Stran 3 od 4

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:36 pm
Napisal/-a chad
Lane assist pa radarski tempomat za mene ni razlog za nov avto. Sploh radarski tempomat pri nas, ker je vse preveč nagužvano in večina folka se na vozni pas vrne dva metra od haube stran. Ko se pa navadiš pa verjamem, da stvar pogrešaš. Doma imam deset let star avto (zase) in eno leto (za delat). Z obema grem jutri v Rusijo brez skrbi, da bo kaj, ker je tudi starejši od vedno pri nas in redno vzdrževan. In v desetih letih izrednih popravil ni bilo. Niti enkrat mi noben avto ni nikjer crknil, to se enostavno ne zgodi, če je avto redno servisiran po spisku. Avto po moje crkne, če menjaš samo olje. Ali pa kupiš rabljen avto s fouš zgodovino. V glavnem, da bi zdele tastarga prodal in dal spet 35k za novega, me trenutno niti en toliko ne navduši. Pa kupca bi preveč osrečil za premajhen denar, ker bi ga samo tankal kot novega. Obnovljen zaganjač, nov akumulator, nove xenonke, to je vse kar sem imel dodatnih stroškov v dveh letih. Če že, bom čez čas kupil kaj dražjega, da grem v drug razred, ampak trenutno tudi to nima smisla. Ali pa električarja, ampak trenutno imajo premalo dometa za službeni avto, za do lokala pa ni računice z investicijo v štrom

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:40 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Lane assist, radarski tempomat, višje sedenje, avtomatski menjalniki... to rabijo penzionisti, lenuhi in tisti, kateri ne znajo vozit. Da bi zaradi teh bedarij kupoval nov avto? Raje vozim recimo civica type r letnik 2010, kot pa to sr*nje.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:47 pm
Napisal/-a TihaVoda
Torej, nakup novega avta je lahko čisto pametna finančna odločitev, če imaš cikel lastništva okrog 10 let.


S tem se strinjam in tako tudi priporočam ljudem, ki kupujejo avto z namenom, da ga bodo imeli najmanj 10 let in nimajo niti znanja/časa/volje se ukvarjati z rabljenimi.

Glede kvarljivosti ... zdaj smo ravno v takšnem času, da večina avtov, ki so na cestah, še ni nabasanih s kamerami, radarji, senzorji in ogromnimi infotainmenti. Vprašanje je, kako bo s pokvarljivostjo vsega tega, ko bodo današnji avti, ki imajo vse to, stari 10 let in več. In kako bodo popravila ekonomsko smiselna, ko boš npr. nabasal teglc in polomil radar v odbijaču. In tudi popraviti tega ne bo mogel vsak mehanik, ker je treba zadeve kalibrirati, itd.

Še vedno mislim, da se bo moral zgoditi nek "back to basics" preskok. Ne samo v avtomobilizmu, ampak na splošno. Nek razmislek, kaj ljudje sploh rabimo. Ne da se stalno forsira novosti in rast cen samo zato, ker je sistem tako naravnan, da zahteva stalno rast.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:47 pm
Napisal/-a J.McLane
Ali te žena uspava, če te vozi naokrog? Aja pravi moški nikoli ne pusti ženi da bi vozila, razen če je pijan, takrat pa itak da zaspi. :lol:
Ali se inštruktor vožnje nasloni, zaspi in brezskrbno prepusti vožnjo kandidatu?

Dve funkciji vožnje sta na dolgih poteh zelo utrujajoče, to je stalno prilagajanje hitrosti prometu in predpisom in stalno popravljanje volana na dolgi ravni cesti. Če samo ti dve nalogi prevzame avto še ne pomeni, da te vožnja kaj bolj uspava ali da lahko vmes gledaš v telefon. V primeru da si priseben pa je tak način vožnje bistveno manj utrujajoč in si bistveno bolj spočit na cilju. Sem prepričan da vsaj 80% folka, ki ima danes navaden tempomat tega vsekakor hočejo imeti tudi v novem vozilu, radarski pač ni nič dosti drugačen, samo malo bolj razširjeno uporabo ti da. Jasno pa ni uporaben povsod, bolj je promet gost manj je uporaben.

Nikjer nisem napisal da so sodobni asistenčni sistemi nekaj kar je must have in je treba nujno menjat čisto dober avto. Je pa še ena stvar več, ki jo ponuja avto današnjega časa in lahko vpliva na to kateri novi avto bo kdo izbral in tudi na to da bo morda kdo zamenjal stari avto prej kot pa mu odpadejo stran kolesa. To sem pač omeni ker je @chad to tako prikladno izpustil.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:50 pm
Napisal/-a Locher
Verjetno je izpustil z namenom, ker se mu niso zdeli pomembni. Vsi ti "sladkorčki" in scenariji uporabe, se mi zdijo preveč... filmski. Zame bo manj utrujajoče šele, ko bo avto vozil sam in bo "prevzel tudi odgovornost" za nesrečo.

@TihaVoda: sem že večkrat napisal, da kar je dobro za industrijo, ni nujno dobro tudi za davkoplačevalca / odjemalca električne energije.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:54 pm
Napisal/-a J.McLane
Niti ne, vedno ko ti je v avtu dolgčas (zaradi prometa) ti sistemi prav lepo delujejo. Če ti ni nikoli dolgčas, pomeni da v avtu ne presediš prav veliko.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 1:55 pm
Napisal/-a Locher
Oprosti, forumski kolega, ampak to enostavno ne drži.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 2:08 pm
Napisal/-a J.McLane
Za tebe, morda.

Eno enostavno vprašanje: Ali danes uporabljaš klasični tempomat, bi kupil novo vozilo brez njega?

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 2:31 pm
Napisal/-a limas
Vsi asistenčni sistemi in vsa elektronska dodatna oprema, ki nam jo trgovci ponujajo za neupravičeno visoka doplačila - od nekaj stotakov do nekaj tisočakov - so dejansko vredna nekaj desetin evrov.
Prevara kupca ni prisotna samo pri nakupu rabljenih vozil, ampak tudi pri novih.
Trgovec in proizvajalec najmanj izvlečeta iz osnovno opremljenega vozila, kar je več od tega pa je čisti plen. Tukaj pride do izraza tudi pogajalska sposobnost kupca.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 2:38 pm
Napisal/-a J.McLane
Potem je zadeva čisto preprosta, kupiš oskubljen avto. A morda ne obstaja več znamka, ki bi takega ponujala?

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 3:10 pm
Napisal/-a Ivan36
Ali danes uporabljaš klasični tempomat, bi kupil novo vozilo brez njega?

Jaz pogrešam tempomat a tudi sedaj, ko gledam vozila letnike 2005 in 2006 razen velikih A6 BMW5 in MB E nimajo še tempomatov :roll: :DDD medtem pa ga imajo mali Korejci pa Japonci, ki pa so predragi za letnik :twisted: :roll:
Problem 10 let in več rabljenih vozil je preveč prevoženih km in pre visoke cene glede na NOVA vozila do 16.000€! Recimo za letnik 2009 dati 11.000€ je bedarija pa še vsaj 280.000 km imajo.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 3:27 pm
Napisal/-a Locher
J.McLane je napisal/-a:Za tebe, morda.

Eno enostavno vprašanje: Ali danes uporabljaš klasični tempomat, bi kupil novo vozilo brez njega?


Bi, ker tako ali tako ga že sedaj ne uporabljam kljub temu, da je v avtu.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 4:59 pm
Napisal/-a umilave1
Zame recimo je tempomat nujnost pri avtomobilu, pač sem se ga tako navadil. Ne rabi pa biti radarski z stop-go funkcijo, senzorjem varnostne razdalje, preprečevanjem naleta, blablabla. Sem preizkusil radarskega in sem imel že un čudni občutek, da je avto že napol samovozeč. Saj je fajn imeti te sisteme, biti navdušen nad njimi, po par mesecih pa ugotoviš, da si se prej s starejšim avtom ravno tako dobro vozil. Ampak klasični tempomat mi je pa prišel v kri.

Še dve stvari, ki kvarno vplivajo na ceno avtomobila:
1. Posiljevanje z EU direktivami glede obvezne opreme novih vozil. Kmalu bodo vsi novi avti od najcenejšega dalje morali imeti lane assist, samodejno zaviranje v sili, vzvratno kamero, sistem zaznave utrujenosti voznika, še strožji EURO emisijski standard, nevem kakšno pasivno varnost proti pešcem....Valjda to dvigne ceno. Dvomim, da bo lane assist kar tako preprečeval (ne)namerne vožnje na nasprotni pas. Ker (pri Fordu) to deluje precej nežno z popravki volana in samo nad 65km/h.
2. Pogojevanje opreme z paketi oz. motorjem/menjalnikom. Tu ga pa ˝nastradajo˝ tisti, ki iščejo nov avto po svojih željah in točno vedo, kateri motor, katero opremo hočejo. Res manjka znamka, ki bi omogočila, da na najbolj osnovni model imaš izbor vse možne opreme in dodaš samo tisto opremo, ki jo rabiš in basta. Npr. nova Seat Ibiza, recimo, da bi imel osnovni model, pa bi dodal samo LED žaromete, pa auto A/C. Nak, treba je vzeti srednjo opremo, ki ima še tisto kar recimo ne rabiš, takoj košta 2k € več in pol šele lahko dodaš full LED, avto klima je sicer serijska. To se dogaja pri vseh znamkah brez izjem. In potem pač ljudje kupijo z čustvi in dostikrat ne vedo, kaj vse od opreme ima njegov nov avto, skeširan preko zmožnosti kupca.

Se spomnim primera znanca, ki je nekje 4-5 let nazaj kupil novo Škodo Rapid. Oglaševala se je osnovna verzija po 9.990€. Sem si takrat rekel, končno konkurenca Dacii Sandero. On je vzel Spaceback, 1.6TDI 66kW, srednjo opremo, bela barva, 1% na mesec. Avto je koštal 17.500€!

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 5:21 pm
Napisal/-a DePalmo
Lane assistant je ena izmed stvari ki sem jo sovražil pri novem Ceedu. Ko sem ga vzel kot nadomestno vozilo nisem vedel da ima to med opremo, nato pa mi je bilo čudno na AC zakaj mi ne pusti zapeljati čez črto. Dejansko je popravljal tako močno da sem moral sunkovito zamenjati pas da se mi sistem ni pritoževal. Seveda pusti zamenjati pas če daš smerokaz, ampak jaz se vedno prej prepričam če lahko varno zavijem in nato hkrati dam smerokaz in zavijem. No, v novem Ceedu se bi moral navajati na novo. Sistem pa ostane izključen samo do ponovnega zagona motorja.

Kar se pa tempomata tiče. Prej ga nisem imel in sem ga pogrešal, sedaj ga imam in ga uporabljam nekje do 5% vožnje, ostalo vozim sam in sam vzdržujem konstantno hitrost. Tako da ga v novem avtu nebi pogrešal. Edino če bi imel avtomatski menjalnik in da zna tempomat tudi ustavi in speljat, tisto bi mi bolj prav prišlo.

Se pa strinjam z posiljevanjem opreme, ampak to delajo pri vseh ...

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 6:08 pm
Napisal/-a uros11
DePalmo je napisal/-a:ampak jaz se vedno prej prepričam če lahko varno zavijem in nato hkrati dam smerokaz in zavijem.
No ja, malo je to kontradiktorno, pa žmigavc ne škodi, če gori malo prej, predenj začneš zavijati, ker je vedno kje kakšen padalc, ki itak nič ne vidi, ali pa kakšna elektronika, ki noče zaviti brez žmigavca.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 7:50 pm
Napisal/-a LeQuack
DePalmo je napisal/-a:Lane assistant je ena izmed stvari ki sem jo sovražil pri novem Ceedu. Ko sem ga vzel kot nadomestno vozilo nisem vedel da ima to med opremo, nato pa mi je bilo čudno na AC zakaj mi ne pusti zapeljati čez črto. Dejansko je popravljal tako močno da sem moral sunkovito zamenjati pas da se mi sistem ni pritoževal. Seveda pusti zamenjati pas če daš smerokaz, ampak jaz se vedno prej prepričam če lahko varno zavijem in nato hkrati dam smerokaz in zavijem. No, v novem Ceedu se bi moral navajati na novo. Sistem pa ostane izključen samo do ponovnega zagona motorja.


To je pa res tolk zoprno da bi moral oni men plačat da uporabljam ne pa obratno. Zakaj bi kdorkoli kupil avto ki mu kar od sebe zavija in ti povzroči nesrečo ker se ne moreš izogniti oviri.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 8:24 pm
Napisal/-a J.McLane
Ah dajte no, vsi ti sistemi so izklopljivi in nevsiljivi, samo znat je treba upravljat z njimi, tako kot je pač treba znat upravljat s klasičnim tempomatom. Ne vem a telefone imate tudi vsi raje kar stare Nokie, ker te nove zadeve te vse sledijo na vsakem koraku, se kar same posodabljajo, pa še tastature nimajo fizične.

Na radarskem tempomatu držim ON gumb 2 sekundi in postane navaden tempomat, na volanu pa je gumb za lane assist, ki je itak uporaben samo na AC in nastavitev se shrani ob vsakem zagonu avta, tako da je večino časa to izklopljeno (pač bolj malo se vozim po AC). Nekateri imate malo čudna pričakovanja ACC je samo nadgradnja klasičenga tempomata, v prometu še vedno ne zna dobro predvidevati proemta v naprej in jasno ne bo vozil tako mehko kot to znam sam, so pa situacije kjer svoje delo opravlja z odliko. Če stari tempomat lahko uporabljaš samo na skoraj prazni AC, je radarski uporaben tudi ob zmernem prometu, ob gostem pa jasno pogrne, pa kaj pol?

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 9:09 pm
Napisal/-a meganer
Čist neumesno: pri avtomatiki MISLIM, da če se pelješ po cesti in ga vklopiš, se mora avto sam ustavit in potem ponovno speljati, če se avto spredaj ustavi?

No tako si jaz predstavljam AAC ...... vozil sem ga samo z ročnim menjalnikom.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 9:19 pm
Napisal/-a Skyen
Ja, tako bi moral delati, ampak so sedaj določeni kurci (peugeot included) začeli prodajat 2 stopnji tega prilagodljivega tempomata, prvi dela do 30km/h in se izklopi, potem pa moreš dokupiti še dodatno opcijo, da ti dela do 0, kar je totalna drkarija kupca.

Re: Avtoindustrija iz recesije v depresijo.

Objavljeno: Če dec 12, 2019 9:30 pm
Napisal/-a J.McLane
Imaš vse sorte zmnožnosti, full speed acc, še dodatno traffic assist... Načeloma je res tako, da z avtomatikom dobiš full speed acc (ni pa nujno), z ročnima pa ponavadi samo od 40 kmh dalje. Ampak meni v zastojih ni najbolj všeč, prepozno bremza in prepočasi spelje. Sam spelje le v primeru če se ustaviš res samo za trenutek, če avto stoji več kot nekaj sekund mu moraš sam dati komando, da spelje, ali z gumbom na tempomatu ali pa raje kar z gas pedalom. Kot sem že pisal radarski tempomat jemljem bolj kot raširjeno področje uporabe kalsičnega avtomata, ne si domišljat da bo vozil tako kot zahteven moški, ki še svoji ženi ne pusti vozit, ker ne zna :lol:

So si pa sistemi med sabo lahko različni, poznam bolj kot ne samo Toyoto, tako da naj kdo drug komentira kak drug sistem. Novi Passat ima napredno prilagajanje glede na ovinke (že pred ovinkom zmanjša), hvalijo se tudi z bolj naprednim traffic assistom. Potem je tu Teslin sistem, ki te baje res tako razvadi da lahko postaneš preveč nepozoren...