Stran 1 od 1

Amortizerji, fedri, nižanje

Objavljeno: To jun 18, 2019 12:59 pm
Napisal/-a atomikus
Pozdravljeni,

zanima me, kadar avto nižaš, ali je potrebno tudi amortizerje menjati?

Sam imam mercedesa C S205, ki ima komfortno podvozje, ampak po menjavi fedrov 30mm/20mm je nižji, se je udobje drastično poslabšalo.
Gledal sem, da Eibach prodaja te fedre tudi v kopletu z Bilstein športnimi amortizerji. Samo podjetje Billstein priporoča menjavo tudi amortizerjev, kar je seveda logično.

Ampak a mislite, da bi to popravilo situacijo?

Re: Amortizerji, fedri, nižanje

Objavljeno: To jun 18, 2019 4:05 pm
Napisal/-a Santi
Jaz sem na svojem golf 7 gti menjal komplet eibach pro kit vzmeti in bilstein b8 amortizerje. Po menjavi je avto bolj trd ampak daleč od neudobnega. Lahko, da imaš že slabe amortizerje in ti zaradi tega avto ”poskakuje”. Kolikor sem se pozanimal se pri nižanju vedno priporoča menjava amortizerjev.

Re: Amortizerji, fedri, nižanje

Objavljeno: To jun 18, 2019 4:42 pm
Napisal/-a atomikus
Jaz tudi dal eibach pro kit in priporočajo bilstein b8.

Potem najbrž res potrebna menjava amortizerjev, spet ob 1k€ :(

Re: Amortizerji, fedri, nižanje

Objavljeno: To jun 18, 2019 11:48 pm
Napisal/-a esem
Amortizerji z većjo trdoto nimajo dosti veze, posebno ne stari. Dvomim, da je le-ta povzročena zaradi dolžine. Menja se jih zaradi krajše dolžine in/ali drugačnega delovanja. Kupil si pretrde vzmeti, raje o tem razmišljaj in preveri, ne da denar mečeš še za (morda neustrezne) amortizerje.

Re: Amortizerji, fedri, nižanje

Objavljeno: Sr jun 19, 2019 7:04 am
Napisal/-a whitee
Če ima komfortno podvozje bi verjel, da je udobje dosti manjše, saj je original izrazito namenjen udobju, nižje fedre pa pač poosebljajo neko navadno podovzje, pri čemer izgubiš nekaj malega na udobju.