Delim z ostalimi odnos Porsche Ljubljana do dolgoletne stranke.
Pri njih smo kupili ze 4. vozilo. Nazadnje 6 mesecev star Tiguan, ki smo ga naročili kot novo vozilo in zanj podpisali tudi pogodbo, da bo vozilo v uporabi 6. mesecev s strani ene osebe potem pa kot rabljeno vozilo predano stranki v povsem izpravnem stanju in skladno s pričakovano iztrošenostjo za 6 mesecev uporabe. Naj še povem da smo na vozilo čakali 1 leto, 80% kupnine pa smo plačali takoj ob naročilu!
Na vozilu je bilo že takoj ob primopredaji ugotovljeno več poškodb ok kamenčkov na lučeh, steklu in laku na havbi in blatniku. Vozilo ki sem ga imel sam v uporabi 6 let in narejenih 160.000 km ni imelo niti tretino toliko poškodb. Na vprašanje kaj so počeli z njim niso znali odgovoriti, kupnine niso želeli znižati, ponujali so le vračilo kupnine ki je bila v 80% plačana ob naročilu vozila - torej pred 1 letom.
Vozilo smo vseeno vzeli, kot rečeno staro 6 mesec in s prevoženimi cca 6.000 kilometri. Kasneje se je iskazalo, da z zavorami nekaj ni ok. Ob zaviranju je predvsem na zadnjem delu nastajal čuden zvok, diski so tudi malo tresli. Ob pregledu so na servisu ugotovili, da so uničeni vsi 4 diski in vse zavorne ploščice - razlog pregrobo zaviranje in pregretje zavor, predvsem zadnjih.
Tovarniške garancije servis ni priznal, prodajalec pa o SKRITI NAPAKI tudi ni hotel govoriti - enostavno zavrnili so kakršno koli odgovornost, ponudili so le zamenjavo zavor na njihovem servisu - cena popravila cca 500e!
Zavore sem zamenjal sam, spodaj pa prilagam slike kakšni so dejasko bili zadnji diski, ki so bili najbolj poškodovani.
Jasno se vidi da so bile zavore pregrete, ob previsoki temperaturi pa zavorni material na ploščici izgubi svoje mehanske vrednosti in material iz ploščice se začne odlagati na površino diska. To je bil tudi razlog čudnega zvoka in rahlega tresenja ob zaviranju.
Vse skupaj sem kasneje v epismu tudi naslovil na uvoznika Porsche in v vednost direktorju Porsche Ljubljana g. Krivcu. Odgovora od direktorja sploh nisem dobil, s podpore Porsche pa jih je zanimalo na katerem servisu se nahaja vozilo. Email očitno nihče sploh prebral ni, poslali so le generični odgovor, ki z vsebimo pritožbe nima nobene veze. Na moj odgovor, da vozila ni na jihovem servisu in da pričakujem, da se izjasnijo o načinu reševanja sporov pa nisem več prejel odgovra.
Enostavno lahko vsi vidite, da je odgovornost na prodajalcu - to je Porsche Ljubljana, ki pa vse skupaj ne želi reševati v svojo škodo in mu je očitno dobro ime in dolgoročno zadovoljstvo strank manj pomembno kot 200e, ki bi jih porabil, da bi odpravili lastno napako.
Ob tem se mi zastavlja vprašanje kakšno razmišljanje sploh imajo, ker takega odnosa ne bi pričakoval niti od nekega SPja, ki je včeraj na dvorišču odprl prodajo rabljenih vozil.