse poruši in se ne da vzpostavit prejšnjega stanja.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a motom So jan 05, 2019 5:21 pm

In v nekaj letih zgnije od znotraj navzven.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 955
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a a4 So jan 05, 2019 6:53 pm

ja ta primerjava drži, kaj pa ko se popravlja nov avto ki se poškoduje bodisi med transportom ali na kaki testni vožnji ? smatra se za novega in nepoškodovanega, ane ?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Napisal/-a Firediver Ne jan 06, 2019 7:13 am

Kaj pa zavarovalnica smatra pod "povrnitev v prejšnje stanje"?
Če je zaleten in če se ne zamenja popolnoma vseh zmečkanih delov z novimi (brez kleparije zmečkanih delov, ti so že oslabljeni in zato nevarni), tak avto ne bo nikoli "prvotno stanje". Pa še pri prodaji moraš navesti, da je bil zaleten - ampak za zavarovalnico je to "prvotno stanje".
Človek brez problema, to strašna je stvar!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov