Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a ironmaiden To mar 26, 2019 3:00 pm

hehe...ko je vitara (prva generacija) prišla ven leta 1988, je bilo to čudo. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl To mar 26, 2019 4:14 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


To je pravi terenc, ne pa SUV za po mestu ;).
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a tha_man To mar 26, 2019 5:45 pm

RAV4 mislim da je bil prvi crossover kot jih poznamo danes. Res pa, da je Qashqai te zadeve dokončno populariziral.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl To mar 26, 2019 5:47 pm

tha_man je napisal/-a:RAV4 mislim da je bil prvi crossover kot jih poznamo danes. Res pa, da je Qashqai te zadeve dokončno populariziral.

Imaš prav, sem čisto pozabil na Toyoto.
Ja, s Qashqaijem se je krogla zares začela kotalit :).
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Če okt 02, 2008 11:38 am

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a brett To mar 26, 2019 9:45 pm

Sam se iz mladosti spomnim kot prvega Opel frontera. Samo ne vem ali je bil mišljen ravno kot SUV kot jih smatramo dandanes. Sledil pa je malo kasneje RAV4.

Moja in ženina vozila do sedaj so bili B in C segment hatchbacki. Po velikosti in najine potrebe je C rang dovolj velik za potovanja po stari celini. Te dni pa pride k hiši "modni" SUV... Mazda CX3. Zakaj ta:
- ker nama je zunanjost izredno všeč
- simpatična notranjost, ki ne deluje ravno cheap in na prvo karto narejeno. In hvala bogu so dodali rokonaslon
- ker je malo višje sedenje (pregled naprej) in ravno prav visoko vstopanje/izstopanje
- vozi se skoraj tako kot klasična limuzina; nič nagibanja in plavanja v ovinkih
- solidno požira neravnine
- ni me strah, da bom nasedel na prvi korenini ali oplazil podvozja po makadamu s štrlečimi kamni, ker grem(o) dostikrat na izlet v naravo. S C rangom sem imel nekaj bližnjih srečanj ali pa vsaj slab občutek. Slabih 5 cm se pozna.
- za naše potrebe 3-članske družine dovolj prostoren (skoraj identičen v notranjih merah kot dosedanji C rang avto)
- za 20€ jurjev ima vse kar naj bi imel sodoben avto: od asistenc, full led, navi prek mirror link, ogrev. sedeži, itd.;sam bi dodal le kamero
- ni turbinc
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Sr mar 27, 2019 10:41 am

cc09 je napisal/-a:Ne vem zakaj bi si kdo kupil rabljenega q7, to enostavno ne razumem, če bi ga zastonj dobil, bi ga drug dan prodal. Ne moreš imet doživetja q7, če sam veš da si nisi kupil novega

Ah bullshit. Seveda je gotovo super občutek, ko kupiš čisto nov avto, posebej če je takega ranga. Ampak "doživetje" tega konkretnega avta je pa tudi čez leta enako, seveda če je primerno vzdrževan in ohranjen.

mtl je napisal/-a: večini lastnikov T-Roc-a, Tiguana in podobnih vozil visi dol ZA Q7, X5 in podobne zadeve.

Dvomim da jim dol visi, ampak vedo da nimajo denarja za novega Q7, X5 ipd, pa tudi ne za stroške, povezane z lastništvom takega vozila, tudi rabljenega.
Glede slednjega si pa dobro napisal oziroma podal dober point s spodnjim:
mtl je napisal/-a: zakaj recimo kupiš tako rabljeno kravo: zato, ker za relativno mali denar dobiš state of the art tehniko, sicer eno generacijo staro, ampak vseeno. To so avtomobili, ki so bili novi 100 jurjev in več in sedaj ga dobiš recimo za enga Golfa. In ja, v takih avtih se še vedno bolje pelješ, kot pa v Golfu.
Se pa moraš ob tem zavedat, da je ta avto stal nov 100 jurjev in posledično je tudi vzdrževanje temu primerno, tako da to niso avti za Jožeka, ki je spraskal zadnji denar za nakup avta, zraven pa še vzel 5 let lizinga.


Še bolj zanimivo zgodbo/vidik si pa spodaj povedal:
mtl je napisal/-a: Sem imel stranko, ki je kupila 7 let starega S kupeja 500 za 18 jurjev, 190.000 km. Slovensko vozilo, nov avto je bil 180.000 EUR. Ampak se je prekleto zavedala v kaj gre, ima odličnega serviserja za Mercedesa, avto je šel direkt na predelavo na plin in sedaj se vozi s stroški ranga nekaj več kot 10 EUR na 100km. In se ji smeji. Recimo, če bi kupila novega, bi v prvem letu lastništva izgubila nekje 30-40 jurjev samo na izgubi vrednosti. A misliš, da premožni, pa ne rabijo biti oz. niso racionalni?
AMPAK: stranka bi lahko mirno vrgla kar nekaj 10 jurjev v avto, pa ni, ker je dobila praktično zastonj top of the top avto. In se zaveda, da v kolikor kaj večjega crkne, gre pač avto v kose. In ji ni problem požret tistih nekaj jurjev, ki so šli v ta avto.


Evo tole zgoraj odlično opiše, kako je izvedljivo imeti luksuzen avto, ne da bi zanj plačal božjastne vsote (sicer je celoten hec še vedno dražji kot če bi kupil kakega cliota, ampak vseeno).
Če "opraviš domačo nalogo", torej da se pozanimaš o modelu na splošno in tudi o konkretnem primerku, pa da veš, h komu ga boš vozil vzdrževat, in še par "trikov" itd... potem je stvar izvedljiva. Pa v taki situaciji je fajn da imaš plan B v smislu "če bo kaj večjega crknilo, gre avto v odpis", tako kot ta svoja stranka.

Skratka, se da - po drugi strani je pa za večino kupcev tole vse skupaj že preveč, redkim se da stvari preštudirat in vsak bi najraje kupil nov avto (ker naj bi bilo vsaj prvih nekaj let malo možnosti za okvare), za redno servisiranje peljejo pa po defaultu na uradni servis (kjer so cene ponavadi pač visoke, sploh za premium znamke). Pa pri velikih luksuznih vozilih je tudi vse ostalo dražje - zavarovanje, registracija, nenazadnje stroški goriva in menjava gum... Zato ljudje raje kupijo nov "ljudski" CUV za 20-25 jurjev kot za podobno (ali celo nižjo) ceno rabljen premium SUV. No saj zato pa tovrstna premium vozila na trgu rabljenih izgubijo toliko vrednosti - ni veliko povpraševanja, marsikdo si ne upa kupiti rabljenega luksuznega, četudi bi jim zneslo, se preveč bojijo.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1102
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a cc09 Sr mar 27, 2019 11:38 am

Meni je vseeno za Q7, če vem, da si ga ne morem realno privoščit. Jaz si želim, da si bi lahko privoščil tak avto, ampak si ga ne morem, če si ga potem zares bi ali ne, je skoraj nepomembno, in verjetno si ga ne bi (tudi če bi imel 10 mio na računu). Da bi silil v ta razred, če tam nisem, mi pa še na pamet ne bi prišlo. Nikoli.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4340
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Firediver Sr mar 27, 2019 12:07 pm

Ah ja, najbolj običajno da vsi iščejo načine dobiti čimvečji avtomobil s čimvečjim motorjem za čimmanjši denar, pa makar da je na plin in na nalitih gumah.

Nismo vsi za take igre... jaz osebno imam raje kaj bolj nevpadljivega (no, tudi ne toliko, da bi si kupil VAG), stroškovno zmernega in predvsem uporabnega (višina od tal, ne pretrdo podvozje za vožnjo po slabših cestah, tudi višje sedenje in preglednost ter okretnost). Vseeno pa ne grem v take ekstreme, da bi si do onemoglosti iskal "nepokvarljiv", "s 3,0500 l porabo na 100km ali manj", "super aerodinamoko-majhno čelno površino", "izredno majhnim izpustom CO2" in podobnimi nerealnimi forami.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl Sr mar 27, 2019 8:29 pm

sonic je napisal/-a:Dvomim da jim dol visi, ampak vedo da nimajo denarja za novega Q7, X5 ipd, pa tudi ne za stroške, povezane z lastništvom takega vozila, tudi rabljenega.

Dejansko jim dol visi za Q7, ker ga ne rabijo in običajno si ga tudi ne morejo privoščit in posledično za njih ne obstaja.
Jaz recimo tudi smučam, pa mi dol visi za znamke smuči visokega cenovnega razreda. Dejansko jih niti ne poznam. Ampak meni je smučanje enkrat ali dvakrat letno dovolj ali še preveč in posledično ne rabim imeti top smuči, ker nimam potrebe, da frajarim po smučišču z najboljšimi smučkami in usklajeno bundo in hlačami, smučam pa dejansko kot en, ki ravno stopil na smuči :). Zato tudi ne sledim smučkam in sploh ne vem, kaj obstaja na to temo.
Isto velja za veliko večino kupcev T-Rocov in Tiguanov, vsaj tistih, ki pridejo k meni. Dol jim visi za Q7, X5 in podobne živali. :lol:
Firediver je napisal/-a:Ah ja, najbolj običajno da vsi iščejo načine dobiti čimvečji avtomobil s čimvečjim motorjem za čimmanjši denar, pa makar da je na plin in na nalitih gumah.

Žal ta tvoja izjava nima ravno veliko skupaj z resničnostjo.

Že kar nekaj časa (beri od zadnje finančne krize 2009) si VEČINA (vedno obstajajo izjeme) ljudi ne želi čimvečji avtomobil ali čimvečji motor, ker se zavedajo, da s tem rastejo tudi stroški vzdrževanja vozila. Ravno tako se ustreliš v koleno, če kupiš recimo S klaso za jajcanje po mestu (spet, obstajajo izjeme :)).

Poleg tega obstaja relativno velik krog kupcev, ki nočejo izstopat in si recimo kupijo popolnoma naloženega Tiguana ali Passata za 65 jurjev. NOVEGA. Čeprav bi recimo lahko segli tudi do Audija za 100 jurjev. Pač fovšija v Sloveniji gori in ko povprečen Joža vidi takega Tiguana se mu sicer fovšija malo vžge, ampak ker misli, da si je sosed nabavil Tiguana R-Line za 30 jurjev, mu je lažje, ker ve, da ima pa on Audija A4, sicer že 6 let starega za 12 jurjev, ampak to malo pogasi tisto fovšijo: Audi > VW :lol:
Lastnik Passata za 65 jurjev pa ima mir pred izpadi takih fovšistov. In glede na moje izkušnje takih lastnikov (vsaj, tistih ki pridejo k meni) ni malo.

In nazadnje še: tiste tvoje nalite gume kažejo na to, da podcenjuješ ljudi, ki si kupijo starejše mrcine. No, niso vsi taki. Kot sem ti napisal, bi si ta kupec S klase lahko mirno privoščil nov avto za kar nekaj deset jurjev, pa si ni. Hkrati pa tudi ni tako nor, da bo kuril 25 EURov na 100km, če lahko pol manj. Se plin v takih mrcinah zelo hitro povrne. Pač čista kalkulacija, nekateri so to sposobni naredit pri nakupu vozila. ;)
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a dask Če mar 28, 2019 9:10 am

Manfred je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Utemeljitelj novodobne SUV manije (če izvzamemo luksuzni segment, kjer je ML usekal prvi, sledil pa BMW z X5) je bil Nissan Qashqai in ne VW.
VW je le (morda celo nekoliko pozno) prepoznal premik trga in sedaj vrgel ven celo paleto SUVjev. V vseh koncernskih znamkah.


Točno to, ko je Nissan začel s SUV-i oz. QQ , se VW še sanjalo ni kaj je to!
Prav tako je bil Nissan prvi v razredu manjših SUV-ov z Juke-om.
Ne vem če ni bil VW eden zadnjih ki se je pridružil tem segmentom.


In kaj točno sedaj to za Nissan pomeni? Popolnoma nič, vsaj če gledaš prodajne številke obeh...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Če mar 28, 2019 2:59 pm

popolnoma naloženega Tiguana ali Passata za 65 jurjev. NOVEGA

Samo glede tega detajla me zanima: a je sploh možno, da Tiguan ali Passat stane 65 jurjev? Oziroma (ker dopuščam možnost, da po dovolj dolgem igranju s konfiguratorjem in dodajanjem opcij lahko pride ven tudi tak rezultat), a se to dejansko v praksi dogaja da ljudje naročijo in plačajo kaj takega?...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Tattoo- Če mar 28, 2019 4:00 pm

Je možno in se tudi dogaja...tako kot pri vsem v življenju je tudi tukaj 1% prodaje ekstremov.

240 KM bi-turbo in še kar nekaj dodatne opreme pa si na 60k+ EUR! :shock:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a sonic Če mar 28, 2019 10:12 pm

O fak, pa res. Na mobile.de sem našel Tiguana za 60 jurjev in Passata za 75 jurjev (!), pa Golf R za 66 jurjev... Đizus fakin krajst...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4340
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a Firediver Pe mar 29, 2019 6:56 am

Über kvaliteta in napredna tehnika pač nista zastonj...hehe
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl Pe mar 29, 2019 8:28 am

sonic je napisal/-a:
popolnoma naloženega Tiguana ali Passata za 65 jurjev. NOVEGA

Samo glede tega detajla me zanima: a je sploh možno, da Tiguan ali Passat stane 65 jurjev? Oziroma (ker dopuščam možnost, da po dovolj dolgem igranju s konfiguratorjem in dodajanjem opcij lahko pride ven tudi tak rezultat), a se to dejansko v praksi dogaja da ljudje naročijo in plačajo kaj takega?...

Brez večjih težav ;).
To so seveda cene po ceniku, potem pa pade še popust in je cena nekaj nižja.

PS: Če niste opazili, so se cene kar lepo dvignile v zadnjih dveh letih ;). Pri vseh, ne le pri VW.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a J.McLane Pe mar 29, 2019 8:37 am

Ponudba dodatne opreme in boljših motorjev se je povečala, tudi tiste ki pride standardno in temu primerno so šle cene gor. Oskubljen avto, če ga še kje dobiš je še vedno na podobnih cenah kot včasih.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a mtl Pe mar 29, 2019 8:46 am

Pa niti ne.
Recimo IDENTIČEN avto VW, ki se sedaj prodaja za 27.500 EUR, je bil lani ravno tisočaka cenejši.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a xxl Pe mar 29, 2019 8:55 am

Enak kot moj se zdaj, po osmih mesecih, prodaja za 600€ več.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a limas Pe mar 29, 2019 9:38 am

Z dvigom cen pri folcvagnu pokrivajo predvsem stroške in odškodnine pri sodnih sporih v ZDA in goljufanja.
Vsi proizvajalci lepo izkoriščajo tržni trend imenovan SUV, kjer je kupec pripravljen plačati precej več od realne tržne vrednosti. Narže za križance so najvišje.
Malo dvigneš avto in mu povišaš ceno za 30+%.
Tipičen primer je kia rio/stonik. Cca 10.000/15.000 ojrov.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1293
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Priljubljenost kvazi SUV-jev

Napisal/-a J.McLane Pe mar 29, 2019 9:40 am

A to je nek WLTP izgovor? Dost slabo za VW. Fordu so cene tudi nekam zbezljale. Sicer pa pri neki 3% podražitvi je komaj vredno govoriti o podražitvi.

Če gledam Cliote se jih dobi še vedno za tisti 10k € kot se jih je pred 10 leti. Če gledam novo Corollo in Aurisa je cena zelo podobna, prav tako RAV4, paketi opreme so sicer tako drugačni, da je to zelo težko primerjat, ampak so cene tam-tam. Drugih ne poznam dosti da bi komentiral, ampak slišim da je Honda Civic postala zelo konkurenčna, pa Suzuki, pa Mazda...
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov