Stran 1 od 3

Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 10:11 am
Napisal/-a Milan_48
Imam Golf VII, 1,4TSI ACT DSG in še kaj. Letnik 2015. Prikaz porabe goriva je kalibriral mtl (http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/vkljucitev-dodatnih-funkcionalnosti.html tako, da je točen prikaz na ekranu in če meriš sam. Največkrat vozim relacijo https://www.google.si/maps/dir/11+%26+%C5%A0alara,+6000+%C5%A0alara/Gorenja+Trebu%C5%A1a+113,+5283+Slap+ob+Idrijci/@45.7415676,13.3035992,9.41z/data=!4m29!4m28!1m20!1m1!1s0x477b6639fe703d45:0x1b674d6d573d100!2m2!1d13.7249184!2d45.5183369!3m4!1m2!1d13.6935936!2d45.741444!3s0x477b12613d593413:0xa361e4842282f60d!3m4!1m2!1d13.6358462!2d46.0920555!3s0x477a560c86172a5d:0xcb23a3eaacde02ea!3m4!1m2!1d13.8280935!2d46.066757!3s0x477afb5e15331f45:0x65499dfee7c5743b!1m5!1m1!1s0x477afca169e18d6d:0xe5bc8407c91b0b94!2m2!1d13.8273305!2d46.0575172!3e0 Gorenja Trebuša Šalara pri Kopru in obratno. Včerajšnja poraba je bila 4,7 l/100km. Vožnja 10 - 20 km/uro hitreje od predpisov, razen po avtocesti, enaka vožnja kakor ostali avtomobili, parkrat prehitevanje in kick down, temperatura 24°C, trije v avtomobilu in nekaj prtljage, normalni program vožnje, DSG, vključena klimatska naprava. V obratni smeri je poraba za 0,2 l/100km višja. Največ doprinese, po mojem mnenju, k nižji porabi ACT (avtomatsko izklapljanje dveh valjev). Veliko več prehitevanj, zaviranje in pospeševanje zaradi zavojev, na AC hitreje (do 160 km/h) pa poviša porabo za 2 do 2,5 l/100km.
Slika

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 10:51 am
Napisal/-a Aesthetics
Moj naj bi bil tudi kalibriran, pa vseeno 0,3 do 0,5 laže BC napram potem celotnemu tanku (ali pa napram OBD realtime). Vseeno, res zadovoljen s porabo (1.4 TSI 92kW, brez ACT).

V petek pičil proti morju, 4 osebe v avtu, poln pritljažnik, vožnja 120-160kmh, pa je bila poraba 6,2L/100km BC. Nazaj ista vožnja, dve osebi, poraba 5,7L/100km.

Drugače pa tudi sam ne razumem posta, pomoje vsi ki imamo ali smo imeli TSI, vemo, da se da doseči majhno porabo s tem motorjem. Drugim, ki avta s tem motorjem niso vozili vsaj par 100 km, pa je brezveze razlagat, ker so na forumu grozno proti motorju :)

Stumpjumper pa sploh. Ogromno časa ima, da v vsaki temi blati vse kar ni Peugeot tukaj na forumu.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 1:48 pm
Napisal/-a sašo5
1.4 tud izklaplja cilindre?.......se mi je zdelo, da le novi 1.5 dela to bedarijo....

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 2:39 pm
Napisal/-a Milan_48
sašo5 je napisal/-a:1.4 tud izklaplja cilindre?.......se mi je zdelo, da le novi 1.5 dela to bedarijo....


To je odlična zadeva. Deluje popolnoma neopazno. Tudi pri 130 km/h na ravnem zna izklopiti pol motorja. To prinaša največje prihranke. Pobrano pa je to iz več cilinderskih velikih motorjev in torej ni nekaj novega.

https://www.youtube.com/watch?v=hmIX4TtNpxY&list=PLD5FF49F314054492&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=7CPhuJlfTdQ

PS: Bedarija? Za tiste, ki tega nimajo.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 2:44 pm
Napisal/-a void
No ja, glede na to, da tudi drugi brez tega sistema dosegajo identične porabe je to bolj tako tako. Da ne govorimo o temu, da ko dva cilindra ne delata je glavna gred iz balansa. Tako da se bo definitivno poznalo na dolgi rok.

To je še ena od novotarij da spravijo avto čez emisijske teste in nič drugo.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 2:47 pm
Napisal/-a Milan_48
Kateri avtomobili (take teže) dosegajo, v praksi, brez ACT enako porabo?
PS: Saj imaš tudi motorje z enim, dvemi, tremi cilindri in so inženirji rešili vse uganke balansiranja. Celo pri enem tricilinderskem so uporabili izklop valja.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 3:01 pm
Napisal/-a void
Večina DI bencinarjev dosega tako porabo brez izklopa valjev, tudi če pogledaš co2 izpuste po NEDC ni 1.4 tsi z DCT nič boljši od drugih.
Tudi sam imam novega bencinarja brez izklopa in vem kakšne so porabe.
Trenutno po 5000km sem na 6.2L in to dinamične vožnje. Ko sem sprobal šparat na kakih 30km odsekih za foro sem prišel brez problema pod 5L. (225 40 18 na relacijiski vožnji)

Tako da izklop valjev se samo zanimivo sliši, da ima dejansko avto zato občutno nižjo porabo je samo mazanje oči. Rajši imam eno komplikacijo manj na motorju kot več, sploh danes ko majo motorji zelo komplicirani.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 3:17 pm
Napisal/-a Milan_48
Napiši znamko, tip, težo avtomobila, da poživiva debato. :idea:
PS: ACT je ena najmanj kompliciranih zadev na avtomobilu. Napram drugim pogruntavščinam.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 3:19 pm
Napisal/-a void
Megane 1.33 tce 140hp, cca 1280kg, 225 40 18 gume.

Pomojem tudi uporabnik VW T4 brez problema potrdi moje trditve.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 4:28 pm
Napisal/-a xxl
Pri T-rocu (1.5, 150) bolj redko izklaplja valje, poraba pa je edino kar je za pohvalit. Na relaciji komot pod 5, še največ mi porabi na ac (pozna se, da je višji od Golfa). Povprečje po bc na 5000 km, preden se spet obrne na 0, 6,4, odstopa največ 0,2 deci.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 4:41 pm
Napisal/-a Milan_48
Vsekakor je izguba vrednosti avtomobila precej višja kakor sama poraba. Pri mojem sem računal izgubo vrednosti in jo preračunal v porabo in znese dobrih 18 l/100 km. S staranjem avtomobila se to unese. Sam ne gledam na porabo. Ta post je za kramljanje.

O porabi kramljamo na vroč nedeljski dan in potem skačemo na MXGP, da proslavimo Gajserjev veliki uspeh.
void je napisal/-a:Megane 1.33 tce 140hp, cca 1280kg, 225 40 18 gume.
Golf 1,4tsi 150 hp z opremo ACT DSG ... 1316 kg 205 55 16 gume.

Povprečna poraba po https://www.spritmonitor.de:
Megane 6,61 l/100 km https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/41-Renault/372-Megane.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2018&power_s=140&power_e=140&powerunit=2
Golf 6,97 l/100km https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2018&power_s=150&power_e=150&gearing=4&powerunit=2

Renaultovi motorji so priznano šparovni. Poznam že iz službe.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 4:58 pm
Napisal/-a xxl
Ti si samo želel malo omiliti upravičene kritike glede TSI in VW. ;)

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 5:02 pm
Napisal/-a void
Milan_48 je napisal/-a:...Renaultovi motorji so priznano šparovni. Poznam že iz službe.
No ja, kaj pa vem. Odvisno od motorja do motorja. Naprimer predhodnik 1.2 tce 130 ni bil niti približno tako šparovn kot 1.3 tce. Vsaj en liter več pri podobni vožnji.

Uglavnem, moj point je da so razlike med proizvajalcih ponavadi zelo majhne. Vsak ima svoje trike da zmanjša porabo, eni čim bolj fin engine management, bolj natančne vbrizge, drugi izklop valjev itd itd.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 7:28 pm
Napisal/-a Milan_48
xxl je napisal/-a:Ti si samo želel malo omiliti upravičene kritike glede TSI in VW. ;)


Da. Mogoče je bil tudi to vzrok. :)
Me pa vedno znova preseneča žena, ki ga zelo hvali (Golfa TSI) in ga primerja z najinim prejšnim MB CLK 3,2 l bencin. Pospešek do 100 ima enak, drži se ceste bolje, da o boljših lastnostih DSG napram MB avtomatik 5 stopenj ne pišem. Pa o porabi tudi ne. MB na relacijah ok, v mestih ojej. Tudi si ne bi nikoli mislil, da bom kupil VW Golfa in žena tudi ne, ker ga je smatrala za avto na tržnico, pa se je vseeno zaljubila v njega. Sedmica z opremo ima tudi lepe uravnotežene ostre linije.
Sedaj končujeva z evropskimi in korejskimi avtomobili in greva na japonca. Ga je pa težko dobiti po najinih željah (bel zunaj, svetel notri, bencin, sončna streha za odpret ) in na podlagi Golfa dodajam še pametni tempomat, dvosklopčni menjalnik in ostale cukrčke.

PS: Prilagam fotki mojega pokopališča avtomobilov. 8)

Slika

Slika

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 8:54 pm
Napisal/-a srcnik
Lepo pokopališče ;)

Za razliko od ostalih zafrustrirancev, ki so se prvi začeli oglašati v tej temi in vidijo samo eno znamko, ki jo imajo za sveto... (ko je pa treba pomagat komu, ki ima probleme z njim ljubo znamko, dobiš pa od njih nasvet, da se naj raje ne vozi kam daleč... A čas za sranje po drugih temah imajo pa vsi...)

Drugače pa ontopic:
Tole je že novejši motor 1.4 tsi in nima kaj dosti skupnega s prvo problematično generacijo (razen imena)...

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 9:21 pm
Napisal/-a xxl
Milan, kaj pa Infiniti Q30? Vidim, da je v Nemčiji 2016 letnik pod 20 000 € in z malo prevoženimi. Pošteno me je zamikal.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 9:50 pm
Napisal/-a Milan_48
Lep avto ta Infiniti. Ampak če izberem belega (srebrnega), svetlega noter, bencin, streha za odpret, pa ni zadetkov na mobile.de. oops

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Ne avg 18, 2019 10:37 pm
Napisal/-a PogachnyK
Citroenov imašnpa veliko na vesti...

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Po avg 19, 2019 8:13 am
Napisal/-a Locher
Stumpjumper je napisal/-a:Tudi jaz se sprašujem, zakaj se pri visoko luksuznemu vozilu kot je golf gleda na porabo? :lol:


Poraba je vedno pomembna.

Re: Golf VII - poraba TSI

Objavljeno: Po avg 19, 2019 8:16 am
Napisal/-a Milan_48
PogachnyK je napisal/-a:Citroenov imaš pa veliko na vesti...


Zanimivo to s Citroeni. Da se držim porabe. C4 1,6 bencin cca 2005 letnik je imel pri vožnji po predpisih na relaciji in po AC npr.: Kp MB, enako porabo kakor MB CLK 3,2 l bencin. Sedanji 1,6 l je manj požrešen. Aja, z ženo imava vedno vsak svoj avto, zato jih je na pokopališčni deski nekaj več.

Največ okvar je bilo dosedaj na MB, razen serije A. Najmanj na korejcih. Največ avta dosedaj je bilo v BMW 7 3,5 l. Povprečna poraba na nekaterih avtomobilih pri mojem načinu vožnje: Fičo 0,75 l 6,5 l/100, DKW F102 1,2l 7,5 l/100, XM 3,0l 10,7 l/100, BMW 3,5 l 11 l/100, BMW525d 2,5l 10,5 l/100, C4 1,6 l 8,2 l/100, C4 Picasso 2,0 l dizl 7,5 l/100, MB CLK 3,2 l 10,5 l/100, Golf 7 1,4l 6,9 l/100km in ženin A 1,5l 8,8 l/100km (samo lokalne mesten vožnje) . Omenim še, da sem včasih bolj tiščal po AC, sedaj je večja gneča vsepovsod in so povprečne hitrosti nižje. In po letu 2005 so vsi avtomatiki.