Mnja. Recimo, da sem zadovoljen z zmago Focusa, čeprav bi si Kia Ceed bolj zaslužila 1. mesto. Pač glede na precej nižjo ceno napram Fordu dobiš precej avtomobila. Vstopni Focus s popustom na leasing 16990€, vstopna Kia Ceed pa 12990€. Za nameček je Korejec povozil VW in Škodo, sicer za mišjo dlako, pa vendar. Čudi me, da so vsi mediji natolkli maksimalne točke Focusu, nobenih odstopanj razen glasovanja ljudi.
Če gledamo visoko opremljene različice, se cene res malo bolj poravnajo med sabo v C-segmentu, toda tu sežemo krepko preko 20000€. In če recimo gledaš za visoko opremljenostjo Focusa, si s popustom na vsaj 23000€. Bencinar!
Potem pa naletiš na tole:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13811200Tale Mondeo ima zanesljivih 10.000€ popusta na redno ceno, kolikor spremljam cenike. Focus ubogih 1500€. Fiesta celo 2000€. Res, da gre zavarovanje na polno ceno, toda če za enak denar dobiš diesla, ca. pol metra več dolžine, poslovni razred, ogromno opreme resda brez nekaterih najnovejših asistenčnih sistemov, toda avto kot se šika. Pa skoraj pol cenejši od čisto fišnega Peugeot 508!
Kia Ceed pa lahko cenovno konkurira kar z VW polom in Seat Ibizo. Leasing pa to ali tako povsod preplačaš, saj se da po obrestih hitro izračunat ugodnost ponudbe.