V čem je point prigradnje tega, če motor v originalu nima?
Če že moraš prigraditi in po vsej sili homologirati, pa postavi vprašanje na tehničnih pregledih (homologacije). Najbrž te bodo debelo gledali.
Če želiš biti še trotlziher, naj ti njihov odgovor napišejo na papir in požigosajo. Narediš kopijo, ki jo imaš stalno pri sebi, original pa imej v ognjevarnem sefu.
naprimer avto katerega mislim kupit ima napako v dizajnu in proizvajalec noče priznati napake in z Tem filtrom preprečiš da bi napaka škodovala motorju
To se ne da homologirat in je tudi brezveze isto kot bi namestil še eno posodo za pranje stekel in bi jo hotel homologirat Recimo feltne iste cole iste dimenzije gum z drugim ET-jem bi moral tudi homologirat pa jih noben ne
lovec1990 je napisal/-a:naprimer avto katerega mislim kupit ima napako v dizajnu in proizvajalec noče priznati napake in z Tem filtrom preprečiš da bi napaka škodovala motorju
Če kupiš novega, te omejuje garancija, če kupiš rabljenega, pa je škoda že narejena.
Ste pa hecni, kar dodajali bi nekaj in komplicirali.
Če je avto nov, nimaš kaj tikat, če je rabljen, pa pregledaš bistvene zadeve (v obsegu, ki ti ga dovolijo) in to je to! V najbolj optimističnih sanjah ti bodo dovolili pregled pri mehaniku. Da bi ti dovolili, da lahko šariš in odpiraš motor (še preden kupiš avto) pa še nisem slišal.