Stran 1 od 4

Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če okt 03, 2019 9:58 pm
Napisal/-a limas

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če okt 03, 2019 10:17 pm
Napisal/-a xxl
Zdaj še Trumpove napovedane carine na avte iz EU ...

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 4:50 am
Napisal/-a meganer
Moje mnenje je da hočejo kot hrvati manj prodati in ustvariti večji RVC.
Samo moje mnenje je da jih bo neslo ....... pobralo se pa zlepa nebo. Tudi ko sem šel prvič v nemčijo sem videl ogromno starih (ohranjenih) avtomobilov pa vemo, da majo par EUR večje plače.
Avto ranga Golf more biti od 14-20000. Ajde kaka R ali GTI do 25000.
Sedaj avto dvignejo za 5cm cena gre pa za 1cm - 1000eur gor.
Prizemljeni so še Fiat, Reno, pa Dacia

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 6:43 am
Napisal/-a xxl
No, pa PSA mogoče. Cene res gredo v nebo. Avto Golf razreda z močnejšim motorjem in boljšo opremo, pa si hitro na 25 000. Klasa Clio pa si hitro malo pod 20 000 €. SUVi pa sploh, da ne govorimo o premium znamkah, pa je Slovenija med cenejšimi ponudniki novih avtov v EU.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 7:21 am
Napisal/-a Firediver
S takimi cenami vsekakor ne bodo preživeli. Sicer obstaja možnost skupine neracionalnežev, ki bodo to kupovali, ampak bo vredno počakati, da bodo začeli spuščati cene.
Za nekatere znamke sem na avto.net že zasledil oglas avtohiše: novo vozilo (slike zraven), akcijska cena znižana za 500 (tudi 1000€), pod opombe pa, da je vozilo šele v prihodu.

Torej nižajo ceno novemu vozilu, ki ga niti še nimajo na zalogi. Si nisem mislil, da je že tako kritično.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 7:33 am
Napisal/-a J.McLane
Meni je pa fascinantno kako je oprema v avtih draga. Danes še vedno ni problem dobit avto po istih cenah kot pred 10 leti, ampak tehnologija in oprema mora biti prav tako na nivoju izpred 10 let. Ok, dizel je svoja zgodba ker zaradi emisij danes ne moreš kupit dizla kot pred 10 leti. Jasno znamke ki ne ponujajo več te "stare" tehnologije, pač nimajo več izdelka z nizko ceno, je pa to jasen trend da cene v prihodnje ne bodo več nizke, tako da kdor želi kupiti poceni naj se podviza.

Recimo nekega Cliota s klimo, bluetooth dobiš za 10k EUR, enako kot pred 10 leti, po drugi strani imaš pa najboljšo opremo in močnejši motor za 20k EUR, torej duplo cena samo zaradi opreme in tehnike????
Toyoto Corollo sedan 1.6 z radarskim tempomatom, klimo, bluetooth dobiš za 15k EUR, bolje opremljena Corolla TS hibrid s 180 konji pa pride 30k EUR, torej spet duplo cena za tehnologijo in opremo.

Bi bilo zanimivo videti koliko enih in drugih modelov se proda, vseeno sem mnenja da se proda več bolje opremljenih in dražjih, zato gre tudi ponudba v tej smeri.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 7:47 am
Napisal/-a Firediver
Če šteješ tudi motor in menjalnik pod opremo, potem tvoja trditev drži.

Pri nekaterih avtomobilih imajo višji paketi opreme tudi bolj komfortne sedeže, boljšo izolacijo in podobne zadeve, ki se tičejo bolj karoserije kot pa dodatne opreme.

Če pa pod opremo šteješ dodatno opremo, pa moraš gledati enak avto z istim motorjem in menjalnikom ter primerjati najvišji paket z osnovnim.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 8:21 am
Napisal/-a TihaVoda
Meni je pa fascinantno kako je oprema v avtih draga.


Tudi meni. Na račun infotainmenta in varnostnih asistenc gredo cene v nebo, ob tem da šparajo povsod drugod.

Opažam pa, da tudi na zahodu, kjer ima folk višje plače, kupujejo avte bolj racionalno. Celo v Nemčiji ni več toliko zadnjih modelov na cestah kot včasih. In če bi se pred 7 še zdelo bogokletno, da bodo Nemci nekoč na veliko kupovali Dacie, jih zdaj na nemških cestah videvam vedno več.

Mislim, da je avtoindustrija sama sebe ustrelila v koleno s tem, ko so sledili hiper-potrošniški filozofiji. Ko so računali, da bodo ljudje vsakih nekaj let menjali avte. Ko so računali na stalno rast. Računali, da bodo ljudje navdušeno drli v salone zaradi nove oblike in dodatne elektronike. Medtem so prišli še dieselgate in sprememba miselnosti glede podnebne krize, predvsem pa mlajša generacija, ki ni več "usekana" na pleh.

Moje mnenje je, da bi morala avtomobilska industrija iti v smer kot je pri letalski industriji. Da se ne kupuje novih avtov vsakih 5-7 let, ampak se obstoječe avtomobile redno in temeljito vzdržuje in posodablja, ko pridejo kakšne večje novosti. Pasivna varnost je zdaj toliko napredovala, da bi lahko ena školjka BP bila v uporabi 20-30 let. Medtem pa bi se skrbelo za temeljito vzdrževanje in vgrajevalo nove komponente (elektroniko). Seveda bi to potegnilo za sabo spremembo celotnega koncepta zasnove avtomobilov, ki bi morali biti narejeni veliko bolj modularno. Ampak če se želimo iti trajnost in ekologijo, bi bilo treba prisiliti avtoindustrijo, da začne delati avtomobile na takšen način, da jih je kasneje možno nadgrajevati.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 8:22 am
Napisal/-a J.McLane
Ne moreš primerjat letala in avtomobila, problem je ekonomske narave, avtomobile se štanca na tekočem traku, kasnejše modifikacije so v primerjavi s to poceni serijsko proizvodnjo izredno drage.

Firediver je napisal/-a:Če šteješ tudi motor in menjalnik pod opremo, potem tvoja trditev drži.

Pri nekaterih avtomobilih imajo višji paketi opreme tudi bolj komfortne sedeže, boljšo izolacijo in podobne zadeve, ki se tičejo bolj karoserije kot pa dodatne opreme.

Če pa pod opremo šteješ dodatno opremo, pa moraš gledati enak avto z istim motorjem in menjalnikom ter primerjati najvišji paket z osnovnim.


Saj zato sem pa pisal "tehnika" poleg opreme.

Res je kar praviš, boljši sedež se hitro spregleda na spisku opreme, ko se pa v avto usedeš je pa to prva stvar ki jo opaziš.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 8:34 am
Napisal/-a TihaVoda
Ne moreš primerjat letala in avtomobila, problem je ekonomske narave, avtomobile se štanca na tekočem traku, kasnejše modifikacije so v primerjavi s to poceni serijsko proizvodnjo izredno drage.


V sedanjem sistemu in načinu proizvodnje vsekakor. Ampak če bi spremenili filozofijo in delali avte, ki bi bili zasnovani modularno in bi tudi ljudje sprejeli, da je ok, če imaš en avto 30 let, vmes pa ga vzdržuješ in nadgrajuješ, bi bilo na koncu za uporabnike stroškovno enako ali celo ceneje. Industrija pa bi tudi imela zagotovljen stalen dotok denarja z vzdrževanjem in nadgradnjami.

Se popolnoma zavedam, da bi to zahtevalo veliko spremembo tako v proizvodnji, kot načinu razmišljanja. Ampak saj počasi bo industrija sama prišla tja s samovozečimi vozili. Ko bodo avti sami vozili, bo merilo 'freude am fahren' postalo brezpredmetno. Če bomo avte najemali, namesto si jih lastili, bo pa sploh revolucija, ker bodo lastniki flot zahtevali avte s čim nižjimi obratovalnimi stroški. Med drugim to pomeni, da bo zahtevali čim daljšo življenjsko dobo avta in potem počasi pridemo na filozofijo iz letalstva.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 8:34 am
Napisal/-a Ivan36
Da se ne kupuje novih avtov vsakih 5-7 let, ampak se obstoječe avtomobile redno in temeljito vzdržuje in posodablja, ko pridejo kakšne večje novosti.

Saj folk ne bi menjal vozila na 5 let, ČE nebi bile motorne komponente vedno več iz plastičnih mas naprimer vodne črpallke in ogromno elekrtičnih komponent ali napačna konstrucija verige v motorjih?! Sama vozila kot taka zdržijo brez problema 12 let! Servisiranje tako pokvarjenih vozil pa lahko preseže ekonomsko vrednost vozila .... Recimo DSG menjalniki ali celi 1.6 TDI motorji ipd .

Ampak če bi spremenili filozofijo in delali avte, ki bi bili zasnovani modularno in bi tudi ljudje sprejeli, da je ok, če imaš en avto 30 let, vmes pa ga vzdržuješ in nadgrajuješ, bi bilo na koncu za uporabnike stroškovno enako ali celo ceneje. Industrija pa bi tudi imela zagotovljen stalen dotok denarja z vzdrževanjem in nadgradnjami.

Podobne prijeme je imel VOLVO in SAAB pa je SAAB propadel, ker je imel enake modele 30 let +z rahlo prenovo na 5 let. Volvo pa tudi ni ravno masovno prodajal svoj 240 GL :roll: :twisted: Sedaj ima Volvo zelo prodjajne modele v ponudbi poleg V70 prejšnji 850 ...

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Pe okt 04, 2019 10:23 am
Napisal/-a emozul
TihaVoda je napisal/-a:...Moje mnenje je, da bi morala avtomobilska industrija iti v smer kot je pri letalski industriji. Da se ne kupuje novih avtov vsakih 5-7 let, ampak se obstoječe avtomobile redno in temeljito vzdržuje in posodablja, ko pridejo kakšne večje novosti. Pasivna varnost je zdaj toliko napredovala, da bi lahko ena školjka BP bila v uporabi 20-30 let. Medtem pa bi se skrbelo za temeljito vzdrževanje in vgrajevalo nove komponente (elektroniko). Seveda bi to potegnilo za sabo spremembo celotnega koncepta zasnove avtomobilov, ki bi morali biti narejeni veliko bolj modularno. Ampak če se želimo iti trajnost in ekologijo, bi bilo treba prisiliti avtoindustrijo, da začne delati avtomobile na takšen način, da jih je kasneje možno nadgrajevati.
Bravo Tiha voda, tudi sam tako razmišljam. Dejansko se preveč gleda skozi dobiček (večna rast), ki je dejansko nemogoča. Podnebje nas opozarja, da bo treba spremeniti miselnost, pa ne samo pri avto industriji, tudi drugje (letalski prevozi, plastika, tekstil,....).
Na žalost je edina rešitev dvig cen.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 12:21 pm
Napisal/-a meganer

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 1:13 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Saj ne more biti drugače, če pa z vsakim novim modelom praktično vsi dvigujejo cene v nebo! En "ku*čev" focus/golf 8 z nekaj opreme in podhranjenim motorjem 25 - 30k? Edini prizemljeni so mazda/honda/renault/psa, čeprav slednji prav tako zadnje čase nekam visoko "rastejo".

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 2:49 pm
Napisal/-a TihaVoda
Točno tako. Cene dvigajo v nebo in se čudijo, da prodaja pada.

Hkrati so tukaj še mladi, ki jim avto ne predstavlja več takšnega statusnega simbola kot 'boomerjem' in dajejo raje denar v bolj smiselne reči, kot je nov pleh, kjer v prvih 3 letih vržeš v luft 50% nabavne cene.

Avtomobilska industrija (sploh Nemci) si sami kopljejo jamo.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 3:47 pm
Napisal/-a meganer
Podobno je z motorji ..... ker se drastično viša starost motoristev.

Imam sodelavca ki im 20 let in ga vprašam kdaj bo naredil izpit za avto ..... in povedano po domače se mu jeb.. On je doma in cel popoldne igra igrice ......

Pa ga vsi saj malo ..... kak avto bi vzel pa prav max 500eur dam, ker se mi tudi voziti neda. Grem raje na vlak ........in tega je vedno več .....


Kar se pa cen tiče ..... pa res upam, da jim pade prodaja za 50%, da se prizemljijo.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 3:53 pm
Napisal/-a tomzzi
Jaz se nič ne čudim več saj to kar zadnje čase počnejo ni več normalno.
Jaz sem se zanimal za facelift astre. Ko sem dobil cenik me je pa vse minilo. Da je začetna cena 19.500€ na okroglo... Saj niso normalni več.
Konc leta 2015 ko je na trg prišla je bila pa od 15.500€ al koliko že.
Zdaj si pa zračunajte. S podobno opremo kot jo imam jaz le, da z bencinskim motorjem bi prišla po ceniku dobrih 26k€!!! :huh:
Popust gor ali dol. Za avto tega razreda pa res ne mislim dati >23k€.

Prvo je imel Focus nenormalne cene. Sedaj počasi še ostali dvigujejo cene v višave.
In potem se sprašujejo zakaj slaba prodaja. :roll:
Če bo šlo tako naprej lahko pomoje začnejo zapirat salone.

Jaz sem do sedaj srečal samo enga, dva nova Focusa. Jih ne vidim kaj velik na cesti. Le zakaj?

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 6:23 pm
Napisal/-a LeQuack
Tudi Kia je podražila za ene 5k+ nove modele.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 6:59 pm
Napisal/-a limas
Upad prodaje novih vozil v ZDA je prisotna skozi celotno leto 2019, od Q1 do Q4 in je presegel kritično točko kriznega režima.
https://youtu.be/wRaT8jkY_tw

blob:https://www.youtube.com/712831f9-be8a-4e7d-b2ae-6bea4cab75ec

Tukaj imate dokaze. Kje končujejo nova neprodana vozila?
https://youtu.be/RF93asGV9ro

Hkrati drastično narašča zamuda pri vračanju avto - kreditov.
https://youtu.be/CqeuXdV2ODQ

Nekaj velikega se vali, pri nas pa pri Fordu in kii še vedno pokajo od samozavesti, ker so njihovi avti C segmenta (focus, ceed), z drhtajočimi trivaljnimi mlinčki v osnovni opremi točno 20.000 ojrov.

Pred vrati je nekaj hujšega kot l. 2008.
https://www.youtube.com/user/TheSchiffReport

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Sr dec 11, 2019 7:20 pm
Napisal/-a Novinec1968
LeQuack je napisal/-a:Tudi Kia je podražila za ene 5k+ nove modele.

Spomnim se, ko so približno pred desetimi leti na veliko reklamirali Kia Pro_Ceed po ceni Eur 9.999,00.
Takrat so v glavnem bele Pro_Ceede polepili z omenjeno ceno in jih postavili na ogled na frekventnih točkah.

Danes je najcenejši novi Proceed v akciji Eur 26.200,00 (vir Kia Slovenija) Res je nov model, večji, močnejši, vendar ima še vedno samo 1,4 litrski motor (najcenejša inačica). KMAG res dobro vodi prodajno politiko in uspe v Sloveniji te avte cenovno pozicionirati višje, kot kotirajo drugje.
So pač dobri prodajalci, mi pa dostikrat naivni kupci :)