Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl So mar 16, 2019 8:55 am

dask je napisal/-a:Evo moj razlog - sicer nimam SUV ampak "allroad, offroad, crossroad..." varianto karavana.... previs z ulice proti garaži je prvi in glavni vzrok. Z RS modelom sem podrsal vsakič. Trenutni ima isti motor, nastavljivo podvozje in v prav ničemer ne zaostaja. Je pa precej boljši glede udobja, peljem se lahko tudi po bolj grobem terenu, usedem se kot gospod (poškodba kolena in hrbta).
Tako da jaz v bistvu ne razumem dileme :D

Vse ostalo ti verjamem, to pač ne.
Sedaj ali si izgubil občutek ali si z lažmi upravičuješ nakup ali pa prejšnji avtomobil ni imel nastavljivega podvozja in ga posledično ne moreš primerjat.
Če mi pa hočeš povedat, da se Scout pelje enako po ovinkih kot RS-ka, pa loool. Žal zakonitosti fizike ne moreš premagat, pa čeprav se nekateri (ne trdim, da ti) še kako trudijo to utemeljiti.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a xxl So mar 16, 2019 9:12 am

Nižji avto, boljša lega, višji avto, slabša lega (če ni glih Stelvio :) ). Zdaj, na običajni cesti bi se morali držati predpisov, Grobnik pa vabi tiste, ki bi radi upravičili svojo odločitev ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a meganer So mar 16, 2019 5:06 pm

Še moj razlog zakaj "malo višji" probleme z križem (2x operacija) in na dan grem vn in not 15x.
Če bi se relacijo (50km+) vozil v službo in res 2-3x vn not bi pa vzel nižjega.

Vrjemi, da ko se 1x vsedeš višje ne greš nazaj isto kot z avtomatikom (ajde so izjeme). Probaj dati otroka v sedež pri nizkem avtu, potem pa v berlingu. Razlika kakor, da greš peš v službo ali pa z avtom :lol:

To je avto za vozit, sploh familjarno, sedeži zadaj nastavljivi naklon da lahko otrok spi, zadaj mizice, ...... Ala cestni "dirkači" pa itak ne izkoristijo več kot 65% avta. Če se pa kdo počuti, da ima 300km pod haubo in misli, da je car pa tudi prav (sodelavec pravi to maji uni k majo majhnega :mrgreen: ). Podobno kot z motorji 1000ccm+ v ovinku pa bremza na polno ;)

Malo šale mora biti. V šali je pa veliko resnice.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a limas So mar 16, 2019 5:42 pm

Najboljša rešitev je kompromis med klasičnim avtom in SUV-om. Subaruja XV ali levorga se ne bi branil.
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Locher So mar 16, 2019 6:11 pm

meganer je napisal/-a:Še moj razlog zakaj "malo višji" probleme z križem (2x operacija) in na dan grem vn in not 15x.
Če bi se relacijo (50km+) vozil v službo in res 2-3x vn not bi pa vzel nižjega.

Vrjemi, da ko se 1x vsedeš višje ne greš nazaj isto kot z avtomatikom (ajde so izjeme). Probaj dati otroka v sedež pri nizkem avtu, potem pa v berlingu. Razlika kakor, da greš peš v službo ali pa z avtom :lol:

To je avto za vozit, sploh familjarno, sedeži zadaj nastavljivi naklon da lahko otrok spi, zadaj mizice, ...... Ala cestni "dirkači" pa itak ne izkoristijo več kot 65% avta. Če se pa kdo počuti, da ima 300km pod haubo in misli, da je car pa tudi prav (sodelavec pravi to maji uni k majo majhnega :mrgreen: ). Podobno kot z motorji 1000ccm+ v ovinku pa bremza na polno ;)

Malo šale mora biti. V šali je pa veliko resnice.


Če niso levi in desni, parizani in domobranci, so pa hipoteze, kdo ima večjega. :)
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a xxl So mar 16, 2019 7:33 pm

limas je napisal/-a:Najboljša rešitev je kompromis med klasičnim avtom in SUV-om.

Tukaj jaz uvrščam svojega. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl Ne mar 17, 2019 7:57 am

xxl je napisal/-a:Zdaj, na običajni cesti bi se morali držati predpisov, Grobnik pa vabi tiste, ki bi radi upravičili svojo odločitev ;)

Tudi, ko se držiš predpisov, je razlika občutna. Sam sem zelo umirjen voznik, čeprav si občasno rad privoščim bolj dinamično vožnjo po lokalnih znanih cestah. Ne divjanje. Tam je razlika enormna, ampak razlika je občutna tudi ob čisto normalni vožnji.
Kratka zgodbica: ko je ven prišel Karoq sem ga dobil za en dan (poslovni razlogi) in praktično cel dan sem bil v njem na mestu (testiranje, fotoshooting, itd.). Na koncu dneva sem se že zalotil, kako mi je bil všeč, ne prevelik, ne premajhen, noter prav ok. Mi je ostalo še 2 uri do vračila avtomobila, ko sem zaključil z delom in sem si rekel, da grem še en krog naredit z njim, da vidim, kako se stvar pelje. Hm, po 2km sem že vedel, da ta zadeva ni zame. Ker je avto višji in da bi preprečili preveliko nagibanje, so naredili kaj? Stršali vzmeti, torej je avto čez luknje manj udoben, nagiba se pa še vedno v ovinku več kot limuzina :).
Tako da sem ga potem brez obžalovanja vrnil :).
Pa ne pišem to zato, ker pravim, da je Karoq zanič. Ravno nasprotno, zelo dober kvazi SUV je, le da meni OSEBNO (torej subjektivno) takšen tip vozila ne ustreza. In čisto razumem zakaj nekomu je pa to točno tisto kar rabi. 8)
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Goodfellas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po apr 17, 2017 4:52 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Goodfellas Ne mar 17, 2019 11:02 am

Locher je napisal/-a:Meni so ti manjši kvazi SUV avtomobili smešni, ne tič ne miš. Malo večji (X3, Q5, Edge, ipd) izgledajo bolje in tudi občutek pri vožnji je boljši.

Po moje se še vedno najlepše peljem v avtomobilu razreda D.


Ja to je res, zato poslovni potniki, ki veliko prevozijo vozijo take avtomobile. Tudi taxiste se ne vidi v suv vozilih, ker pri razmerju udobje-prostor-cena pridejo veliko bolje čez s karavanom ali enoprostorcem. Pa tudi poraba goriva ima nekaj vloge.
 
chanson
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 23, 2012 4:56 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a chanson Ne mar 17, 2019 9:33 pm

Evo, pojutrišnjem bo 1 mesec, kar imam Ignisa, ki spada tu not med male SUV. Lahko res pohvalim, za po naselju in regionalni cesti je super. Ne predstavljam si več, kako sem prej leta parkiral brez vzratne kamere - tu res dobro skompenzira za odsotnost parkirnih senzorjev. V slabem mesecu naredil 900 km, od tega cca 350 po AC - kombinirana poraba do sedaj 5.5 l/100km. Na AC se vozim s tempomatom na okoli 110-120 km/h, saj pri hitrejši hitrosti pride do izraza neaerodinamičnost, pa tudi bočni veter zna biti nevaren zaradi manjše teže in višine. Moj hrbet je hvaležen visokemu sedenju, ko grem ves zjahan iz nočne izmene. Do sedaj so mi trije poblendali zaradi luči, saj malenkost višje svetijo (LED) in so rahlo moteče za voznika iz nasprotne smeri. Za naslednjih 10 let bo v redu *trkam na les*
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Ne mar 17, 2019 10:36 pm

Ker je avto višji in da bi preprečili preveliko nagibanje, so naredili kaj? Stršali vzmeti, torej je avto čez luknje manj udoben, nagiba se pa še vedno v ovinku več kot limuzina :).


Nagibanje bolj občutiš ravno zaradi visokega sedenja, tudi če bi bilo realno nagibanje karoserije enako kot pri nizkem avtu. Tako kot bi npr. na barki zibanje bolj občutil na jamboru kot na palubi...
Če so samo stršali vzmeti, da bi kompenzirali večje nagibanje (oziroma percepcijo večjega nagibanja), je to seveda cenena rešitev. Kvalitetno vzmetenje (ali zračno, ali magnetni amortizerji, ali pa kaka druga čarovnija) nudi udobno vožnjo brez pretirenaga nagibanja, a to stane. Dobiš v premium SUVih, a tudi plačaš.
Po drugi strani pa večine ljudi ne zanima, kako se avto obnaša pri agresivni vožnji čez ovinke, ker to za večino ni relevantno. Tistih nekaj, ki jim je to pomembno, si pa namesto SUV/CUV nabavijo avto, ki gre fajn čez ovinke, magari kot drugi avto za vikend (če finančno znese). Ali pa stisnejo zobe in se sprijaznijo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl Po mar 18, 2019 7:35 am

Kot že zapisano jaz slabšo lego na cesti (nagibanje) občutim tudi pri normalni vožnji.
Poleg tega je večina kvazi SUVjev takega cenovnega razreda, da nima dostopa do zračnega ali nastavljivega vzmetenja.
Čeprav recimo pri Škodah je le to na voljo, ampak jih le malo doplača, saj je relativno (glede na ceno samega vozila) drago, ranga 1000 EUR.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a xxl Po mar 18, 2019 7:41 am

Saj pravim, so opcije, Stelvio. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a tomzzi Po mar 18, 2019 9:08 am

chanson je napisal/-a:Evo, pojutrišnjem bo 1 mesec, kar imam Ignisa, ki spada tu not med male SUV. Lahko res pohvalim, za po naselju in regionalni cesti je super. Ne predstavljam si več, kako sem prej leta parkiral brez vzratne kamere - tu res dobro skompenzira za odsotnost parkirnih senzorjev. V slabem mesecu naredil 900 km, od tega cca 350 po AC - kombinirana poraba do sedaj 5.5 l/100km. Na AC se vozim s tempomatom na okoli 110-120 km/h, saj pri hitrejši hitrosti pride do izraza neaerodinamičnost, pa tudi bočni veter zna biti nevaren zaradi manjše teže in višine. Moj hrbet je hvaležen visokemu sedenju, ko grem ves zjahan iz nočne izmene. Do sedaj so mi trije poblendali zaradi luči, saj malenkost višje svetijo (LED) in so rahlo moteče za voznika iz nasprotne smeri. Za naslednjih 10 let bo v redu *trkam na les*


Jaz sem bil dolgo časa proti tem kao cuv/suv-om.
Dokler nisem probal oziroma imel enega kot nadomestno vozilo.
Iste znamke. Bil pa je manjši in na osnovi avtomobila razred nižje kot je moj osebni avto.
Torej dimenzijsko manjši avtomobil. Le višji.

Po tej izkušnji sem 99%, da bo moj naslednji avto cuv ali suv.
Nagiba se mogoče za malenkost bolj kot moj v ovinkih. Je pa udobje velik boljše.
Da ne omenjam samega občutka za volanom pri sedenju višje.

Udobje je bilo kot pravim boljše kljub temu, da je na osnovi razreda nižje kot je moj.
To je velik plus in odtehta minuse.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Po mar 18, 2019 9:47 am

mtl je napisal/-a:Kot že zapisano jaz slabšo lego na cesti (nagibanje) občutim tudi pri normalni vožnji.
Poleg tega je večina kvazi SUVjev takega cenovnega razreda, da nima dostopa do zračnega ali nastavljivega vzmetenja.
Čeprav recimo pri Škodah je le to na voljo, ampak jih le malo doplača, saj je relativno (glede na ceno samega vozila) drago, ranga 1000 EUR.


Špekuliram, da si eden od relativno redkih ljudi, ki jim je to pomembno. Poleg tega si v tistem 'testu' bil na to še posebej pozoren, morda zato bolj intenziven občutek.
BTW, 1000 EUR se meni ne zdi prehuda vsota za nekoga, ki mu je to pomembno. Res pa je, da lega na cesti verjetno še vedno ne bo enaka kot pri klasičnem avtu, tudi po doplačilu za fensi vzmetenje, tako da za enega takega to ni to...

tomzzi je napisal/-a:Jaz sem bil dolgo časa proti tem kao cuv/suv-om.
Dokler nisem probal oziroma imel enega kot nadomestno vozilo. .


Ja, je nekaj na teh malih CUVih. Še jaz, ki sem avtomobilsko precej drugače usmerjen (v velike ameriške V8 zverine, pa naj bo pickup/SUV ali pa limuzina/karavan), moram priznati, da je nekaj všečnega na teh najnovejših malih SUV/CUVih. Posebno najnovejši Tiguan in T-Roc, pa tudi Škoda Karoq in Kodiaq se mi zdijo kar zanimivi na pogled, bi me mikalo vsaj sprobati.

Sem pred 5-6 leti par dni imel na voljo nadomestnega Tiguana prve generacije. Moram priznati, da je bila izkušnja kar prijetna, če odmislim neuglajen TDI, ročni menjalnik in Start-Stop sistem. Kot celota mi je bil kar všeč - v kabini še malenkost bolj doteran kot ženin Touran, nisem tudi zaznal kakega negativnega občutka zaradi višjega sedenja ali nagibanja v primerjavi z mojim takratnim Golf V. Vsestransko prijetno vozilo, če bi ga imel z TSI+DSG ter permanentno izklopil Start-Stop.
Imel pa je eno precejšnjo pomanjkljivost - za moje pojme zelo majhen prtljažnik, z volumnom na ravni Golfa V (ki je bil že v svojem razredu bolj pri dnu glede tega).
Se je to pri novi generaciji Tiguana (in pri tovrstnih CUVih nasploh) že kaj popravilo?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a chan Po mar 18, 2019 10:00 am

Zakaj tolikšna priljubljenost športno uporabnih križancev? Po mojem mnenju v daleč največji meri zaradi (trenutne) modnosti ter frajerskega zunanjega izgleda, ki zna dodobra izžarevati voznikov aktivni življenjski slog. Tako se mi že kar nekaj časa dozdeva, da s tovrstnimi trendovskimi štirikolesniki proizvajalci prodajajo življenjski stil in ne toliko samega avtomobila. Nenazadnje psihologi obenem še pravijo, da naj bi bili avtomobili podaljšek voznikove osebnosti, kar proizvajalci še kako izkoriščajo.

Obenem so bila terenska vozila v preteklosti med ljudstvom vedno popularna, saj so vedno izžarevala precej testosteronskega mačizma (pravi kleni terenci so pač bili že od nekdaj le za prave "dedce" =P). Zatorej tudi v tem elementu ne čudi tolikšna popularnost novodobnih reinkarnacij nekdanjega Jeepovega Willysa, zaradi česar se bo celo voznik dvokolesno gnanega Jeepovega Renegade-a brž prelevil v novodobnega Indiana Jonesa. Pa četudi le na dodobra utrjeni makadamski cesti ...

Sam sem bi sicer vedno mnenja, da mora imeti klasični SUV 4x4 pogon, drugače nima smisla, a trg kaže povsem drugačno sliko. Ok, načeloma omenjeni pripomoček resneje potrebuje izjemno majhen procent voznikov, nenazadnje niti v kakšnih hribovskih zaselkih, kjer so pozimi ceste celo prej in bolje splužene kot v dolinah =P . Ok, če pa gledamo na 4x4 pogon v smislu izboljšanja voznih lastnosti in varnejših manevrih ob slabših vremenskih pogojih, potem je zgodba le drugačna.

Kakorkoli že, povsem racionalne razloge pri nakupu dvokolesnega križanca je zelo težko najti. Eden resnejših, ki mi pade na pamet, pa je višji položaj sedenja, kar bodo še najbolj cenili starejši uporabniki (pri vstopanju in izstopanju). Slednji so sicer našli še pred časom primerno rešitev v majhnih enoprostorcih, ki pa jih počasi in vztrajno izrivajo modnejši crossoverji. S tovrstno težavo se ubadajo obenem tudi večji enoprostorci, ki jih je takisto na trgu čedalje manj - pa čeprav so precej bolj praktični od njihovih novejših SUV substitutov (zgolj kot primerjava prejšnje generacije Peugeota 3008 in novejše).

Sam se sicer na daljših poteh (kar je moje povsem subjektivno doživljanje) bolje počutim v višjem (boljša preglednost naprej) ter zračnejšem vozilu (prostornost nad glavo ter za noge, da niso preveč skrčene), kar pa tako ali tako omogočajo tudi enoprostorci. A kaj, ko le-ti niso toliko kul in seksi, kot kakšen frajerski SUV, v katerem nimaš občutka, da si izgubil delček moškosti :mrgreen: =P

Obenem ponuja marsikateri sodobni SUV izjemno spodobne vozne lastnosti, ob katerih se ti niti ne kolca preveč več po kakšnih (še vedno udobnejših - ali športnejših) limuzinah. A kaj, ko le-te zahtevajo izdaten kupček cekinov, ki nikakor ne opraviči racionalnosti. Zgolj za primerjavo - primerjajte le akcijske cene Volva XC60 ter limuzinskega S90, ki sicer spada razred višje!
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
kabrio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: So feb 06, 2016 12:39 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a kabrio Po mar 18, 2019 10:01 am

Mi lahko kakšen znalec prosim pojasni te rezultate, ki jih bom nalimal tule nekaj za primer. Gre za rezultate losovega testa in slaloma na youtube testni strani, kjer so do danes testirali vse žive avte v enakih pogojih. Okej temperature asfalta se verjetno razlikujejo, pa mogoče se kdaj tudi kak voznik zamenja, ampak v osnovi jemljem za dovolj realno za primerjavo.

Glede na vse negativne poste o legi SUV na cesti me zanima, kako je možno da recimo SUVa Opel Grandland in Peugeot 5008 zvozita boljše losov test in slalom od marsikakega dražjega nižjega avta? Naprimer kot vidim dosti dražji in nižji VW Arteon nima tu za burek. Polj trikrat dražji Audi A7 Sportback z 286 konji zvozi teste z manjšo hitrostjo, polj recimo BMW 320d Gran Turismo tudi ne parira. Pa milijon jih je na tej testni strani klasičnih avtov, ki ne parirajo. Po pisanjih tukaj o slabi legi SUV bi morali vsi tu za primer navedenij zvoziti oba testa vsaj kaj jaz vem 20 procentov boljše od SUVov, ne pa celo slabše. Zvozi pa testa za foro seveda boljše Porsche 911 Turbo S, ampak tu govorimo o X dražji sportivi, pa še ta ne zvozi z neko hudo višjo hitrostjo ampak vsega le par km, pričakoval bi dosti več.

Torej (predlagam samodejni prevod v angleški jezik kdor ne razume špansko):

SUV Opel Grandland:
https://www.youtube.com/watch?v=leDJSuHXJTY

SUV Peugeot 5008:
https://www.youtube.com/watch?v=O9K58SEfHPA

VW Arteon:
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

Audi A7 sportback:
https://www.youtube.com/watch?v=yMweP5Va4Eo

BMW 320d Gran Turismo:
https://www.youtube.com/watch?v=tmPbAsEXfbc

Porsche 911 Turbo S:
https://www.youtube.com/watch?v=o-KC0Gct3J8

Razsvetlite me prosim v čem je fora?
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Po mar 18, 2019 11:09 am

kabrio je napisal/-a:kako je možno da recimo SUVa Opel Grandland in Peugeot 5008 zvozita boljše losov test in slalom od marsikakega dražjega nižjega avta? Naprimer kot vidim dosti dražji in nižji VW Arteon nima tu za burek.


Krajša medosna razdalja?
(govorim na pamet, nisem šel niti gledat podatkov, ampak to mi najprej pride na misel...)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a J.McLane Po mar 18, 2019 11:29 am

Ena fora je sigurno v ESP, ki je od vozila do vozila nastavljen drugače, ko narediš prvi zavoj pri losovem testu in ESP zazna zdrs reagira od avta do avta drugače. Vsak ESP v osnovi ravna vozilo v smeri volana ampak bolj agresiven ESP bo hitrost vozila tudi veliko bolj zmanjšal, tako bo pri drugem zavoju hitrost kljub tisti višji vstopni hitrosti, lahko že nižja kot pri nekem športnem vozilu, kjer je ESP nalašč tako nastavljen, da dopušča nekaj vozniških "užitkov".

Sicer pa "center of gravity" je težko določiti zgolj po videzu vozila, lahko da je kljub SUV izgledu težišče še vedno dosti nizko. Recimo pri EV, kjer je baterija v dnu vozila je to definitivno res in malo višja kabina nebi nič kaj zvišala višino skupnega težišča.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Po mar 18, 2019 11:43 am

chan je napisal/-a:Zakaj tolikšna priljubljenost športno uporabnih križancev? Po mojem mnenju v daleč največji meri zaradi (trenutne) modnosti ter frajerskega zunanjega izgleda, ki zna dodobra izžarevati voznikov aktivni življenjski slog. Tako se mi že kar nekaj časa dozdeva, da s tovrstnimi trendovskimi štirikolesniki proizvajalci prodajajo življenjski stil in ne toliko samega avtomobila.

Se strinjam, sem tudi jaz že razmišljal in omenjal, da je tukaj posredi predvsem moda in čisto subjektivna privlačnost takih vozil...


Obenem so bila terenska vozila v preteklosti med ljudstvom vedno popularna, saj so vedno izžarevala precej testosteronskega mačizma (pravi kleni terenci so pač bili že od nekdaj le za prave "dedce" =P).

Tudi to je gotovo pomemben element, čeprav vsaj jaz osebno gledam na kakega Kadjarja, Tiguana ali T-roca ipd drugače kot na večje SUV, kaj šele prave terence. ...

Sam sem bi sicer vedno mnenja, da mora imeti klasični SUV 4x4 pogon, drugače nima smisla

Ni nujno. Recimo klasični ameriški veliki SUV so nastali na podvozjih pickupov, ki imajo 2WD ali pa 4x4 pogon, in tudi pri teh SUVih je tako, obstajale so (in verjetno še danes) tudi 2WD verzije vozil kot je Tahoe, Suburban itd. Njihovo bistvo ni nujno terenska zmogljivost, temveč bolj čim več prostora, ter robustnost za prevažanje veliko tovora ali vleko težkih prikolic.

Kakorkoli že, povsem racionalne razloge pri nakupu dvokolesnega križanca je zelo težko najti.

Ker jih skorajda ni.
Kar pa ne pomeni, da je nakup takega vozila zgrešen, če je nekomu všeč.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: So jun 13, 2009 2:03 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Kohec Po mar 18, 2019 1:27 pm

Tudi meni osebno ti SUVi nekako niso všeč. Ponavadi imajo majhne prtljažnike z visokim nakladalnim robom. Tudi sam že dolgo nisem več mlad voznik - prej nasprotno, pa mi visoko sedenje, ki je nekaterim glavni pogoj pri izbiri avta, meni ni po godu. V takšnih avtih težje najdem ugoden položaj sedenja kot pa v klasičnih avtih. Seveda pa so okusi in potrebe različni, zato si vsak izbere sebi najprimernejše.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 39 gostov