Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
schuller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 05, 2019 9:05 pm

Čiščenje izpušnih plinov - Peugeot partner

Napisal/-a schuller Pe dec 06, 2019 7:54 pm

Imam Peugeot partner 1,6 Hdi letnik 2015,pa me zanima kateri pogoji morajo biti izpolnjeni, da se začne regeneracija izpušnih plinov, ter kako dolgo traja.
Lp
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2180
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Čiščenje izpušnih plinov - Peugeot partner

Napisal/-a RedBaron So dec 07, 2019 7:39 am

Regeneracija izpusnih plinov se v bistvu ne izvaja nikoli... izvaja pa se regeneracija DPF filtra, ko se v njemu nabere dovolj saj.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Čiščenje izpušnih plinov - Peugeot partner

Napisal/-a D12J12 So dec 07, 2019 9:56 am

Napiši katere vrste 1.6 HDI imaš. V mojem primeru BlueHDI ima 3 sisteme za zmanjševanje škodljivih plinov. Oksidacijski katalizator, ubrizgavanje adblue pred SRC in nakoncu še FAP filter z aditivom. Tako da če oksidacijski katilizator, SCR in adblue dobro opravijo nalogo ( voziš dizla kot bencinarja) se regeneracija FAP filtra zgodi poredkoma. Vse je odvisno od vožnje same.
 
schuller
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 05, 2019 9:05 pm

Re: Čiščenje izpušnih plinov - Peugeot partner

Napisal/-a schuller So dec 07, 2019 12:23 pm

Motor je 1,6 Hdi 92km,motor ni Blue Hdi.
Lp
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Čiščenje izpušnih plinov - Peugeot partner

Napisal/-a D12J12 So dec 07, 2019 3:00 pm

Tako torej. Pri avtomobilu imaš 3 regeneracije pasivno, aktivno in prisilno regeneracijo. Če je vozilo voženo po avtocesti oz. da ni voženo na kratke razdalje izpušni sistem dosega visoke temperature in s pomočjo aditiva katerega je računalnik sam vbrizgal v tank z gorivom se izvaja pasivna regeneracija ves čas. Pri aktivni regeneraciji ( ko je filter zabit približno 45%) in se izpušni sistem ne segreje dovolj vbrizga aditiv direktno v FAP filter, da doseže primerno temperaturo ( ne vem čisto točno, naj bi bila med 500 in 600°C). Če je vse to neuspešno ti avto javi napako, opozorilna lučka naj bi zgledala nekako takole Slika to pomeni, da imaš zadnjo možnost za regeneracijo drugače sledi prisilna katero se sproži s testerjem.

Za regeneracijo je torej pomembna dovolj visoka temperatura in hitrost višja od 50 km/h, ko hitrost pade pod to mejo ustavi regeneracijo in vklopi ventilatorje za "kontrolirano zaustavljanje regeneracije", torej ko avto stoji na mestu in ventilatorji delajo na polno takrat regeneracija več ne poteka je ustavljena in se bo zopet sprožila naslednjič, če vozilo ugasneš. Traja pa čisto odvisno, od pogojev in zabitosti filtra, kot sem sam zasledil od 5-15 min.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov