Stran 1 od 1

Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 12:36 pm
Napisal/-a limas
Vsa čast takim kleparjem, ki uspejo popraviti tole:
https://youtu.be/esE8jut8Vvk
https://youtu.be/OL7LoYsyoOk
https://youtu.be/TBryZaK9Qzc

Seveda so taki avti potencialna nevarnost v prometu in teh je veliko, posebej na vzhodu in jugu Evrope.
Kaj sem hotel sporočiti? Ne bojte se uvoženih krip, ki jih prevrtijo iz 300.000 km na 50.000, ampak teh sestavljenk. Moral bi biti kakšen zakon, da močno karambolirana vozila ne smejo nazaj v promet.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 1:04 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Bolj me zanima, kako goljufajo, kako se jim splača to delat, že samo delo, pol pa še deli, to je ogromno denarja da se to popravi.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 1:31 pm
Napisal/-a motom
Rezervni deli pridejo iz ukradenih avtomobilov.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 1:43 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Ja sej to sem si mislil, ali pa od drugih vozil ki so poškodovani na drugem mestu.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 2:58 pm
Napisal/-a Robi-77
Zato pa imajo v Nemčiji zakon, da nemoreš več registrirat avta, ki je ocenjen kot totalka. In pol so težave tudi pri nas na registraciji, ko nekdo tak avto zrihta in pri nas, proda ker Nemci tak avto vnesejo v sistem kot ukraden. V tem sistem pa je seveda tudi Slovenija.

https://www.policija.si/index.php/component/content/article/44-mednarodno-sodelovanje/64087-engenski-informacijski-sistem-sis

Dostop do podatkov, shranjenih v SIS II, in pravico njihove neposredne uporabe imajo izključno organi, pristojni za:

mejno kontrolo ter
druga policijska in carinska preverjanja v notranjosti države in njihovo usklajevanje;
poleg tega pa imajo dostop do podatkov, shranjenih v skladu s 24. členom Uredbe, in pravico njihove neposredne uporabe tudi organi, pristojni za izdajanje vizumov, centralni organi, pristojni za obravnavanje prošenj za izdajo vizumov, in organi, pristojni za izdajanje dovoljenj za bivanje in izvajanje predpisov o tujcih v okviru uporabe te konvencije v zvezi z gibanjem oseb (dostop do podatkov ureja nacionalno pravo posamezne pogodbenice),
organizacije, pristojne za registracijo motornih vozil in izdajo registrskih tablic,
pristojni pravosodni organi držav članic in
Europol, Eurojust.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 4:20 pm
Napisal/-a chad
To vse, plus taki avti se prodajo naprej skoraj končani, kupcu pa popravljeni do konca in predstavljeni kot rahlo poškodovani v lažjem trku, take slike tudi prodajalci radi pokažejo - tako popravljeni avti so namreč slikani na parkiriščih ob dražbah. Taki avti se tudi pripeljejo na kamionu v državo, kjer se samo še končajo in to je to. S takih slik se da razvideti npr, da je hauba naravnana in izgleda kot lažji crash, ampak potem pa v ozadju vidiš še počeno vetrobransko steklo in to ni logično, ali pa npr skrivljena voznikova vrata - hkrati pa na slikah predstavljen lažje poškodovan avto spredaj pri naletu, vmes blatnik pa raven. Če je sreča se z googlanjem vin številke včasih najde original slike zavarovalnice ob prvotnem crashu, v evropi redko..v zda je to bolj poštimano. No saj načeloma tak avto za smukat se od lokala do lokala ni napačen, v primeru težjega trka pa to absolutno ni več pet zvezdic, ker kar je skrivljeno in nazaj zravnano, nima več enake trdnosti. Bilo bi zanimivo videti ncap test kakšnega takšnega poštimanega avta.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 5:03 pm
Napisal/-a esem
https://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

Skoraj NCAP, en zaleten in popravljen Focus, en nezaleten. Je pa verjetno, da bi bile razlike pri novodobnih avtih bistveno večje, malo zaradi šparanja, precej zaradi več prednapetosti raznih struktur, školjke itd, kar se v nesreči vse poruši in se ne da vzpostavit prejšnjega stanja.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 5:21 pm
Napisal/-a motom
In v nekaj letih zgnije od znotraj navzven.

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: So jan 05, 2019 6:53 pm
Napisal/-a a4
ja ta primerjava drži, kaj pa ko se popravlja nov avto ki se poškoduje bodisi med transportom ali na kaki testni vožnji ? smatra se za novega in nepoškodovanega, ane ?

Re: Karambolirana vozila - stanje prej in potem

Objavljeno: Ne jan 06, 2019 7:13 am
Napisal/-a Firediver
Kaj pa zavarovalnica smatra pod "povrnitev v prejšnje stanje"?
Če je zaleten in če se ne zamenja popolnoma vseh zmečkanih delov z novimi (brez kleparije zmečkanih delov, ti so že oslabljeni in zato nevarni), tak avto ne bo nikoli "prvotno stanje". Pa še pri prodaji moraš navesti, da je bil zaleten - ampak za zavarovalnico je to "prvotno stanje".